Gratis broderi prøve uanset om der skulle blive en ordre ud af det gælder indtil 010212
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-02-2012 kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Super fedt!
Jeg har præcis samme kasket som MR. Cristiano Ronaldo har her:
http://2.bp.blogspot.com/_IeEkufcr8sg/SSxOxXMe99I/AAAAAAAAIf8/LfSgk2291D4/s400/Cristiano-Ronaldo36.jpg
Hans broderi er den mørkegrå boks hvor der står CR7 med hvidt.
.
Ville i kunne lave et broderi nogenlunde magen til? :-)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-02-2012 kl. 09:40
Svar
Jeg kan godt lave "prøven" på tøj men desværre ikke som ryg. Vi tager normalt 599 kr for opstart denne vil jeg lave - 50 % hvis du vil have en ryg
Fair nok. Hvad vil totalprisen så være med et logo på bryst og et andet på ryg?
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Ja bare ikke der da dette enten skal lavet før kasketten bliver samlet eller på et løst stykke stof og sys på desværre
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Lad os sige 400 kr
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Fair nok. Hvad vil totalprisen så være med et logo på bryst og et andet på ryg?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-02-2012 kl. 09:42
Svar
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Jeg kan godt lave "prøven" på tøj men desværre ikke som ryg. Vi tager normalt 599 kr for opstart denne vil jeg lave - 50 % hvis du vil have en ryg
Fair nok. Hvad vil totalprisen så være med et logo på bryst og et andet på ryg?
Og det drejer sig kun om én jakke, måske 2. Ved ikke om du opererer med så lidt....
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-02-2012 kl. 09:43
Svar
Lad os sige 400 kr
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Fair nok. Hvad vil totalprisen så være med et logo på bryst og et andet på ryg?
Så mangler jeg jo kun at få anbefalet en jakke
Svar
Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Hej Thomas,
det er da super god tilbud og jeg vil gerne lege med:-) Jeg vil dog gerne have broderi af logo på en Tshirt. Skal jeg bare smide den i shoppen, eller hvordan gør vi det?
MVH Martina
Svar
www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Jakke :) det er godt nok svært uden at snakke med dig først jeg aner jo ikke hvad type jakke du kunne tænke dig ?
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Så mangler jeg jo kun at få anbefalet en jakke
Svar
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Dette skal over mail info@tex-tryk.dk da shoppen ikke vil kunne finde ud af at det er gratis :)
det er da super god tilbud og jeg vil gerne lege med:-) Jeg vil dog gerne have broderi af logo på en Tshirt. Skal jeg bare smide den i shoppen, eller hvordan gør vi det?
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-02-2012 kl. 11:04
Svar
Jakke :) det er godt nok svært uden at snakke med dig først jeg aner jo ikke hvad type jakke du kunne tænke dig ?
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk: Så mangler jeg jo kun at få anbefalet en jakke
Ja, det kan jeg godt se med det flotte udvalg du fører dig. Havde tænkt på en pæn allround helårsjakke..
Svar