Som overskriften lyder kan i få jeres logo lavet som broderi måske fordi i gerne vil se hvordan det ser ud eller bare for sjov det er op til jer. I skal være amino Plus - Logoet må ikke være over 8X8 cm - Der vil blive lagt fragt på 45 kr som i betaler - levering inden 3 uger med mindre der kommer rigtig mange der vil ha :)
I skal sende
Navn - Firmanavn
Adresse
mail
telefon nummer
Sidste men ikke mindst jeres logo :) i hvilken som helst fil type det har ikke nogen betydning for os når det er broderi :)
Alt dette sendes til info@tex-tryk.dk
Vi bruger ikke disse ting til at tæppe bombe jer men blot til at kunne sende til jer :)
Håber at høre fra nogle som syntes dette kunne være sjovt at teste af :)
Vil i have lavet præven på tøj så lav en ordre på shoppen og skriv i bemærkninger AMINO TILBUD og jeg vil fjerne prisen for opstart til broderi som normalt er 599 :)
Det giver ikke meget mening :) er i faldet helt i søvn ? jeg tilbyder at i kan FÅ et broderi af jeres logo ? og ingen vil ha ? hehe det plejer sku ikke at ligne jer ?hehe
Det giver ikke meget mening :) er i faldet helt i søvn ? jeg tilbyder at i kan FÅ et broderi af jeres logo ? og ingen vil ha ? hehe det plejer sku ikke at ligne jer ?hehe
Thomas, det er da et godt tilbud.
Skal du have det i vector-format? Kan ikke huske det fra da jeg bestilte broderet profiltrøjer hos dig sidst. Nielco IT logo'et lavede I jo rigtigt flot. Så måske jeg skal bestille det næste logo broderet hos jer også?
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Men det var nu fedest at se det på et stykke beklædning - f.eks. en jakke. Men 8x8 dækker jo kun brystet. Hvad med ryggen så? Er der et Amino-tilbud der også?
...du svarer jo ikke engang, når der så endelig er én (mig!), der reagerer!
:) det havde jeg slet ikke set :) undskyld undskyld. Send logoet til mig på info@tex-tryk.dk og jeg får lavet den med det samme :)
Hej Thomas,
forvirret fra morgenstunden? Tror ikke du har læst mit indlæg! Hvor jeg påpeger det fedeste jo var at få det på et stykke tøj, men hvad så med ryggen...
Men kan naturligvis også være jeg har misforstået dit indlæg....