Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort i Webshop - HJÆLP

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristoffer,

Du skal ikke integrere Euroline med Prestashop.
Euroline er integreret i din PSP (fx ePay, Quickpay eller lignende), som så integreres i Prestashop.

Jeg er ret sikker på, at ePay har fx gratis modul til Prestashop.
Så er det underordnet om du kører Euroline eller Nets derigennem.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:46
Sofus Wilms:

Jeg vil glædeligt komme med input.

Jeg er under 18 og driver en webshop - mit valg stod på Nets først men da de afslog mig grundet min alder fandt jeg frem til Euroline. For ikke at tale om deres super gode service og support er priserne også iorden.

Hvor man skulle betale 1000 + 1000 årligt for både at modtage dankort og udenlandske kort (+ oprettelsesgebyr på hhv. 250 og 3500kr mener jeg) kan jeg hos euroline få det HELT gratis.

Jeg kan modtage ALLE kort pånær Dankort. Der er ikke mange der bruger dankort mere så det gør mig nu ikke så meget. (jeg har stadig mulighed for at gøre brug af Visa/dankort på min side som er en af de mest normale kort typer der er nu.)

Prisen for det hele er;;; Gratis. Jeg betaler intet for at have denne "service" fra Euroline. Tilgengæld betaler mine kunder 1,15% i gebyr på alle handler hvilket jeg syntes er til at overkomme for kunderne. Det er ikke alverden.
Ud over det har du brug for en PSP / Gateway, her kan ePay og Quickpay nævnes. Dog er det kun ePay der godtager visa/dankort med Euroline da de har et bestemt samarbejde kørende. (jeg skiftede selv fra quickpay til ePay efter jeg havde snakket med euroline.)
Det koster 99 i måneden med 400kr i oprettelsesgebyr og det er det.

Jeg håber du finder mit indlæg konstruktivt :-)

Mvh 

Jeg mindes da ikke det er muligt at modtage udenlandske kort med light aftalen hos ePay?

Euroline - hurtigt og effektivt :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:53

@ Kristoffer; Euroline giver dig bare en kode hvorefter det hele egentlig fungerer igennem quickpay, ePay o. lign. Men jo, både quickpay og ePay har moduler til prestashop (som jeg iøvrigt selv bruger)

"M.P" for at svare på dit spørgsmål;

Mit problem var at jeg betaler 149 i måneden for Quickpay. Så snakkede jeg med Euroline og de fixede en aftale for mig hos ePay på 149 i måneden (uden opstartsgebyr) således at jeg ikke skulle betale mere for ePay end for Quickpay.
Den eneste grund til at jeg var nødsaget til at vælge ePay fremfor, i første omgang var at Quickpay ikke kunne tage Visa/Dankort.

Således fik jeg det lidt billigere, måske du kunne snakke med Euroline og bede om et lignende tilbud - det er jeg ikke klar over om er muligt eller om jeg bare var heldig.

Mvh 

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 08:28

Jeg har selv oplevet på andre webshop at jeg som kunde slet ikke skulle betale gebyr for at bruge mit dankort, hvem har disse webshop så en aftale med?

Hvad med alm. bankoverførsel, tilbyde Nets, Euroline osv. alle sammen dette, eller er det også en form for tilkøb?

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Skrevet kl. 10:43

Almindelig bankoverførsel er gratis. Jeg har et modul på min webshop der tillader folk at lave en bankoverførsel, hvor de samtidig får kvitteringer osv. Dette modul er standard installeret i Prestashop - du kan teste funktionen af det på www.strobisten.dk (siden er ikke helt oppe endnu.)

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 10:52

T20:

Jeg har selv oplevet på andre webshop at jeg som kunde slet ikke skulle betale gebyr for at bruge mit dankort, hvem har disse webshop så en aftale med?

Hvad med alm. bankoverførsel, tilbyde Nets, Euroline osv. alle sammen dette, eller er det også en form for tilkøb?

T20,

Der skal altid betales gebyr.
Enten pålægger forretningen kunden direkte, eller så gør de gebyret inklusiv i priserne.

Det er typisk webshops der udelukkende eller primært modtager betaling via kreditkort, som så blot hæver priserne en tak generelt, så der ikke kommer yderligere gebyrer på for kunden.

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Skrevet kl. 10:54

Det er ikke helt korrekt.

Nu ved jeg ikke om din udtalelse bunder udelukkende i betalingskort - men vha alm. bankoverførsler bliver der på ingen måde pålagt gebyr eller lign. :-)

Mvh 

Tilmeldt 30. Mar 10
Skrevet kl. 11:01

Sofus Wilms:
Nu ved jeg ikke om din udtalelse bunder udelukkende i betalingskor

Det gør den ;-)

Man kan vel også se, at kreditkort er smartere, hurtigere og kræver ingen administration, så det må koste lidt mere end en almindelig bankoverførsel.

Desuden betaler mange et gebyr for hver overførsel de laver i deres netbank.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:01

At du som kunde ikke bataler gebyr for brug af det ene eller andet kort, har ikke noget med butikkens aftale at gøre. Det er blot butikken der vælger at betale gebyret for dig som kunde.

En ting du skal overveje er om du vil have dankort eller ej. Hvis du vil have Dankort er det kun Nets der kan klare dette.

Det er rigtigt at der er opstartsgebyr på dkk 250,-

Derudover dkk 1.000,- i gebyr pr. år.

Men transaktionsgebyret for dankort er kun 0,1 % , så der skal såmend ikke så mange handler igennem før det er en bedre deal.

F.eks dkk 100.000,- om året i omsætning der flyttes fra visa til dankort giver minimum dkk 1.000,- i besparelse for dig, og dermed er gebyret dækket ind.

Det største problem er åbenbart at Nets stiller krav om sikkerhed - alt efter hvilke produkter du forhandler - det gjorde de ikke da jeg skulle have min aftale - eller også så vurderede de at min shop var i lavrisikogruppen.

Personligt mener jeg fortsat det er mangelfuldt at køre en shop i Danmark - til danske kunder - uden at tilbyde dankortbetaling.

Jeg vil tro at omkring 50% af mine kunder benytter dankort.

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Skrevet kl. 11:06

Jesper Laugesen

Du mener vel Visa/dankort da mig bekendt er Dankort i almindelig form ikke en særlig anvendt korttype mere - så hvis 50% af din omsætningen kommer fra det helt almindelige dankort er jeg imponeret.

Visa/Dankort som jeg fx. modtager er den mest gængse betalingsform på nettet idag. 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)