Hej Kristoffer, Du skal ikke integrere Euroline med Prestashop. Jeg er ret sikker på, at ePay har fx gratis modul til Prestashop. |
Sofus Wilms:Jeg vil glædeligt komme med input.
Jeg er under 18 og driver en webshop - mit valg stod på Nets først men da de afslog mig grundet min alder fandt jeg frem til Euroline. For ikke at tale om deres super gode service og support er priserne også iorden.
Hvor man skulle betale 1000 + 1000 årligt for både at modtage dankort og udenlandske kort (+ oprettelsesgebyr på hhv. 250 og 3500kr mener jeg) kan jeg hos euroline få det HELT gratis.
Jeg kan modtage ALLE kort pånær Dankort. Der er ikke mange der bruger dankort mere så det gør mig nu ikke så meget. (jeg har stadig mulighed for at gøre brug af Visa/dankort på min side som er en af de mest normale kort typer der er nu.)
Prisen for det hele er;;; Gratis. Jeg betaler intet for at have denne "service" fra Euroline. Tilgengæld betaler mine kunder 1,15% i gebyr på alle handler hvilket jeg syntes er til at overkomme for kunderne. Det er ikke alverden.
Ud over det har du brug for en PSP / Gateway, her kan ePay og Quickpay nævnes. Dog er det kun ePay der godtager visa/dankort med Euroline da de har et bestemt samarbejde kørende. (jeg skiftede selv fra quickpay til ePay efter jeg havde snakket med euroline.)
Det koster 99 i måneden med 400kr i oprettelsesgebyr og det er det.
Jeg håber du finder mit indlæg konstruktivt :-)
Mvh
Jeg mindes da ikke det er muligt at modtage udenlandske kort med light aftalen hos ePay?
Euroline - hurtigt og effektivt :-)