Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort i Webshop - HJÆLP

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg mener Dankort.

Selvfølgelig har de fleste et visa/dankort.

Men hvis butikken ikke tilbyder betaling med Dankort, må kunden benytte Visadelen, og dermed betale højere gebyr ( om det så er kunden eller butikken der betaler er ligegyldig).

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:15

Hej Sofus

Nu har jeg lige prøvet din side, ser ud til at virke fint med bankoverførsel modul.
Jeg kan se at hvis jeg vælger Visakort koster det ikke noget for mig som kunde at benytte dette kort, er det fordi du har pålagt gebyret til dig selv (og derved lagt det ind i prisen)?

En anden ting, det går lidt langsomt når man er på din side, er det bare min pc, eller har det noget at gøre med det evt. er en prestashop?

Mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:46

Hej T20/Dennis

Somsagt er min side ikke færdig udviklet endnu og derfor er der også en del "bugs" eller ting der skal rettes op i, både system og design mæssigt.

Først og fremmest har jeg ikke aktiveret min kode fra Euroline, det ser jeg ingen grund til da folk muligvis kunne overse lanceringsdatoen i headeren og bestille noget på trods af at varerne endnu ikke er på lager. Derfor kører jeg på en test konto, dvs. at jeg har fået udleveret nogle forskellige kreditkort numre til de forskellige kort for at teste om de virker (hvor det altså KUN er dem der virker i min shop, pt.).
Fx har jeg fået denne kode som representerer Mastercard ( 5555555555555000 ) som du evt. kan teste for at se at udregningen virker som den skal, hvis du er interesseret.

Mht. hastigheden på siden er jeg klar over det. Grunden til den langsomme reaktionstid er at jeg har slået cache fra. Dvs at HELE siden loader hver gang du åbner en ny side og altså ikke kun teksten og modulerne og lignende bliver opdateret.
Det har jeg gjort sådan at jeg nemmere kan fejlsøge og ikke behøver at tømme min cache hver gang jeg har rettet noget i temaet - dette vil selvfølgelig blive enabled så snart at jeg lancerer hvor siden vil have samme hastighed som andre e-shops.

Jeg håber at svaret var tilstrækkeligt :-)

Mvh
Sofus Wilms 

Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:12

Hvis jeg lavet en aftale med Nets omkring dankort, kan jeg så modtage alm. dankort plus de kort som hedder VisaDankort?

Mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:19

Det er korrekt. Du modtager dankort, og når folk bruger visa/dankort bruger dit system Dankort delen, af visa/dankort (giver lavere gebyr for kunderne.)

Og i mit tilfælde hvor jeg ikke kan gøre brug af dankort - bruger visa/dankort VISA delen af kortet som resulterer i højere gebyr.

Grunden til at jeg valgte Nets fra var pga. min alder - De tillod åbenbart ikke ansøgere under 18år - de kunne dog i nogle tilfælde godt lade nogle lidt under "ind i varmen", men da jeg er en del år fra de 18 var de slet ikke til at tale med. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)