Jeg havde "fornøjelsen" af skyline bredbånd nogle måneder i starten af 2011, og kan på ingen måder anbefale deres produkt - selv ikke for 10kr om måneden. Bor centralt i København, højt oppe, og med praktisk talt fri udsigt mod syd. Deres 6/1 mbit-forbindelse (med fuld signalværdi på modem) blev i mine tests målt til omkring 1,2/0,4 mbi, samtidig med at det var så ustabilt så selv almindelige youtube videoer var umulige at streame uden alt for mange afbrydelse og pauser.
Fair skal være fair, hvis man kan få en god forbindelse med deres master i første forsøg er det sikker et ganske fornuftigt produkt. Men hvis man, som jeg, oplever lidt tekniske problemer, så kan man lige så godt pakke tingene sammen med det samme og sende det tilbage hvor det kom fra. Deres tekniske support, som for det første krævede MEGET tålmodig for overhovedet at komme i kontakt, var praktisk talt begrænset til "prøv at flytte modem'et lidt?". Overordnet var det mit indtryk at Skyline overhovedet ikke havde styr på teknologien, og "uheldige" kundet bare blev holdt hen indtil at de af sig selv sagde stop.
Men det var egentlig ikke ment som en klagesang, blot en orientering om at min oplevelse med skyline er lidt anderledes er det rosenrøde billede der blev frem stillet her i tråden. En dejtaljeret redegørelse af mine problemer med produktet kan skam findes på trustpilot, sammen med en masse andres som syntes at have samme problemer. Jeg kan anbefale at man prøver at læse nogen af disse anmeldelser før man bestiller:-)