Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 6/1 Mbit billigt bredbånd for 10,- pr. md. i 3 md.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Frem til d. 12. februar kan vi tilbyde billigt 6/1Mbit Skyline bredbånd til kun 10,- pr. måned i de første 3 måneder. Derefter er prisen 119.
oprettelse koster 75,- inklusiv forsendelse af modem.
Prisen står til 0,- på vores webshop, fordi beløbet opkræves af Skyline.
Abonnementet kan opsiges når som helst - Der er ingen binding

Internet forbindelsen er trådløs via WiMAX til Skylines master.
Hvis afstanden er for stor til nærmeste mast, kommer der en tekniker og sætter en antenne op udendørs uden at det koster ekstra.
Se billigt bredbånd fra Skyline

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 05:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige hjulpet en kunde til at få 6/1 Mbit Skyline bredbånd. Hans gamle forbindelse kørte kun 56Kbit, så jeg fik mig en meget glad kunde, ja faktisk så glad at han fortalte det til sin nabo, som nu også har bestilt 6/1 Mbit skyline bredbånd til kun 10,- pr. måned i de første 3 måneder.

Godt at vi har Skyline bredbånd, især til dem som ikke kan få hurtigt internet via kabel.

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 08:18

Bare en skam at de er så begrænset med levering pga. de antenner de bruger skal sidde i bestemte retninger.

Da jeg boede i Odder kunne jeg ikke få det, da jeg ikke havde en østvendt væg mod senderen i Saxild, da de så fik en sen der i Odder prøvede de igen, men der var ikke nok signal pga. træerne (var ca. 1200m hen til senderen)

Jo, det er billigt, og kender da også et par stykker der er glade for det, men de bor så også meget åbent, så der ikke er noget der kan forstyrre signalet. Og så andre der ikke engang kan få halvdelen af det lovede (en i nykøbing mors også kun ca 1500m fra senderen som kun har 1½mbit istedet for 4mbit som bestilt)

Heldigvis er det gratis at få lavet måling fra skyline for at se om man kan modtage det, og deres eksterne montører er meget ærlige (de for jo deres penge for testen af skyline uanset om det bliver sat op eller ej, så de behøver jo ikke at lyve)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 20:19

silversand:

Bare en skam at de er så begrænset med levering pga. de antenner de bruger skal sidde i bestemte retninger.

Da jeg boede i Odder kunne jeg ikke få det, da jeg ikke havde en østvendt væg mod senderen i Saxild, da de så fik en sen der i Odder prøvede de igen, men der var ikke nok signal pga. træerne (var ca. 1200m hen til senderen)

Jo, det er billigt, og kender da også et par stykker der er glade for det, men de bor så også meget åbent, så der ikke er noget der kan forstyrre signalet. Og så andre der ikke engang kan få halvdelen af det lovede (en i nykøbing mors også kun ca 1500m fra senderen som kun har 1½mbit istedet for 4mbit som bestilt)

Heldigvis er det gratis at få lavet måling fra skyline for at se om man kan modtage det, og deres eksterne montører er meget ærlige (de for jo deres penge for testen af skyline uanset om det bliver sat op eller ej, så de behøver jo ikke at lyve)

I Odder er der tre muligheder for at koble på Skyline bredbånd:

1. Skovdalsvej 26 C
  2. Rudevej 154
  3. Fenstenvej 23

Med det kan forekomme at der ikke kan opnås tilfredsstillende hastighed, fordi der er noget som skærmer for signalet. Det kan også ske at der kan opnås bedre dækning med en antenne som er længere væk. Skyline anvender retningsbestemte antenner til udendørsinstallation og den skal helst kunne "se" masten, så det kan også være en udfordring i et bakket landskab.

Der er jo heller ingen binding med skyline bredbånd, så du kan jo sige at der er alt at vinde og intet at tabe, hvis man har langsomt internet.
Din ven har nok også betalt for en lavere hastighed fordi der ikke kunne opnås den bestilte hastighed.

Fordi der ikke er et teleselskab der har forsyningspligt af højhastigheds bredbånd, er der desværre nogen som må leve med lav hastighed. Skyline og Waoo fiber er et reelt alternativ til TDC´s kabler og dsl forbindelser (som også benyttes af andre internetudydere)

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 20:31

Jeg har også været meget fristet af at få en internet forbindelse  fra Skyline, men jeg kan desværre ikke modtage det pga. jeg bor i byen hedehusene på vejen hedevej (Ligger lige udenfor København) hvor de åbenbart ikke kan levere. 

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:02

Jeg havde "fornøjelsen" af skyline bredbånd nogle måneder i starten af 2011, og kan på ingen måder anbefale deres produkt - selv ikke for 10kr om måneden. Bor centralt i København, højt oppe, og med praktisk talt fri udsigt mod syd. Deres 6/1 mbit-forbindelse (med fuld signalværdi på modem) blev i mine tests målt til omkring 1,2/0,4 mbi, samtidig med at det var så ustabilt så selv almindelige youtube videoer var umulige at streame uden alt for mange afbrydelse og pauser. 

Fair skal være fair, hvis man kan få en god forbindelse med deres master i første forsøg er det sikker et ganske fornuftigt produkt. Men hvis man, som jeg, oplever lidt tekniske problemer, så kan man lige så godt pakke tingene sammen med det samme og sende det tilbage hvor det kom fra. Deres tekniske support, som for det første krævede MEGET tålmodig for overhovedet at komme i kontakt med, var praktisk talt begrænset til "prøv at flytte modem'et lidt?". Overordnet var det mit indtryk at Skyline overhovedet ikke havde styr på teknologien, og "uheldige" kunden bare blev holdt hen indtil at de af sig selv sagde stop.

Men det var egentlig ikke ment som en klagesang, blot en orientering om at min oplevelse med skyline er lidt anderledes er det rosenrøde billede der blev frem stillet her i tråden. En dejtaljeret redegørelse af mine problemer med produktet kan skam findes på trustpilot, sammen med en masse andres som syntes at have samme problemer. Jeg kan anbefale at man prøver at læse nogen af disse anmeldelser før man bestiller:-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:09

Awais Sharif:
Jeg har også været meget fristet af at få en internet forbindelse  fra Skyline, men jeg kan desværre ikke modtage det pga. jeg bor i byen hedehusene på vejen hedevej (Ligger lige udenfor København) hvor de åbenbart ikke kan levere. 

Hej Awais

Hvor længe er det siden at du har prøvet at få Skyline bredbånd?
Skyline tilkobler løbende nye master til Wimax netværket.

Nu kender jeg ikke dit husnummer, men når jeg tjekker hedevej 1 i Hedehusene får jeg besked om at der er teoretisk dækning på til 10/5Mbit med udendørsantenne.

Det ser ud som om at du kan blive koblet på en af følgende master:

1. Alfarvejen 48, Osted
  2. Industrileddet 3 B
  3. Sønderlundsvej 2
  4. Bymarken 37
  5. H.H.Kochsvej 2
  6. Håndværkervej 70

Hvis du er interesseret, kan jeg oprette dig så vi kan få det afprøvet

Her kan du se tilbud på skyline bredbånd

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:42

MKjaer:

Jeg havde "fornøjelsen" af skyline bredbånd nogle måneder i starten af 2011, og kan på ingen måder anbefale deres produkt - selv ikke for 10kr om måneden. Bor centralt i København, højt oppe, og med praktisk talt fri udsigt mod syd. Deres 6/1 mbit-forbindelse (med fuld signalværdi på modem) blev i mine tests målt til omkring 1,2/0,4 mbi, samtidig med at det var så ustabilt så selv almindelige youtube videoer var umulige at streame uden alt for mange afbrydelse og pauser. 

Fair skal være fair, hvis man kan få en god forbindelse med deres master i første forsøg er det sikker et ganske fornuftigt produkt. Men hvis man, som jeg, oplever lidt tekniske problemer, så kan man lige så godt pakke tingene sammen med det samme og sende det tilbage hvor det kom fra. Deres tekniske support, som for det første krævede MEGET tålmodig for overhovedet at komme i kontakt, var praktisk talt begrænset til "prøv at flytte modem'et lidt?". Overordnet var det mit indtryk at Skyline overhovedet ikke havde styr på teknologien, og "uheldige" kundet bare blev holdt hen indtil at de af sig selv sagde stop.

Men det var egentlig ikke ment som en klagesang, blot en orientering om at min oplevelse med skyline er lidt anderledes er det rosenrøde billede der blev frem stillet her i tråden. En dejtaljeret redegørelse af mine problemer med produktet kan skam findes på trustpilot, sammen med en masse andres som syntes at have samme problemer. Jeg kan anbefale at man prøver at læse nogen af disse anmeldelser før man bestiller:-)

Hej MKjaer

Det er slet ikke min oplevelse af Skyline, men det skal siges at det er ret nyt for os at sælge Skyline.

Vi er Telekæde forhandler og er af kunder blevet opfordret til at også at oprette Skyline bredbånd, selvom vores speciale er enkle telefoner.  
Og jeg undersøger selvfølgelig om det et tilbagevendende problemer som du beskriver, for jeg skal selvfølgelig kunne stå inde for de produkter som jer tilbyder vores kunder.

Jeg ved ikke om Skyline spørger alle kunder om en anmeldelse og kan derfor ikke svare på om det er et retvisende billede som man kan se på trustpilot, men jeg medgiver at der er mange dårlige anmeldelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Hvad er fordelen ved Skyline i forhold til normal bredbånd eller fibernet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hej

Jeg var til et møde med ACN i aften hvor man kunne blive partnere med dem ved at betale 3700 kr også får man % af deres forbrug og man skal yderligere finde andre som vil det samme som en pyramide ting ..

Virker det ? Har læst en masse dårligt ??
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)