Skyline bredbånd er især godt for dem i ydreområder, hvor der ikke kan opnås tilfredsstillende hastighed med kobbertråde og hvor der ikke er andre alternativer. De fleste andre bredbånd udbydere, benytter sig af TDCs kobber tråder og så er man jo lige vidt hvad angår hastighed. Derudover er Skyline blevet kåret som danmarks billigste bredbånd |
Henrik Bryld:Jeg ved ikke om Skyline spørger alle kunder om en anmeldelse og kan derfor ikke svare på om det er et retvisende billede som man kan se på trustpilot, men jeg medgiver at der er mange dårlige anmeldelser.
Som kunde hos Skyline får man (eller fik man i hvert fald) automatisk en opfordring til at anmelde dem på trustpilot. Mener at de begyndte på imens jeg var kunde i håb om at få nogle positive anmeldelser som modvægt til alle de dårlige - om det har hjulpet skal jeg ikke kunne vurdere.
Som sagt så er det sikkert et udemærket og billigt produkt når det virker - min oplevelse af selve firmaet var dog meget negativt og useriøst, og jeg tror ikke at jeg er den eneste som sidder tilbage med det indtryk. Som prikken over i'et lukkede de også for forbindelsen før udløb da jeg endelig opsagde abonnementet. Så stod lige pludselig uden internet, hvilket helt sikker heller ikke var en positiv oplevelse.
Jeg bestilte internettet direkte hos skyline - men som forhandler ville jeg dog være nervøs for negativ sammenkædning hvis en stor del af ens kunder har dårlige oplevelser med firmaet.