Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få 6/1 Mbit billigt bredbånd for 10,- pr. md. i 3 md.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Tue Ishøy:
Hvad er fordelen ved Skyline i forhold til normal bredbånd eller fibernet?

Skyline bredbånd er især godt for dem i ydreområder, hvor der ikke kan opnås tilfredsstillende hastighed med kobbertråde og hvor der ikke er andre alternativer. De fleste andre bredbånd udbydere, benytter sig af TDCs kobber tråder og så er man jo lige vidt hvad angår hastighed.

Derudover er Skyline blevet kåret som danmarks billigste bredbånd 
Normalpris 119,- pr. md. for 6/1Mbit med frit forbrug.

Tilmeldt 26. Jul 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:02

Henrik Bryld:
Jeg ved ikke om Skyline spørger alle kunder om en anmeldelse og kan derfor ikke svare på om det er et retvisende billede som man kan se på trustpilot, men jeg medgiver at der er mange dårlige anmeldelser.

Som kunde hos Skyline får man (eller fik man i hvert fald) automatisk en opfordring til at anmelde dem på trustpilot. Mener at de begyndte på imens jeg var kunde i håb om at få nogle positive anmeldelser som modvægt til alle de dårlige - om det har hjulpet skal jeg ikke kunne vurdere.

Som sagt så er det sikkert et udemærket og billigt produkt når det virker - min oplevelse af selve firmaet var dog meget negativt og useriøst, og jeg tror ikke at jeg er den eneste som sidder tilbage med det indtryk. Som prikken over i'et lukkede de også for forbindelsen før udløb da jeg endelig opsagde abonnementet. Så stod lige pludselig uden internet, hvilket helt sikker heller ikke var en positiv oplevelse.

Jeg bestilte internettet direkte hos skyline - men som forhandler ville jeg dog være nervøs for negativ sammenkædning hvis en stor del af ens kunder har dårlige oplevelser med firmaet.  

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 21:06

MKjaer:

Henrik Bryld:
Jeg ved ikke om Skyline spørger alle kunder om en anmeldelse og kan derfor ikke svare på om det er et retvisende billede som man kan se på trustpilot, men jeg medgiver at der er mange dårlige anmeldelser.

Som kunde hos Skyline får man (eller fik man i hvert fald) automatisk en opfordring til at anmelde dem på trustpilot. Mener at de begyndte på imens jeg var kunde i håb om at få nogle positive anmeldelser som modvægt til alle de dårlige - om det har hjulpet skal jeg ikke kunne vurdere.

Som sagt så er det sikkert et udemærket og billigt produkt når det virker - min oplevelse af selve firmaet var dog meget negativt og useriøst, og jeg tror ikke at jeg er den eneste som sidder tilbage med det indtryk. Som prikken over i'et lukkede de også for forbindelsen før udløb da jeg endelig opsagde abonnementet. Så stod lige pludselig uden internet, hvilket helt sikker heller ikke var en positiv oplevelse.

Jeg bestilte internettet direkte hos skyline - men som forhandler ville jeg dog være nervøs for negativ sammenkædning hvis en stor del af ens kunder har dårlige oplevelser med firmaet.  

Jeg har opfordret Skyline til at få alle kunder til at anmelde deret oplevelse på trustpilot, for det gør skyline ikke nu. 

Du har fuldstændigt ret i at jeg som forhandler skal passe på, ikke at få en negativ sammenkædning. Derfor er jeg nu begyndt at opfordre kunder som køber Skyline om give mig en personlig tilbagemelding om deres oplevelse. 

Tak for dit bidrag :-) 

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:14
Det ville være mere passende at virksomheden overvågede deres net for at sikre at deres kunder har den båndbrede de har betalt for.

Og at "peter" har en god oplevelse hjælper ikke spor på at ole har en dålig oplevelse
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:03

Michael_N:
Det ville være mere passende at virksomheden overvågede deres net for at sikre at deres kunder har den båndbrede de har betalt for.

Og at "peter" har en god oplevelse hjælper ikke spor på at ole har en dålig oplevelse

Efter min opfattelse, er problemet et helt andet end det som du beskriver, nemlig at den danske stat solgte kabler og tele-infrastruktur sammen med TDC da det blev solgt.

Det er det som yderområder lider under i dag. Der er selvfølgelig ikke andre som vil overtager forsynings pligten, men Skyline er et reelt alternativ, ligesom fiber også er et reelt alternativ, der hvor de vælger at tilbyde det.

Men dette er en helt anden debat 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:11

Henrik Bryld:
Du har fuldstændigt ret i at jeg som forhandler skal passe på, ikke at få en negativ sammenkædning. Derfor er jeg nu begyndt at opfordre kunder som køber Skyline om give mig en personlig tilbagemelding om deres oplevelse. 

Jeg er opmærksom på at der er kunder der har haft en negativ oplevelse med Skyline, ligesom der sandsynligvis også er det med TDC, Telia, osv.

Jeg har ikke talt på hvor mange Skyline forbindelser vi har solgt, men det er i hvert fald et pænt stykke over de 100, og sikkert også 200. Vi har kun haft en decideret utilfreds kunde i butikken, og det skyldtes at de på det tidspunkt havde problemer med at levere boksene, så han måtte vente i over 3 uger.

Vi har naturligvis også haft en del der ikke kunne bruge Skyline, da dækningne bestemt ikke er helt optimal alle steder i København. Men så er aftalen annulleret, og der har ikke været nogen sure miner.

Jeg tror ikke du skal være specielt bekymret for en negativ sammenkædning. Det var vi selv i starten, og det er blevet gjort fuldstændigt til skamme. Tværtimod har vi solgt en hel del til kunder der er blevet anbefalet det af andre der har købt det hos os.

Men selvfølgelig vil der altid være nogen der har en dårlig oplevelse, og det vil typisk også være dem der er mest synlige :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:12
Henrik Bryld:

Det er det som yderområder lider under i dag. Der er selvfølgelig ikke andre som vil overtager forsynings pligten, men Skyline er et reelt alternativ, ligesom fiber også er et reelt alternativ, der hvor de vælger at tilbyde det.

Hvad har det med sagen at gøre?

Evt kapacitets-problem har med overbookning af nettet at gøre
Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:30

igang:

Henrik Bryld:

Jeg er opmærksom på at der er kunder der har haft en negativ oplevelse med Skyline, ligesom der sandsynligvis også er det med TDC, Telia, osv.

Jeg har ikke talt på hvor mange Skyline forbindelser vi har solgt, men det er i hvert fald et pænt stykke over de 100, og sikkert også 200. Vi har kun haft en decideret utilfreds kunde i butikken, og det skyldtes at de på det tidspunkt havde problemer med at levere boksene, så han måtte vente i over 3 uger.

Vi har naturligvis også haft en del der ikke kunne bruge Skyline, da dækningne bestemt ikke er helt optimal alle steder i København. Men så er aftalen annulleret, og der har ikke været nogen sure miner.

Jeg tror ikke du skal være specielt bekymret for en negativ sammenkædning. Det var vi selv i starten, og det er blevet gjort fuldstændigt til skamme. Tværtimod har vi solgt en hel del til kunder der er blevet anbefalet det af andre der har købt det hos os.

Men selvfølgelig vil der altid være nogen der har en dårlig oplevelse, og det vil typisk også være dem der er mest synlige :o)

Jeg er også ret sikker på at Skyline er et helt ok produkt. Hvis jeg ikke var det, var vi ikke begyndt at sælge det. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:45

Michael_N:
Hvad har det med sagen at gøre?

Evt kapacitets-problem har med overbookning af nettet at gøre

Alle internet udbydere overbooker deres netværk og udbygger det mest der hvor der er mest belastning.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:50

Tilbudet gælder 2 uger endnu.

Den samlede pris for 6/1 Mbit Skyline bredbånd er 105,- for de første 3 måneder, alt inklusiv. Herefter er prisen 119,- pr. måned.

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)