|
Ikke megen info man får omkring, hvad du vil med denne tråd???
Ikke megen info man får omkring, hvad du vil med denne tråd??? |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Skal vi give feedback til din hjemmeside som står på overskriften? |
Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau
Tror bare det er reklame for sin egen side. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej Silke, Jeg kan ikke helt regne ud hvad formålet med hjemmesiden er? uldne hilsner sus |
så havde person nok gjort sådan her silkebonde se den hos mig , de laves bedste hos mig |
mangler en om jer side, det var det første jeg kigget efter da jeg så jeres side formålet med siden kan jeg ikke helt se , der skal mere i produkter under billeder der forklare og om jer med mere mangler en kontakt side gerne med en kontaktformular og adresse info og cvr nummer vis haves et alt indhold på der er om siden er på andet domæne blogspot det egen side det skal ligge på blogspot skal styrke din side med interne links og viden , det er din egen side produkterne er på og eget domæne er nemmere at indeksere i google mangler udnytte google viser op til 70 tegn nu og brug gerne på flere siderne det |
Jeg kan ikke se formålet med siden. |
Jeg synes det er en fed side. Det er en slags portefølje for den kunstner som du kan se under blog. Det eneste jeg måske er lidt betænkelig ved er at det er et kunstnerwebsite, men det er nærmest klinisk rent? Altså jeg elsker den slags websites, men plejer kunstnere ikke at have farverige sider med masser af pyt og lir? |