Klart nok. Jeg ville hoste det et sted hvor jeg ikke selv skulle have serveren stående. Altså hvor serveren dybest set var en virtuel maskine som fysisk kunne være distribueret over mange servere, således at jeg kunne skalere op når det var nødvendigt. Jeg ville også adskille lageret fra selve processeringsenheden, hvilket jeg også mener er nemmere på en virtuel server. Det er dette rackspace f.eks. gør.
Jakob Danelund | programmør / stud. psych IT med indsigt - http://psykit.dk
Vi kan hjælpe dig med at hoste en VPS til dit nye website du kan se vores produkter her.
Vi har nogle rimelige priser, og nogle rigtig hurtige servere.
Hvis du vælger os kan du med fordel vælge en lille vps og så udvide når behovet opstår. Har vi ikke lige en løsning som passer dig så send os en PM så finder vi ud af det.
man får ikke et youtube site på en dag , jeg ville vis var dig købe et pro webhotel hos meebox.net og opgardere løbende som trafik stiger og 500 GB trafik som den største løsning er til hos deres webhotel skal der ekstrem mange videoer på siden
vis overstiger 500 GB trafik er 1000 kroner per måneden ingen kroner at betale om måneden for så er din indtægt så meget større , derved opgardere når du kommer op i skala ellers ville din udgifter i starten være så store at det brænder alt din iværksættere energi og du køre med underskud da du købte en løsning der er dyr og faktisk ikke havde brug for endnu
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
hvis meebox.net også er stabile og de holder på den lange bane med de priser er det godt nok meget billigt i forhold til andre steder hvor det koster 1000kr pr måned
hvis meebox.net også er stabile og de holder på den lange bane med de priser er det godt nok meget billigt i forhold til andre steder hvor det koster 1000kr pr måned
Jeg synes selv at det er en større opgave at beregne hvor meget trafik en evt. webside vil have. Alt efter hvordan du markedsfører dig kan det jo være at trafikken eksploderer, så det ville måske være en fordel for dig at finde en evt. hoster og så ved siden af en billig trafikleverandør, såfremt du vurderer at der er behov for det.
Det kan jo være at din facebook-side går amok og der kommer en masse registreringer på kort tid, det kan også være at den bare ligger stille.