Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken server til den mængde data?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart nok. Jeg ville hoste det et sted hvor jeg ikke selv skulle have serveren stående. Altså hvor serveren dybest set var en virtuel maskine som fysisk kunne være distribueret over mange servere, således at jeg kunne skalere op når det var nødvendigt. Jeg ville også adskille lageret fra selve processeringsenheden, hvilket jeg også mener er nemmere på en virtuel server. Det er dette rackspace f.eks. gør.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 01:54

Vi kan hjælpe dig med at hoste en VPS til dit nye website du kan se vores produkter her.

Vi har nogle rimelige priser, og nogle rigtig hurtige servere.

Hvis du vælger os kan du med fordel vælge en lille vps og så udvide når behovet opstår. Har vi ikke lige en løsning som passer dig så send os en PM så finder vi ud af det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:34

man får ikke et youtube site på en dag , jeg ville vis var dig købe et pro webhotel hos meebox.net og opgardere løbende som trafik stiger og 500 GB trafik som den største løsning er til hos deres webhotel skal der ekstrem mange videoer på siden

vis overstiger 500 GB trafik  er 1000 kroner per måneden ingen kroner at betale om måneden for så er din indtægt så meget større , derved opgardere når du kommer op i skala ellers ville din udgifter i starten være så store at det brænder alt din iværksættere energi og du køre med underskud da du købte en løsning der er dyr og faktisk ikke havde brug for endnu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:17

hvis meebox.net også er stabile og de holder på den lange bane med de priser er det godt nok meget billigt i forhold til andre steder hvor det koster 1000kr pr måned

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:27

Thomas Clausen:

hvis meebox.net også er stabile og de holder på den lange bane med de priser er det godt nok meget billigt i forhold til andre steder hvor det koster 1000kr pr måned

der findes vis nok ikke nogle lig i hele hosting branchen der bliver rost så som dette her som her på trustpilot.dk http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:55

Er 35GB nok? Fylder videoer ikke en del?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 22:02
Det kommer an på komprimeringen af filmen
Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 22:07

Jeg synes selv at det er en større opgave at beregne hvor meget trafik en evt. webside vil have. Alt efter hvordan du markedsfører dig kan det jo være at trafikken eksploderer, så det ville måske være en fordel for dig at finde en evt. hoster og så ved siden af en billig trafikleverandør, såfremt du vurderer at der er behov for det.

Det kan jo være at din facebook-side går amok og der kommer en masse registreringer på kort tid, det kan også være at den bare ligger stille.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07

Filmene fylder mellem 80-100 MB.. nogle meget lavere..

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:26
Og hvor mange film er der? Så kan du jo regne det ud

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)