Hej allesammen
Tusind tak for jeres svar. Det er virkelig brugbart, og det varmer mit hjerte at SÅ mange gider bruge deres tid på at komme med konstruktiv kritik. Tak!!
Jeg har ikke haft mulighed for at komme på computeren i weekenden - derfor det sene svar.
@ Mala
Telefonikonet skal helst sikkert afprøves - det kan jo i hvert fald næppe skade.... MEre Call To Action skal jeg også prøve at få med, men det må bare ikke lyde alt for meget af et generelt salgsbrev. Jeg tror alligevel ikke at jeg får fat i nogen latente kunder. Nok kun dem der i forvejen har overvejet nye billeder..
@ Iben. Ja det skal sættes flottere op, og det skal jeg nok have lidt hjælp til, men først ville jeg lige have grundridset klar. "Udnyt mig" - er det "brr...."?? Det er jo ikke godt -det var skrevet med et smil på læberne, men det kan modtager jo selvfølgelig ikke se......
@ Simon
Nu har jeg solgt 360grader panoramabilleder til hoteller i 4-6år, og så professionelle er alle hoteldirektører nu heller ikke. Det er mit indtryk at direktøren og resten af ledelsesgruppen (restaurantchef, receptionschef osv) er dem der også står for markedsføring. Kun få har en decideret marketingsafdeling.
Jeg prøver altid at skilte med mine priser - det er et bevist valg, for jeg er selv så træt af at der altid står "ring for et tilbud" osv. Desuden er min lave pris et godt salgsargument - synes jeg selv, men det må tiden jo vise :)
@ Thomas
Jeg overvejer en side 2 med billedeksempler for at fremhæve mine kompetencer i forhold til andre, men på 1 side er det svært både at overbevise dem om at de har et behov, hvorfor de skal bruge mig, og hvorfor det skal være nu..... ideer modtages gerne af en prof som dig :))
Ja overskriften stinker, men jeg kunne sgu ikke komme på noget bedre 
@ Mala
Du skriver at man aldrig sender sådan noget til direktøren. Lige med hoteller, så tager du fejl. Direktøren er den eneste rigtige at tage kontakt til. Det ved jeg fra min erfaring med at sælge panoramabilleder.
Du kan da sagtens prøve at tage fat i receptionschefen / bookingchefen, salgsansvarlig eller andet, men det skal alligevel op og vende hos direktøren, så hvorfor bruge en masse kræfter på at overbevise receptionschefen hvis direktøren så siger nej? Det er sgu spild af tid. Man bør altid stile så højt i hirakiet som muligt - det er i hvert fald min erfaring med hoteller.
@ Hans
Tak : )
JEg svarer også lige privat.
@ Peter
Tak for din påmindelse om WIIFM (What's in it for me).
Ja mit brev til nok blive afvist af mange, fordi det er utraditionelt. Det er jeg klar over, og helt ok med. JEg håber blot på at brevet så er mere effektivt overfor en lille del af målgruppen. Et salgsbrev har trods alt statistisk set ikke den store effekt, så der skal bare være en lille %-del der kan lide fremgangsmåden...
@Tobias
Tak :)