Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal hun have løn?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 12. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke selv revisor, men er der ikke en regl fra SKAT, som indbærer at man som "ikke" registeret selskabsejer stadig kan skrive fakturer for et mindrebeløb årligt? Jeg er ikke 100 % sikker, men jeg mener at jeg har læst noget om det. I det tilfælde er det vel muligt kun at oplyse ens CPR-nummer på regningen ? 

Udover det synes jeg det er et rigtig godt spørgsmål! 

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25

Nu taler vi om omegnen af 500 kr. om måneden, så det kan nok næppe svare sig at hyre nogen til det.

Som jeg forstår det skal jeg altså opbetale fx 500 kr. til hende for at udføre X, samt oplyse til SKAT at jeg har gjort dette? Er det korrekt forstået?

Er der mere jeg så skal? og hvordan skal jeg raporterer det til SKAT?

Tilmeldt 13. Jan 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:25

Nu taler vi om omegnen af 500 kr. om måneden, så det kan nok næppe svare sig at hyre nogen til det.

Som jeg forstår det skal jeg altså opbetale fx 500 kr. til hende for at udføre X, samt oplyse til SKAT at jeg har gjort dette? Er det korrekt forstået?

Er der mere jeg så skal? og hvordan skal jeg raporterer det til SKAT?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:33

Christian Ulriksen:

Ja. Kan vist gøres online eller via blanket

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 15:17

Christian Ulriksen:

Det letteste du kan gøre er at bruge Danløn simpelt og meget billigt. Denløn indberetter automatisk til skat.

www.Danlon.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)