Nu er jeg ikke selv revisor, men er der ikke en regl fra SKAT, som indbærer at man som "ikke" registeret selskabsejer stadig kan skrive fakturer for et mindrebeløb årligt? Jeg er ikke 100 % sikker, men jeg mener at jeg har læst noget om det. I det tilfælde er det vel muligt kun at oplyse ens CPR-nummer på regningen ?
Udover det synes jeg det er et rigtig godt spørgsmål!
Nu taler vi om omegnen af 500 kr. om måneden, så det kan nok næppe svare sig at hyre nogen til det.
Som jeg forstår det skal jeg altså opbetale fx 500 kr. til hende for at udføre X, samt oplyse til SKAT at jeg har gjort dette? Er det korrekt forstået?
Er der mere jeg så skal? og hvordan skal jeg raporterer det til SKAT?
Nu taler vi om omegnen af 500 kr. om måneden, så det kan nok næppe svare sig at hyre nogen til det.
Som jeg forstår det skal jeg altså opbetale fx 500 kr. til hende for at udføre X, samt oplyse til SKAT at jeg har gjort dette? Er det korrekt forstået?
Er der mere jeg så skal? og hvordan skal jeg raporterer det til SKAT?
Som jeg forstår det skal jeg altså opbetale fx 500 kr. til hende for at udføre X, samt oplyse til SKAT at jeg har gjort dette? Er det korrekt forstået?