Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilsyn af elbil - se hvad der skete ...

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er godt nok langt ude... 

Det ville da være langt fedre hvis han sagde "hey makker, det squ en fed bil.. Er det ok jeg lige prøver at give den lidt gas en enkelt gang for jeg har aldrig prøvet en elbil bla bla...." 

Ville nok ikke anbefale synsmanden at spørge om dette for det virker squ også underligt(som synsmand) men det kan umuligt være værre end den måde at udnytter et syn på. Synes det er lidt grotesk..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:56
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg lugter noget .. der er noget der lugter godt .. lugter en smule viralt :-)

Det er da utroligt at man ikke kan vide sig sikker på, at ens ejendele bliver behandlet som forventet når de er i såkaldte "professionelle" hænder.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M.P:

Det kan jeg godt forstå du "mistænker" - særligt når jeg nu er sådan en ond marketingmand. Men jeg kan forsikre dig om, at denne video, og historie, absolut ikke er noget jeg har udtænkt. Den opstod ene og alene fordi bilsynmanden opførte sig som han gjorde. Jeg gjorde blot det, som jeg altid gør i min elbil - optog det der sker. Det er nemlig hele pointen med www.ElbilBloggen.dk - at beskrive i ord, billeder og video, hvordan det er at have en hverdag med en elbil.

Men det er da klart, at nu hvor hændelsen er sket, så har det da en viral effekt. Det har chokerende, provokerende, sjove eller afskyvækkende videoer altid - uanset om de er "naturlige" (ikke konstruerede) som denne - eller udtænkt af et reklamebureau.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:34

Ej hvor morsomt :)

Stakkels mand er dog let at genkende, når man er kendt i Holbæk
 - Har du gjort mere i "sagen"?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 18:45
Mikkel deMib Svendsen:

M.P:

Det kan jeg godt forstå du "mistænker" - særligt når jeg nu er sådan en ond marketingmand. Men jeg kan forsikre dig om, at denne video, og historie, absolut ikke er noget jeg har udtænkt. Den opstod ene og alene fordi bilsynmanden opførte sig som han gjorde. Jeg gjorde blot det, som jeg altid gør i min elbil - optog det der sker. Det er nemlig hele pointen med www.ElbilBloggen.dk - at beskrive i ord, billeder og video, hvordan det er at have en hverdag med en elbil.

Men det er da klart, at nu hvor hændelsen er sket, så har det da en viral effekt. Det har chokerende, provokerende, sjove eller afskyvækkende videoer altid - uanset om de er "naturlige" (ikke konstruerede) som denne - eller udtænkt af et reklamebureau.

Beklager, den skulle ikke forstås som at jeg betvivlede ægtheden, men at jeg så en viral værdi :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:54

Det var da bare en lille detour.. Jeg ville da også have aftalt at rulle forbi dregene på den testtur, der alligevel skulle køres, hvis jeg vidste at der kom en Tesla (eller en anden lækker lille sag) ind.

Manden har gjort intet galt i mine øjne. Turen blev kørt (om den var fyldestgørende ved jeg ikke noget om).

:) Kim

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

M.P:

Beklager, den skulle ikke forstås som at jeg betvivlede ægtheden, men at jeg så en viral værdi :-)

Ingen problemer. Det er helt OK at stille spørgsmål til ægtheden, da det jo så giver mig en naturlig anledning til at forklare, hvordan videoen faktisk opstod.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:12

Kim Dolleris:

Det var da bare en lille detour.. Jeg ville da også have aftalt at rulle forbi dregene på den testtur, der alligevel skulle køres, hvis jeg vidste at der kom en Tesla (eller en anden lækker lille sag) ind.

Manden har gjort intet galt i mine øjne. Turen blev kørt (om den var fyldestgørende ved jeg ikke noget om).

:) Kim

Hvis man vil ud og lege i en lækker sportsvogn (hvilket jeg da godt kan forstå man vil), så findes der steder man kan leje sådan nogle. Det er ikke med det formål, at man overdrager sin bil - og betaler for, et bilsyn. Som arbejdsgiver til den konkrete synsmand ville jeg nok også brokke mig lidt. Han får ikke løn for at hænge ud med vennerne.

Men det værste er, at han kører uforsvarligt i bilen - en bil han ikke selv ejer. Det er bare ikke i orden.

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 19:38

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide om du har tænkt dig at gøre noget ved det?

/Simon M. Nielsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:44

Simon Nielsen:

Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide om du har tænkt dig at gøre noget ved det?

/Simon M. Nielsen

Jeg har sendt sagen videre til mit leasingselskab - Lease A Star. Det er jo deres bil og derfor, rent formelt, også dem som er den fourettede part. Så jeg vil nok lade det være op til dem om der skal gøres mere fra vores side.

Men med den stigende mediedækning sagen får er det jo muligt, at bilsynsmandens arbejdsgiver, eller politiet, ønsker at gøre noget og i så fald vil jeg naturligvis gerne overdrage den data jeg har.

Personligt har jeg ikke noget brændende ønske om, at få manden straffet eller noget. Min fokus på www.ElbilBloggen.dk er blot, at rapportere en dagligdag i en elbil - på godt og ondt. Og det her er så bare en af de lidt mere specielle oplevelser.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)