Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide om du har tænkt dig at gøre noget ved det?
/Simon M. Nielsen
Jeg har sendt sagen videre til mit leasingselskab - Lease A Star. Det er jo deres bil og derfor, rent formelt, også dem som er den fourettede part. Så jeg vil nok lade det være op til dem om der skal gøres mere fra vores side.
Men med den stigende mediedækning sagen får er det jo muligt, at bilsynsmandens arbejdsgiver, eller politiet, ønsker at gøre noget og i så fald vil jeg naturligvis gerne overdrage den data jeg har.
Personligt har jeg ikke noget brændende ønske om, at få manden straffet eller noget. Min fokus på www.ElbilBloggen.dk er blot, at rapportere en dagligdag i en elbil - på godt og ondt. Og det her er så bare en af de lidt mere specielle oplevelser.
Ok, hold os underrettet hvis der sker mere i sagen :)
Held og lykke med din blog også, den ser rigtig fin ud, og det er også nogle interessante indlæg, du har.
Puha, den havde jeg godt nok ikke accepteret - Jeg ville være flippet helt ud hvis det var min bil. Syntes virkelig du tager det på en pæn måde, for den synshal havde været sagsøgt helt ud i det unaturlige, hvis altså det var min bil, hvis en bil skal "test-køres" på den måde SKAL der bare være accept fra ejeren, og der kan virkelig være mange gode grunde til ikke at trykke speederen i bund på en bil man ikke har kendskab til.
Hvis man vil ud og lege i en lækker sportsvogn (hvilket jeg da godt kan forstå man vil), så findes der steder man kan leje sådan nogle. Det er ikke med det formål, at man overdrager sin bil - og betaler for, et bilsyn. Som arbejdsgiver til den konkrete synsmand ville jeg nok også brokke mig lidt. Han får ikke løn for at hænge ud med vennerne.
Men det værste er, at han kører uforsvarligt i bilen - en bil han ikke selv ejer. Det er bare ikke i orden.
Jojo, de trafikalt 'uforsvarlige' ting i det er selvfølgelig problematiske. Men det at han svinger 30 sekunder forbi dregene fra grillen - de kan jeg ikke se noget galt i. Ihvertfald ikke så galt at der skal gøres en sag ud af det. Heller ikke som hans arbejdsgiver - tænker ikke det er hver dag han laver det nummer.
det at han svinger 30 sekunder forbi dregene fra grillen - de kan jeg ikke se noget galt i. Ihvertfald ikke så galt at der skal gøres en sag ud af det. Heller ikke som hans arbejdsgiver - tænker ikke det er hver dag han laver det nummer.
Det fremgår ikke rigtig af videoen - men sceansen hos vennerne varer faktisk et stykke tid. Det blev bare kedelig video at se dem i baggrunden går rundt om bilen - og man kunne alligevel ikke så godt høre deres lidt ligegyldige small talk. Så det klippede jeg ud.
Ekstra bladet bryder da selv loven ved at sætte en fed sort firkant på det "registrerede varemærke" logo plus reklame som videoen indeholder nederst i højre hjørne. Det har de da ikke lov til !!!!
svinderi. Tvivler på de ville gøre det samme hvis de havde lånt en video fra en stort firma eller lign.
EB henvendte sig selv og spurgte pænt om de måtte bruge videoen og redigere i den. Det gav jeg dem lov til. Jeg er naturligvis lidt ked af, at de så har fjernet vandmærket, men det overlever jeg nok :)
Jeg lavede i går aftes en lidt kortere version af videoen - lidt mere stram og med lidt musik på, hvor det også lidt tydeligere fremgår, hvor meget tid synsmanden brugte hos vennerne ...