Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag: Amino Plus på fødselsdagen

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg ikke fødselsdag mere, så jeg synes at jeg kan skrive dette indlæg unbiased. Jeg tænkte over, at det faktisk kunne være en god idé for Amino at prøve at eksperimentere med at give folk plus profiler på deres fødseldag af flere grunde

1. Det er giver god karma og giver et godt rep

2. Hvis man, som mig, går rundt og overvejer om det kan betale sig, og amino plus er et så godt produkt som mange siger, så kunne det være rart med en lille smagsprøve, et lille dip, for at se om det er noget værd

2.1 Det kan give et indblik i, hvad der rent faktisk er af muligheder i amino. Der er garanteret ting som jeg ikke har tænkt over at jeg havde brug for, men som amino plus kan lære mig.

2.2 Hvis man lærer at tænke over hvad man kan med amino plus kan man jo komme til at savne det, når man ikke kan. Ellers kan det være at man bare tænker "nå det kan man ikke i det her system". f.eks. hvor dejlig og overskuelig siden kan se ud uden reklamer (måske) :)

3. Hvor meget kan man alligevel nå at få ud af det på én dag? Man kan jo højst nå at få sin appetit vækket, og man skal jo holde fødselsdag og alt det der, så jeg tænker at det ikke rigtig koster amino noget.

Det eneste jeg ser som downside er hvis der er en masse downloadable content som man så bare vil kunne hente ned, men det må jo alligevel være et problem hvis man køber en måned for 99 kr, og desuden kan man jo så lave det med begrænset adgang.

NB: Det vil self. kræve en eller anden form for sikkerhed, så man ikke bare kan ændre sin fødselsdag og have amino plus hver dag, og det er jo nok også en god idé at køre med statistik i det første år eller 2 for at se hvor meget der rent faktisk konverterer til køb af amino plus ift. hvis man ikke kører med det (proportionelt til antal brugere og lignende variable self.)

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:23

Der er en gratis periode på amino plus hvis det er der er nogen der har lyst til at prøve det..

Dog har du flere gode punkter i dit forslag :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har mulighed for at prøve for dkk 99,- ??

Det er ikke en hus, eller en ny bil du køber.

For at være ærlig ser jeg slet ikke pointen :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:36

Jeg tvivler på at man får noget ud at at prøve Amino Plus bare en enkelt dag. Du når knap nok at få testet nogle af alle funktionerne :)
Og som Jesper skriver, koster en måned kun 99,-

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:37

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Der er en gratis periode på amino plus hvis det er der er nogen der har lyst til at prøve det..

Dog har du flere gode punkter i dit forslag :)

Gratis i den forstand at jeg uden at opgive mine kreditoplysninger kan prøve det?

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 22:39

Fungadgets - Allan:

Jeg tvivler på at man får noget ud at at prøve Amino Plus bare en enkelt dag. Du når knap nok at få testet nogle af alle funktionerne :)
Og som Jesper skriver, koster en måned kun 99,-

Det er rigtigt hvad I siger, men jeg er et af de mennesker (ligesom mange andre) der bliver doven når jeg skal ahve pengene op af lommen. Så vil jeg vide hvad det handler om før jeg betaler.

Det er i bund og grund ret velundersøgt tabslogik:

Logikken er at jeg ikke at det koster mig noget at lade være, men jeg ved at det koster mig noget at prøve det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:18

Jakob Danelund:

Det er rigtigt hvad I siger, men jeg er et af de mennesker (ligesom mange andre) der bliver doven når jeg skal ahve pengene op af lommen. Så vil jeg vide hvad det handler om før jeg betaler.

Så kunne du vel bare læse lidt HER, hvis du vil vide, hva det handler om...

Iøvrigt så giver det ik den store mening, at folk for en dag skulle blive Amino plus medlem, da hverken bøger, hæfter, rabatkuponer, links i signatur, indkøbsrabatter mm vil være en del af tilbuddet. Det eneste du vil få ud af det, er at du kan se nogle af de mange videoer, som er forbehold plusserne, denne ene dag om året...

Så hva er det du vil prøve denne ene dag om året? Se Thorborg film? 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 23:24

Fashion-Seller:

Så kunne du vel bare læse lidt HER, hvis du vil vide, hva det handler om...

Iøvrigt så giver det ik den store mening, at folk for en dag skulle blive Amino plus medlem, da hverken bøger, hæfter, rabatkuponer, links i signatur, indkøbsrabatter mm vil være en del af tilbuddet. Det eneste du vil få ud af det, er at du kan se nogle af de mange videoer, som er forbehold plusserne, denne ene dag om året...

Så hva er det du vil prøve denne ene dag om året? Se Thorborg film? 

Men er det sådan du sælger dit produkt? Du kan også bare stille dig op i et supermarkede og dele en lille folder ud om hvorfor dit nye mælkeprodukt er godt, de fleste vælger bare at give smagsprøver fordi det er meget nemmere at forstå, når man selv kan sanse det, og der er flere der køber når de selv har smagt og ved hvad det er.

Jeg vil prøve at vide hvordan amino plus er. Jeg kan læse om det og have en idé, men jeg kan ikke vide det uden at jeg har prøvet at have det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 23:30

Jakob Danelund:

Men er det sådan du sælger dit produkt? Du kan også bare stille dig op i et supermarkede og dele en lille folder ud om hvorfor dit nye mælkeprodukt er godt, de fleste vælger bare at give smagsprøver fordi det er meget nemmere at forstå, når man selv kan sanse det, og der er flere der køber når de selv har smagt og ved hvad det er.

Jeg vil prøve at vide hvordan amino plus er. Jeg kan læse om det og have en idé, men jeg kan ikke vide det uden at jeg har prøvet at have det.

Der er bare ikke noget ved at dele tomme glas rundt som smagsprøve ;)
Som der er skrevet flere gange, så har du ikke en jordisk chance for at "smage" på amino plus på en enkelt dag. Du vil ikke opleve nogen forskel.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:34

Jakob Danelund:

Ja... Vi sender ikke solbriller ud, så folk kan prøve dem gratis. Så hvor vil du hen med den pointe?

Anyway så kunne du læse mit indlæt og se, hvorfor du ingen forskel vil opleve. Og vil du have Thorborg movie show gratis, så findes www.thorborg.tv ;D

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)