Nu har jeg ikke fødselsdag mere, så jeg synes at jeg kan skrive dette indlæg unbiased. Jeg tænkte over, at det faktisk kunne være en god idé for Amino at prøve at eksperimentere med at give folk plus profiler på deres fødseldag af flere grunde 1. Det er giver god karma og giver et godt rep 2. Hvis man, som mig, går rundt og overvejer om det kan betale sig, og amino plus er et så godt produkt som mange siger, så kunne det være rart med en lille smagsprøve, et lille dip, for at se om det er noget værd 2.1 Det kan give et indblik i, hvad der rent faktisk er af muligheder i amino. Der er garanteret ting som jeg ikke har tænkt over at jeg havde brug for, men som amino plus kan lære mig. 2.2 Hvis man lærer at tænke over hvad man kan med amino plus kan man jo komme til at savne det, når man ikke kan. Ellers kan det være at man bare tænker "nå det kan man ikke i det her system". f.eks. hvor dejlig og overskuelig siden kan se ud uden reklamer (måske) :) 3. Hvor meget kan man alligevel nå at få ud af det på én dag? Man kan jo højst nå at få sin appetit vækket, og man skal jo holde fødselsdag og alt det der, så jeg tænker at det ikke rigtig koster amino noget. Det eneste jeg ser som downside er hvis der er en masse downloadable content som man så bare vil kunne hente ned, men det må jo alligevel være et problem hvis man køber en måned for 99 kr, og desuden kan man jo så lave det med begrænset adgang. NB: Det vil self. kræve en eller anden form for sikkerhed, så man ikke bare kan ændre sin fødselsdag og have amino plus hver dag, og det er jo nok også en god idé at køre med statistik i det første år eller 2 for at se hvor meget der rent faktisk konverterer til køb af amino plus ift. hvis man ikke kører med det (proportionelt til antal brugere og lignende variable self.) |
Der er en gratis periode på amino plus hvis det er der er nogen der har lyst til at prøve det..
Dog har du flere gode punkter i dit forslag :)