Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gemme wordpress data

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg gemmer alt mit indhold fra min hjemmeside.

Jeg skal nemlig flytte host. har ikke det store på min hjemmeside men ville bare gerne vide hvordan jeg gemmer det så jeg let kan installer det igen når jeg får installeret wp på min nye host ?

Hilsen Hansen

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 16:58

Eventuelt tage back up af din database. 

Besøg min blog: http://edinm.dk/

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 17:05

For 300DKK I will do it for you and take backups so you wont lose anything,

Interested?

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:06

Enten bruger du FTP og henter hver enkel fil ned. Ellers også som Edin skriver det tager du et backup med systemet hvor din hjemmeside ligger nu. Hvis de ikke har denne funktion så burde selve webhotel ejeren kunne gøre det for dig, hvis han/hun ellers er villig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 17:10
Du eksporterer din MySQL database inde i phpMyAdmin. Så får du et laaaangt stykke tekst, som du kan smide i et tekstdokument. Når du så har installeret WordPress igen skal du slette alt i databasen, og importere alt tekst fra tekstfilen - så skulle det gerne spille igen.

Jeg kan godt hjælpe dig u/b hvis det er, bare send mig en PM.

300 kr synes jeg godt nok er lige i overkanten for et stykke arbejde der maks tager 10 min..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 18:07

Tak for hjælpen til jer alle :) ville os bare lige høre om der ikke var en nem måde jeg selv kunne gøre det på vil nemlig selv gerne lære det men jeg prøver at eksporter min mysql og så sætte den ind i det nye wp jeg installer.

@Nicklas  tak for den hjælp du vil tilbyde mig gratis men nu prøver jeg lige selv :)

god lørdag til folket :)

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 18:18
Helt iorden - held og lykke! ;-)

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)