Hej Christian! Lyder vildt spændende! :). Helt sklart noget jeg vil holde øje med! Held og lykke med projektet. mvh. Morten S Jensen |
sikkert* skulle der vist stå :)
Hej Christian! Lyder vildt spændende! :). Helt sklart noget jeg vil holde øje med! Held og lykke med projektet. mvh. Morten S Jensen |
sikkert* skulle der vist stå :) |
Tusind tak, Morten
|
Da jeg begyndte lavede jeg nogle meget hjemmelavede videoer som ikke "kan" fjernes. Det har jeg i den grad fortrudt. Min holdning er dog at videoer er fint, og Youtube er en ekstra bonus til dine fans... |
Har selv set oplevet hvordan en enkelt introduktions video kan skabe overblik for kunden, det er jo ikke altid man har lysten til at gennemgå diverse undersider for at finde et konkret svar på hvad netop dette firma kan tilbyde dig. |
Online film er helt sikkert kommer for at blive, og hvis man ikke allerede er igang så er det på høje tid, lige nu kan man gøre en forskel alene ved at bruge video, men det er klart at hvis man vil have et større forspring så skal man tage skridtet fuldt ud og bruge video klogt og tilpasset til den branche man bevæget sig i. Jeg har hjulpet mange med at skabe resultater med online film, det er egentlig lige meget om man sælger service ydelser, driver en webshop eller handler med software, brugt klogt kan video gøre en stor forskel både med hensyn til omsætning og involvering men det giver også mere loyale kunder. Om man så går i gang med det selv eller får professionel hjælp er en smags sag, men som med så meget andet så er det tit en bedre forretning at holde sig til det man er god til og brænder for. /Meik |