Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video på nettet! Hvad er jeres holdning?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Video på internettet bliver mere og mere normalt.

Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet og de går også dobbelt så dybt ned i indholdet.

Video kan samtidigt skabe troværdighed og vise følelser som ikke ville have været muligt med tekst og billeder.

Vi(medievideo.dk) laver små videoproduktioner, men hvad er jeres holdning til brug af video på nettet?

Mvh.

Morten S Jensen

Fra Hornbæk
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:23

Jeg har klienter som har valgt min coaching udelukkende fordi de kunne opleve mig/min stemme på video - selv om der ikke var ret meget information der. Det betyder enorm meget i de nicher hvor mennesket er i centrum. Og det/er var det enkltest mulige: jeg sider foran min computer og taler til webcam (med en god ekstern mikrofon).

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 14:37

Hej Morten!

Jeg bruger selv skiftende videoer på nettet, men det er selvproducerede videoer lagt på Youtube og jeg kan se, at de besøgende ser dem.

Der kan måske være en fare for, at man bliver betragtet for knap så seriøs, hvis kvaliteten af disse videoer er for dårlige. Derfor har jeg faktisk tænkt på at ofre det, det koster for at få produceret en proff. video på ml. 30 og 60 sekunder. Længere tror jeg ikke, en sådan skal være.

Men jeg elsker selv, når der er en video på et sted, jeg besøger. Giver den i hvert fald altid en chance. Derfor skal den nøje gennemtænkes og ét must er, at den lægger stærkt ud - altså fanger interessen indenfor de første sekunder.

Jeg har selv et storyboard til en sådan video om det produkt, jeg sælger. Så hvis du fortæller lidt om, hvad det vil koste hos dig, kan vi jo tage en snak om det på en PM.

Min hjemmeside er: www.jyskskridsikring.dk

Mvh

Helge

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 14:59

Videoer på nettet er en RIGTIG god ide :). - Jeg bruger det selv til både mit bilmagasin, og mine kunder med marketing.

Der er mange ting som er nemmere at vise/forklare på video, også er der selvfølgelig også en masse andre marketing-fordele.

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:02

Msn skal passe på med ikke at være SÅ seriøs, at det tangerer keeeeedelige reklamespots.

Video skal bruges med omtanke,

">det lille klip jeg viser her så er det faktisk top-proff. - men naturligvis filmet på samme måde som vi også ser det når Martin Thorborg begejstres over ét eller andet og hiver iPhonen frem.

Havde man nu valgt et studie,med alt tilbehøret, så var det blevet ganske usynkront med kundernes måde at vise deres oplevelser frem.

Video-toget er kørt for længst, og skal man først nu til at begynde på video nu, så skal der helt anderledes tænkning til.

PS:

For begyndere; læg mærke til hvor mange forskellige kunder der er filmet med dette legetøj, og stemningen i butikken. Der er INTET dogme over denne film, - filmen er lavet sådan med vilje...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:14

Morten Jensen:
Vi(medievideo.dk) laver små videoproduktioner, men hvad er jeres holdning til brug af video på nettet?

Jeg tror 99% vil sige, at det er en fin idé, hvis det er udført ordentligt. Jeg har overvejet at betale nogen for at lave små reklamefilm eller film, der forklarer et koncept. Det er dog ikke blevet til noget, da jeg har lidt på fornemmelsen at det kommer til at koste rigtig meget.

I øvrigt fandt jeg det lidt morsomt, at den "miljørigtige" person i jeres kortfilm smider en dåse i skraldespanden.. Måske ikke det heldigste at opfordre til :) (Ellers en udemærket lille kortfilm)

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 15:33

Dukkemageren:

Har svært ved at se lighederne mellem Martins videoer og denne :) -Når det så er sagt, er det klart at når du laver videoer til internettet, må de gerne have lidt "punch" som kan holde kundens interesse (selvfølgelig alt efter hvilken ydelse eller produkt man tilbyder.).

Nu kan man jo lave videoer på mange måder i et studie, men onlocation shots giver ofte lidt mere dynamik. -Men det er jo ikke sikkert det er det man ønsker.

Men fint input!

Emil:

Ja - Den har vi hørt for før :), Skal siges vi lavet den i samarbejde med nogle fra usa hvor reglerne for dette er lidt anderledes. Men ja er lidt misvisende :).

mvh.

Morten S Jensen

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 16:05

Morten Jensen:
Har svært ved at se lighederne mellem Martins videoer og denne :)

Så skulle du lige have tjekket hvor mange der optager videoer i Hamley´s "a la Thorborg" - og så ville det stå lysende klart for dig hvorfor denne video er lavet PRÆCIS som den er. Big Smile

Det er fint nok med disse link- og reklametråde, - men så kan du tro det eller lade være, - men du/i har meget at lære endnu.Wink  

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Skrevet kl. 16:30

Det der fungere for Martin er at han formår at gøre det personligt og i det navnet "Martin Thorborg" er brandet så godt som det er. Man følger ham på farten i hans iværksætter liv og man føler man er i direkte kontakt med Martin.

Man lærer som sagt hele livet, men videoen som du har linket og Martins små video'er, har jeg svært ved at se lighederne i mellem, I hvert fald de videoer jeg har set med Martin. :)

Man kan optage på mange forskellige måder, men det der alt afgørende er hvilket fora videoerne skal bruges i.

Mvh.

Morten S Jensen

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:03

Morten Jensen:

Når man bruger film på internet bliver brugerne 30% længer på sitet og de går også dobbelt så dybt ned i indholdet.

Vi er ved at skifte næsten 100% til video markedsføring og jeg har nogle forventninger til LANGT større tal end du angiver.

Hvis video marketing bliver gennemført korrekt er det, ifølge mine kilder, ikke unormalt, at 10 doble antallet af tilmeldinger til f.eks. en mailingliste.

Det svarer ofte til en 10 gange bedre forretning.

Så det er da mine forventninger at opnå nogle lignende tal Wink

Skylder at fortælle, at resten af teknikken selvfølgelig skal følge med når man vil opnå denne type resultater. Derfor har vi gennem de seneste måneder brugt nogle hundrede timer på at videreudvikle vores CMS system fra blot at kunne vise videoer til virkelig at kunne udnytte videomediet maksimalt.

Og vi har opbygget vores eget professsionelle videostudie, hvor jeg har fået skudt de første 8 videoer til vores nye website, der nok går i luften om ca. 1 måned.

Så JA - video er det næste store.

Hvis du vil have en besked når vi er klar så tilmeld dig på www.Autoresponder.dk

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)