Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Paypal sikker?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Lemvig
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 174
Fra  Rygeshop.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruge paypal på vores webshop og der er ingen problemer med at ha penge stående på din  paypal konto og vi overfør tit til vores bank uden problemer Big Smile

Med Venlig Hilsen

Dansk-ejuice.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har vidst været nogle sager igennem tiden men det kan man jo aldrig undgå..

Personligt har jeg aldrig oplevet problemer med det... Det spiller bare og håber engang det bliver det mest fortrukne i dk for det er squ så nemt at gå til i forhold til alt andet..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Aldrig oplevet problemer med PayPal. Hverken som firma eller som forbruger. Yes herfra.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en ting man også lige skal være opmærksom på. Deres exchange rate ved betalinger og udbetalinger. Jeg har f.eks lige villet betale en regning i Euro, som ville koste ca 10100 på paypal. Samme regning har jeg lige betalt over banken for ca 9800 kr inkl. omkostninger. Oven i det, tager Paypal 3-4% af beløbet fra modtager.

Jeg sælger på Ebay Tyskland, og det er det samme, når der skal hentes penge retur. Jeg betaler de 3-4% gebyr først, og så en dårlig exchange rate oven i, som normalt ligger på ca 7.25 for en euro, hvor en bankbetaling giver kursen på de 7.44 dog med et lille gebyr. Det skal man bare lige have i tankerne. Så på en transaktion som ovenstående, er paypals andel reelt omkring 600 kr. og det er da ret godt betalt for en pengetransaktion på ca 10000.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 05:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen er jer der evt kan hjælpe mig med hvad jeg skal skrive i feltet "Bank Code" når jeg vil tilknytte en bankkonto til min paypal - for har læst mig frem til 117 forskellige tin, som - reg.nr - swift. nr - iban- iban (cifrene fra 3-6) osv osv. men det skal være mellem 1 - 4 tal står der! Nogen der VED det med sikkerhed??

Med Venlig Hilsen

Dennis Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er rimelig sikker på det er dit reg. nr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Confirms with Lengthy Vang, publish as often as you can, it expenditures nothing to get transmitted to your consideration.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 28. Oct 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en tilbagemelding siden jeg spurgte om der var nogen der vidste hvad der skulle stå i "Bankcode", når man laver en bankoverførsel fra Paypal!

Her er svaret - til andre der har problemer ;-)

Den mest hyppige årsag til at de bliver afvist fra banken er fordi folk taster "bankcode" forkert, idet de tror det er deres normale Reg.Nr... OG DET ER DET IKKE!!!

Og nu er jeg blevet lidt træt af folk som "ved" hvordan man gør, og siger de har brugt paypal i over 10 år osv. osv. og så ved de det ikke alligevel, de gætter bare!!

Det er det internationale reg.nr. man skal indtaste, det er 4 tal som står i ens IBAN nr.

EKSEMPEL (bruger fiktive tal):

IBAN :DK0012342323232323
        (DKZZXXXXYYYYYYYYYY) 

Så er det de 4 cifre som er beskrevet som 1234 (XXXX) ovenfor i skal indtaste i bankcode, da det er jeres internationale reg.nr.

Håber det kan hjælpe ;-)

Med venlig hilsen

Dennis Andersen 

 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)