Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Paypal sikker?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-selvstændige, hvad er jeres erfaring med paypal?

Lige nu har jeg et mindre beløb stående som jeg ikke kan få overført til min Danske Bank konto pga. fejl information (hvilket er røvirriterende). Det skal nok lykkedes... men hvad hvis jeg har et beløb stående i længere tid? Hvis jeg ikke lige har tid til at gå ind og få dem overført.

Er det sikkert?

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke oplevet nogle problemer med at have penge stående på min paypal konto, så svaret fra mig er at det er sikkert.

Forsat god dag :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Aldrig oplevet problemer :)

Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Beck2, tak for hurtigt svar. Det virker bare så usikkert, men måske er det også fordi jeg allerede er blevet vant til det omstændelige nem-login til banken :o) Det virker som en jernlås ved siden af paypals svage loginfunktion

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
eBay ejer Paypal, og ja, det er sikkert Smile

Du kan have pengene stående på din Paypal-konto så lang tid du har lyst.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig haft problemer med paypal, har brugt det i over 10 år nu, men der er sælgere på ebay og andre, som har haft ualmindeligt store problemer med at deres aktiver er blevet fastfrosne og andre mystiske ting.

http://www.paypalsucks.com/

Jeg vil tro vi snakker om en ekstrem lille andel, men jeg har hørt diverse mystiske historier gennem årene, men som sagt aldrig selv haft problemer. Så du må nok selv vurdere, om du er villig til at tage risikoen, personligt tror jeg den er meget lille, men overfør dem hver gang muligheden er der, istedet for at have penge stående der i lange perioder.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Langvang, overfør så tit du har mulighed, det koster jo ingenting at få overført til ens bank konto.

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brugt PayPal i over 3 år og har aldrig haft noget problem med overførsel eller betalinger.
Der har været en enkelt gang jeg havde spørgsmål omkring min konto, og kontaktede PayPal telefonisk. De havde et par sikkerheds spørgsmål for at verificere at du er kontoejeren.

Jeg synes deres sikkerhed er særdeles god.

- Christoffer 

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Fra Tranekær
Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres interessante feedback. Lidt lun mælk i mit tryghedsglas - tak for det!

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 1
Fra  fotografi&grafik Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Grafiker

Betalte for et download gennem PayPal. Krydsede af for kun een ydelse, men opdagede måneden efter, at PayPal havde noteret mig som abonnent, da de trak samme beløb igen. Det stod på i tre måneder at slippe ud af deres fejl gennem rigtig mails og alle de muligheder, som du får på den kontooversigt, som oprettes samtidig med et køb. Og det var netop røvirriterende..!

Tjenesten fremstår ganske troværdigt, men deres afmelding fungerer overhovedet ikke og det undrede mig, hvem der egentlig fik pengene, når de blev trukket fra min konto..!

vh Ulrik

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)