Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Paypal sikker?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ulrik samsøe:

hej Grafiker

Betalte for et download gennem PayPal. Krydsede af for kun een ydelse, men opdagede måneden efter, at PayPal havde noteret mig som abonnent, da de trak samme beløb igen. Det stod på i tre måneder at slippe ud af deres fejl gennem rigtig mails og alle de muligheder, som du får på den kontooversigt, som oprettes samtidig med et køb. Og det var netop røvirriterende..!

Tjenesten fremstår ganske troværdigt, men deres afmelding fungerer overhovedet ikke og det undrede mig, hvem der egentlig fik pengene, når de blev trukket fra min konto..!

vh Ulrik

Det er simpelthen fordi du har været uopmærksom :) du har selv sagt ja til abonnementet. Og det kan slås fra med 2 klik hvis du ved hvor du skal hen. 

Det er en meget kendt trick, du downloader, og får lov at købe et billigt medlemskab den første måned (så du kan downloade), og så er prisen høj de næste måneder hvis man ikke framelder sit abonnement man selv har bekræftet. 

Og ja, du kan roligt bruge Paypal, der er mange med flere 100.000 tusinde og millioner på deres konto. Det er ikke så nemt at stjæle penge fra Paypal, da det kører internt på deres system og det er nemt at tracke ned hvor pengene er havnet (+ Paypal selv skal godkende enhver withdrawal). + Der er mange sikkerhedsforanstaltninger, hvis IP lige pludselig ændre sig etc. 

Det kan godt være du føler dig mere sikker på Nem-ID men i sidste ende er det præcis det samme. De tal du skriver ind bagefter din kode, er blevet cracked mange gange. Så får de fat i din kode (via. Keylogger og ander sager), kan de komme ind alligevel. 

Jeg vil næsten våge at påstå at de er sikrere at have på Paypal end din bank såfremt det ikke står på opsparingskontoer etc, får nogle fat i dit kort kan dine penge forsvinde til mystiske kontoer i udlandet hvor charge back ikke er en mulighed (dog max. 25.000 på de fleste kort). Det skulle ikke kunne lade sig gøre Via. Paypal. 

Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 52
Fra  Electronic Net Marketing Skrevet kl. 17:09

Ved at du afmelder et betalingsabonnement på PayPal, så vil du altid modtage en kvittering for at dit abonnement er ophævet.

ulrik samsøe:

hej Grafiker

Betalte for et download gennem PayPal. Krydsede af for kun een ydelse, men opdagede måneden efter, at PayPal havde noteret mig som abonnent, da de trak samme beløb igen. Det stod på i tre måneder at slippe ud af deres fejl gennem rigtig mails og alle de muligheder, som du får på den kontooversigt, som oprettes samtidig med et køb. Og det var netop røvirriterende..!

Tjenesten fremstår ganske troværdigt, men deres afmelding fungerer overhovedet ikke og det undrede mig, hvem der egentlig fik pengene, når de blev trukket fra min konto..!

vh Ulrik

Få det bedste inden for sport, serie og film - Sammenlign TV pakker og find de bedste tv pakke priser her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:25

PayPal er helt klart sikkert, har aldrig haft problemmer :)

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:38

jeg har nu aldrig haft problemer med paypal og de gange jeg har lavet handler via dem har de altid lige ringet for at tjekke op om det nu også var mig der havde placeret ordren osv.

Fra Düsseldorf
Tilmeldt 15. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Fra  PrivatHost Skrevet kl. 00:52

Jeg bruger selv paypal og det fungerer fint. Dog har jeg et problem med dem at det er meget svært at få hævet sin modtage-grænse pr. år. Jeg har sendt dem al den nødvendige information men de har stadig ikke gjort noget. :-) Må ringe ind til dem, men det er heller ikke lige sådan at komme igennem.

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 01:08

Det gode ved Paypal er at du kan have et 'amount' til at stå der inde så længe du vil. Der bliver ført nøje regnskab over hver bruger der inde, så ingen bliver snydt for penge. Du kan nemt have penge der inde i flere år, spørgsmålet er bare at du kan huske dit login og husker at opdatere dine paypal informationer, som du opdatere din mail adresse osv.

Paypal kan også bruges til net-køb, og lignene. der er nogle affiliate som køre med betaling via paypal FORDI, at så kan du ikke se hvad konto pengene er overført fra, kun en adresse på den bruger som har overført den. Det er mange sikkerheder bag paypal.

Hold endelig fast i Paypal. super god løsning!

Håber du fandt mit svar informerende!
//Alex Westergaard 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:28

Paypal er sikkert! Men overfør så ofte som muligt Skype-Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 18:15

Vi har brugt det i mange år uden problemer.

Dog har vi aldrig kunnet få hævet maks grænsen uanset hvor meget materiale vi har fremsendt.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 18:32

Jeg er snart færdig med min webshop, og nu hvor denne diskusion er kommet frem, så kunne jeg også godt lige tænke mig at høre lidt om paypal.

Kan man godt både have Dankort via nets, og så have paypal til de internationale kort samtidig ?

og når man så har en paypal konto, og der er en enkel kunde der har købt, bliver beløbet så overført til min paypal konto, og kan man så bare overfører pengene fra ens paypal konto til ens bank konto lige så ofte som man vil?

Hvad tager paypal i gebyrer ? :)

håber der er nogle der ved det.

Mvh.

Oliver 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 18:55

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk