Mange der skriver herinde på Amino at de skal bruge luksus-visitkort skriver også indirekte (billigt) efter.
Hvis du vil have nogle rigtige luksusvisitkort, så skal du være forberedt på at de også koster en del af få lavet. Vi både designer og trykker rigtig mange forskellige typer visitkort i MediaMouse, og jeg får mange henvendelser fra bl.a. Amino'er som ønsker nogle specielle lækre visitkort, men som regner med at de stadig kan få dem til samme lave pris som de billigste digitaltrykte visitkort - og det hænger ikke sammen. Lige så snart vi er over i specielle papirtyper, lakeringer og efterbehandlinger så som relief, prægning m.m. så ryger prisen derop af.
Men der er også mange som mener at luksus-visitkort er ensbetydende med visitkort på det tykkeste papir man kan få og så skal de ellers også have både partiel lak og folieprægning samt udstanses i alternativ form. Men de visitkort laver, som jeg personligt syntes ser mest eksklusive ud, er faktisk ret enkle og kun kræver en simpel efterbehandling - resten er lagt i selve layoutet og papirvalget.
Hvis du er interesseret, så sender jeg dig gerne nogle eksempler på forskellige visitkort som jeg vil mene vil ligge på et realistisk prisleje set i forhold til det lave antal du ønsker. Du kan sende mig en PM eller en email på jesper snabelA mediamouse.dk - Alternativt hvis du vil have noget rådgivning, så kan du også bare ringe til MediaMouse og snakke med mig eller en kollega .