Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider du lige fortælle om din dag?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da også lige dele min dag. (idag)

07:30 - Stod op og gjorde mig klar
08:00 - Afsted til det ene kontor (freelance)
09:00 - Møde (freelance)
10:00 - Begyndte at lave kunde opgaver. (freelance)
14:00 - Møde (eget firma)
16:20 - På vej hjem
17:00 - Lidt child i sofaen.
17:30 - Igang med kunde opgaver (eget firma)
19:58(nu) - Stadig igang med kunde opgaver, og rimelig sulten. 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:01

I dag var en ret normal dag, dog er det ikke så ofte jeg går til massage og når det ikke er fredag starter jeg som regel lidt før på arbejde og slutter ofte først omkring 23.30.

Ca. 10.00 Stod op
Ca. 10.30 Betalte 6 kr. for at benytte swimmingpoolen på nærmeste hotel
Ca. 11.30 Spiste morgenmad
Ca. 12.30 Betalte 30 kr. for 1 times massage.
Ca. 13.45 Klokken er nu 7.45 dansk tid og jeg satte mig ved computeren og startede arbejde
Ca. 17.30 spiste middagsmad
Ca. 22.30 arbejde er færdig - henter en pizza til aftensmad
Ca. 23.30 Konen og jeg ser film
Ca. 02.00 Filmen er færdig, konen sover og jeg skriver på Amino.

Da jeg bor i en tidszone der er 6 timer foran Danmark, men stadig arbejder efter dansk tid er min døgnrytme blevet ret forskubbet Smile

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 20:37

Fedt indlæg
Jeg arbejder som manager hos IBM nær Glasgow og mine dage er normalt præget af for meget arbejde, dog var i dag en skøn dag på det plan! Derudover bruger jeg gerne minimum 2 timer om dagen på Personal Development

6.00 - 6.45 Står op, tjekker mail, går i bad og gør mig klar.
6.45 - 7.00 køre på arbejde
7.00 - 11.30 Arbejder!
11.30 - 12.00 Frokost på programmet
12.00 - 14.30 Arbejder!
14.30 - 16.00 Konferance kald (kombineret med at køre hjem)
16.00 - 17.00 Tjekker hvad der er sket i verden: Manager-Tools.com, Amino, RSS, Linkedin/Twitter/FB/Google+
17.00 - 18.00 Laver mad og spiser
18.00 - 19.00 Læser Great by Choice (på min kindle) 
19.00 - 20.00 Finder inspiration på Amino/Arbejder på mine nye web projekter
20.00 - 21.00 Email opfølgning og hvad arbejder der ellers skal afsluttes før weekenden.
21.00 - 23.00 Læser Great by Choice (på min kindle)

Det giver mig så ca. 20 minutter mere til at finde inspiration og få klaret en fight med min nye webhost ;) 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:19

Thomas Frost:
Da jeg bor i en tidszone der er 6 timer foran Danmark, men stadig arbejder efter dansk tid er min døgnrytme blevet ret forskubbet Smile

Hvorhenne er du? :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 03:36

AngryBird:

Thomas Frost:

Hvorhenne er du? :)

vh AB

Hej AB

Jeg bor i Indonesien mens mine kollegaer i WebCoders Mick og Mikkel bor i Danmark, så vi er rimelig glade for Skype Smile

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:41

Lad mig bare hoppe med på den spøg - min fredag den 6. januar 2012:

7.15: Ud af fjerene, morgenmad (youghurt med hjemmelavet müsli og en spand sort kaffe) - derefter ud med vovsen

8.00: Møder på kontoret (er samme adresse som min privatbolig) til de vanlige omkring 40 mails. Disse tjekkes og besvares

10.00: Ud at gå en halv times speedwalk med Charlotte og derefter ud at svømme i vores swimmingpool - og så i bad.

11.15: Arbejde videre med en analyse af et norsk website i svære problemer

12.15: Frokost - i dag bestod den af hjemmebagt kikærtemelsbrød med pandestegte små tomater, krydderurter og lidt pesto-parmesan skinke

13.00: Arbejder videre med analysen og dertil hørende rapport - det site er virkeligt sygt :-(

16.00: Ned til Mercedes og bytte lånebilen til min egen, der har været til service

17.00: Nupper lige halvanden time mere på analysen og får den sendt til kunden, som jeg faktisk har lidt ondt af

18.30: Så er der aftensmad - i dag er det indisk kylling

20.00: Charlotte jeg hopper en tur i jacuzzien ude under palmerne og stjernerne med et glas rødvin

21.00: Vi er enige om at flade ud med en film foran tossekassen - og derefter hoppede jeg lige på Amino, hvor jeg skrev denne

Og så gik den dag :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 07:07

Her er min typiske dag:

06:15 Står op og går sønnen klar til dagpleje

07:00 Afleverer Sønnen i dagpleje

07:30 Møder på arbejde (.Net softwareudvikler)

16:00 Henter sønnen fra dagpleje

17:30 Aftensmad

19:00 Begynder arbejde igen (eget firma)

22:00 Går i seng - læser

23:00 Sover

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 12:34

I Vejen idrætscenter :-)

Jeg skal bare holde en masse børn aktive, utroligt sjovt til tider :)

Find de bedste apps her!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sjov idé. Jeg så indlægget omkring kl. 9 og har så skrevet ned i løbet af fredagen hvad jeg har lavet i punktform. Listen ser så således ud:

- 05:10 Min kone står op for at tage på arbejde
- 06:00 Min datter vågner da min kone går ud af døren.
- 07:00 Igang med morgenmadden med min datter - får lige set nogle nyheder imens
- 08:00 Afleverer min datter i vuggestuen og kører videre på arbejde (ligger 10 minutter fra vuggestuen)
- 08:15 Når lige ind af døren før jeg bliver stormet af kollega som har hørt mig interviewet i nyhederne på P1 og P3. Fra da af står den på emails og opringninger omkring dette.
- 09:15 1 time forsinket kan jeg endelig komme igang med arbejdet. Får gennemgået produktionsplanen for resten af dagen.
- 10:00 Forsøger at få overblik over diverse emails imens jeg snakker i telefon.
- 10:30 Ringer og bestiller papir, farve og andre forbrugsstoffer som vi skal bruge i første blok i den kommende uge.
- 10:45 Snakker med Telenor omkring tilbagevendende problemer med den ene af vores internetforbindelser.
Bliver sendt på "rundtur" af dem i forsøget på at opdatere den ene router.
- 11:15 Nu 2 timer bagud tager jeg en snak med vores produktionsgrafikker om de aktive opgaver.
- 11:30 Finder ud af at der er engangsforestilling af restaureret version af Ghostbusters i biffen. Skal lige have fixet nogle billetter til dette.
- 11:45 I bilen på vej ud på kundebesøg.
- 12:30 Tilbage igen. Uanmeldt besøg fra kunde. Gennemgang af tryk af ny papirlinie i en halv time.
- 13:00 Spiser frokost imens jeg endnu en gang snakker med Telenor i telefonen.
- 13:15 Overtager jobkørsel, da der kommer en akut opgave ind som en kollega må tage i stedet for.
- 13:30 Fumler med tekniske udfordringer omkring folier vi skal køres til en 9 x 3 meter messevæg til Microsoft. Problemer med skrifterne i layoutene. Grafikker overtager.
- 13:45 Tilbage på jobkørsel. Udskydning til diverse flyers der skal sendes i dag.
- 14:00 Besøg af kunde som skal have taget billeder og gennemgået muligheder omkring foliering af deres 5 nye firmabiler.
- 14:20 Møde overstået. Anden kunde er uanmeldt dukket op imellemtiden og snakker med en kollega. Må tage over på dette, da kollega er tidspresset.
- 14:30 Kører test af ny type storformat-print
- 14:50 Pakke skumpap til kunde som har ringet og bestilt akut - afhentes kl. 15.
- 15:00 Snakker med bilforhandler-kunde omkring kampange de kører i næste uge. De skal have stafferinger til 30 biler til næste torsdag.
- 15:15 Kort snak omkring udbygningen af vores nye workflowsystem. Virker, men der mangler småting.
- 15:30 Tidligere test af print ikke optimal. Rensning af maskine som skaber problemer pga. papirstøv.
- 15:50 Pakker plakater som skal nå at komme afsted med pakkeposten.
- 16:00 Besvarer diverse email som mangler besvarelse inden dagen er omme.
- 16:30 Sender layouts på stafferinger til joller til godkendelse. Skal i produktion tirsdag.
- 16:40 Forsøger at få overblik over produktionerne til mandag formiddag.
- 17:00 Kører op til byen for at nå posthuset som har en pakke liggende ("Kunne ikke afleveres"???) med en stak ramklodser en teknikker skal bruge mandag morgen.
- 17:30 Tilbage igen. Checker at produktionsgrafikker har sat natkørslen over med overvågning.
- 17:50 Hjemme
- 18:15 Spiser aftensmad sammen med familien.
- 19:00 Leger med datter indtil hun skal puttes
- 20:00 Tid til at glo fjernsyn med bærbar i skødet.
- 20:10 Konstaterer at der ikke er nogen remote forbindelse til MediaMouse.
- 20:15 Opkald fra kollega bekræfter at Telenor har remote-opdateret routerne - Forbindelserne er nede.
- 20:30 Tilbage i MediaMouse og resette routerne samt genstarte firewall.
- 20:45 Hjemme igen og skrive lidt emails imens jeg ser fjernsyn og snakker med min kone.
- 22:45 I seng.

Sideløbende har jeg så også for sjov noteret følgende i løbet af dagen:
- Twitter: 13 indlæg
- Mobiltelefon: 13 samtaler
- Telefon: 8 samtaler
- Emails: 31 sendt

Hvordan jeg så overhovedet har kunne nå dette, sammenholdt med hvad jeg har lavet i løbet af dagen, det fatter jeg ærlig talt ikke... Men det er ihvertfald ikke underligt at jeg den dag ikke har fået læst/skrevet på Amino Geeked.

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 17:16

Står op kl. 6, drikker kaffe, ryger smøger, tjekker bank, emails, facebook etc. 6:45 går i bad, 7:30 vækker ungerne og gør dem klar. 8:15 kører unger i børnehave/skole klar til første møde og/eller opstart af montør. Besigtiger opgaver, og/eller laver tilbud, besvarer telefon/emails etc. som regel hjemme igen kl 18, og forskelligt administration til 21-22. Mandag og torsdag dog på Teknologisk Institut på kloakmester kursus. 

HELDIGVIS har jeg ofte 30 min i overskud i løbet af dagen så jeg lige kan snuppe en Fransk Hotdog på en tankstation og en kop varm chokolade, ellers har hustruen heldigvis maden klar når jeg kommer hjem:=))) 

Ofte læser jeg godnat historie for den lille kl 22, og MEGET ofte ender det med vi begge sover:=))))

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)