Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klassisk "Feedback på hjemmeside opslag"

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob Danelund.

Sikke en masse gode tips, som jeg helt klart tager til mig! Fantastisk! Lige hvad jeg manglede :-)
Det er ikke altid at man lige kan se de små, men åbenlyse fejl på sin egen hjemmeside når man lige har lanceret den! :-)

Og tillykke med fødselsdagen! 

Find de bedste apps her!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 02:02

Og forresten så er den "lille mand" som du omtaler et "profilbillede" for min bruger på forummet.

Find de bedste apps her!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 02:03

Ikke så meget at sige, ser fint ud. Det eneste jeg bemærkede var at baggrunden var lidt lang tid om at loade, har du oplevet det før?

Måske kunne din logotext være en smule tydeligere, men det er småtterier.

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 02:08

Hej Kristoffer.

Ja, jeg har lagt mærke til det med baggrunden, det er meget irriterende - jeg ved ikke hvad det skyldes.

Sikkert mit wordpress tema vil jeg tro.
Det er lidt uheldigt... 

Find de bedste apps her!

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 02:24
Tak :) jeg vil også sige at det er super lækkert sådan som siden ser ud på mobil. Det skal den self, men du er sluppet rigtig godt fra det. En ting til er at det er ulogisk at der er social bookmarking på kontaktsiden og ikke på forsiden. Mht. Baggrunden kan jeg kun forestille mig 2 ting, som jeg ikke kan tjekke nu pga mobil. 1 billedfilen fylder meget, 2 du henviser til et andet websted for den baggrund, og det websted svarer langsomt

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 02:47

Ja, den loader fra et andet sted, jeg smed den op på tinypic fordi det ville mit wordpress tema desværre helst arbejde :-s

Jeg har lige lykkedes med at få Facebook kommentar på artiklerne og fjernet WP kommentarerne :-) 

Hvis i gider må i meget gerne skrive en kommentar til en artikel så jeg kan se at det hele virker! 

Find de bedste apps her!

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 07:07

Er der nogen der er sød og smide en "Facebookkommentar" til denne artkel? http://www.applikationen.dk/fuglene-grisene-bleb-downloadet-6-5-millioner-gange-i-julen/

I kan bare skrive "Test" hvis i ikke har noget til artiklen at skrive - så skal jeg nok slette kommentaren.

Tusinde tak :-)

Find de bedste apps her!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:55

social logoer på siden de er ½ skjult frem med dem

få gang i siden der kan gøres meget

få lavet en applikationen ordbog på siden mange vil linke til dig fordi siden er så god , det kan være en wiki side lige som amino.dk husk hav emmet ord h1 og linke hver gange det ord nævnes på siden til denne ordbog det hjælper også på de interne links på siden

forum lav nogle stykker indlæg dagligt hver aktive start masser af debattere og debattere med dig selv og gerne få et par venner der debattere , hvad er formålet skriv en om side der og jeres betingelser frem dem hvilken har i

kontakt siden frem med info grund hvem er du det skaber seriøst over siden og især vis oveni har cvr nummer

husk brug h1 hver side standard det kerne ord siden omhandler og husk brug h2 h3 og h4 i i under overskrifter på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Skrevet kl. 17:25

Tak for svar alle (-:

Find de bedste apps her!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)