Hvis du har lyst, er du velkommen til at give dine sælgerevner et skud hos mig. Så kan jeg give dig et kundeområde, en grundig indføring i produktet og ellers frie tøjler i en uges tid. Hvis du vil have en chance hos mig, skal du også vise, at du kan sige YES! Din attitude i dine svar her er ikke ret sælgeagtig - det er fint nok at kunne sige fra, men som sælger, skal du kunne håndtere modgang med oprejst pande. Og endnu et tip. Hvis du ikke er i stand til at finde kontaktoplysninger på mig, er du ikke egnet som sælger hos mig. God vind. Venlig hilsen Hans |
Hans Stokholm Kjer:Din attitude i dine svar her er ikke ret sælgeagtig - det er fint nok at kunne sige fra, men som sælger, skal du kunne håndtere modgang med oprejst pande.
Jeg må desværre give Hans ret. Tror desværre, ud fra dine kommentar, at du skal holde dig til arbejdet væk fra salgskontoret. Alt det, der kendetegner en god sælger, det overkommer du ikke. Min kørende sælger taler en DEL i telefon - og telefonen er en sælges vigtigste værktøj.
Kun et godt råd, men tænkt dig om, en sælger er en meget værdifuld ting for en virksomhed, så man skal egne sig til det 100 %