Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blive kørende sælger uden erfaring?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har lyst, er du velkommen til at give dine sælgerevner et skud hos mig.
Der er tale om salg af annocer. Det bliver på ren provision, så du skal tro på det.

Forudsætningen er selvfølgelig, at du lige sender mig en kort ansøgning med lidt fakta om dig selv.

Så kan jeg give dig et kundeområde, en grundig indføring i produktet og ellers frie tøjler i en uges tid.

Dealen er altså: Du investerer en uge af din tid. Jeg risikerer en dårlig indledende kontakt til nye potentielle annoncører.

Og så et lille tip.

Hvis du vil have en chance hos mig, skal du også vise, at du kan sige YES!

Din attitude i dine svar her er ikke ret sælgeagtig - det er fint nok at kunne sige fra, men som sælger, skal du kunne håndtere modgang med oprejst pande.

Og endnu et tip.

Hvis du ikke er i stand til at finde kontaktoplysninger på mig, er du ikke egnet som sælger hos mig.

God vind.

Venlig hilsen

Hans

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:39

Hans Stokholm Kjer:
Din attitude i dine svar her er ikke ret sælgeagtig - det er fint nok at kunne sige fra, men som sælger, skal du kunne håndtere modgang med oprejst pande.

Jeg må desværre give Hans ret. Tror desværre, ud fra dine kommentar, at du skal holde dig til arbejdet væk fra salgskontoret. Alt det, der kendetegner en god sælger, det overkommer du ikke. Min kørende sælger taler en DEL i telefon - og telefonen er en sælges vigtigste værktøj.

Kun et godt råd, men tænkt dig om, en sælger er en meget værdifuld ting for en virksomhed, så man skal egne sig til det 100 %

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 01:07
Man kan sagtens blive kørende sælger uden nogen erfaring.Det kræves dog man er god til at snakke og er overbevisende.
Du kan feks prøve din salgstalent af på din kone.
Prøv overbevise din kone til købe noget hun ikke er vild med :-)
Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 07:34

Skulle du få lyst til at sælge slankekure----så har din størrelse altså ingen betydning----

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du finder modet til at prøve..

Hilsen Joan

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 74
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 07:52
Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 08:48

Jeg vil råde dig til at skrive lidt om sig selv i din profil.

Skriv gerne lidt skæve facts om dig selv. Det viser lidt om, hvilken person du er.

Mvh

Helge

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 08:58

Hej Helge

Jeg søger ikke arbejde som sælger...Jeg mangler en sælger.

Venlig hilsen

Joan

Fra Herning
Tilmeldt 27. Dec 11
Fra  Jysk Skridsikring Skrevet kl. 09:22

Beklager fejlen. Indlægget var stilet til knægten, der startede tråden.

Mvh

Helge

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 09:28

silversand:
Og der skal man sælge abonnementer, og der smider 95% af dem man ringer til jo også bare røret på når de hører man vil sælge noget.

-Ja og det  er det der hører med til det game... Hvis du solgte i 95 % og kun fik 5 % nejér, så vil du være helt unik som sælger... 

Det hører med til lektien, at man lærer af sine fejl. Netop de steder hvor du kan få tlf. job, vil du få undervisning og samtidigt måske mærke en kampgejst til det at sælge - hvis det er dig!! 

Så det er kunne være et godt udgangspunkt og den efterfølgende provision er den der fortæller, om du sælger noget. Rent oplæringsmæssigt kunne netop disse steder være et "gratis salgskursus".

mvh.

Michael

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:31

Hej Silversand.

Jeg kan se at du har hjemme i Kjellerup, og netop i Kjellerup ved jeg at Berendsen har en linnedafdeling.

Og lige i Karup ligger deres måtte og hygijne afdeling.

Berendsen benytter i stor stil kørende sælgere og serviceskonsulenter.

Desuden kører de nogle salgs camps ind imellem hvor salgs talenter for en chance.

Prøv at tjekke det ud.

KMosen

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)