Måske skal du virkelig overveje om du virkelig vil være sælger - det lyder ikke som om det er noget du virkelig vil - og man skal VIRKELIG ville være sælger for at lykkedes
Jeg har set på et par jobopslag for kørende sælger, men der står altid at man skal have erfaring fra tidligere lignende stillinger.
Du skal tænke på, at en del af lønnen som sælger typisk udgøres af provision, og at du selvfølgelig også skal levere resultater for at beholde jobbet. Derfor giver det kun mening at gå efter et sælgerjob, hvis du har en reel grund til at tro, at du kan blive succesfuld.
Og med al respekt: Hvis du undlader at søge en stilling som sælger, fordi der i jobopslaget står, de kun søger sælgere med erfaring, så har du under ingen omstændigheder det, der skal til.
Jeg har stadig en plads som freelance-sælger ledig. Hvis du skulle være interesseret i at sælge kursus-rejser, foredrag og hjælpe med en landsinsamling. Slankekurene skal jeg nok skåne dig for at sælge.
Din løn vil være ren provision, jeg kan eksempelvis nævne, at hvis du sælger et foredrag vil din provision være 3000kr.
Manden skriver jo han stortset ingen erfaring har som sælger, hvilket jo gør at han lige skal lære det.
Alle starter på bar bund, der er dog nogle som er den fødte sælger som bliver super gode til det meget hurtigt, og så er der andre som må arbejde ekstra for at blive god til det. Og så er der sikker også nogle som aldrig vil kunne sælge så meget som vand i saharas ørken.