Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blive kørende sælger uden erfaring?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skal du virkelig overveje om du virkelig vil være sælger - det lyder ikke som om det er noget du virkelig vil - og man skal VIRKELIG  ville være sælger for at lykkedes

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 17:22

silversand:
Jeg har set på et par jobopslag for kørende sælger, men der står altid at man skal have erfaring fra tidligere lignende stillinger.

Du skal tænke på, at en del af lønnen som sælger typisk udgøres af provision, og at du selvfølgelig også skal levere resultater for at beholde jobbet. Derfor giver det kun mening at gå efter et sælgerjob, hvis du har en reel grund til at tro, at du kan blive succesfuld.

Og med al respekt: Hvis du undlader at søge en stilling som sælger, fordi der i jobopslaget står, de kun søger sælgere med erfaring, så har du under ingen omstændigheder det, der skal til.

Fra Helsinge
Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 92
Fra  Kosmovej Skrevet kl. 20:34

Hej

Jeg har stadig en plads som freelance-sælger ledig. Hvis du skulle være interesseret i at sælge kursus-rejser, foredrag og hjælpe med en landsinsamling.   Slankekurene skal jeg nok skåne dig for at sælge.

Din løn vil være ren provision, jeg kan eksempelvis nævne, at hvis du sælger et foredrag vil din provision være 3000kr.

Venlig hilsen

Joan

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 21:36

har fået andet job som service chauffør, så har alt det arbejde jeg behøver pt.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 22:17

Sjovt som hans sælger lyst bliver skudt ned.

Manden skriver jo han stortset ingen erfaring har som sælger, hvilket jo gør at han lige skal lære det.

Alle starter på bar bund, der er dog nogle som er den fødte sælger som bliver super gode til det meget hurtigt, og så er der andre som må arbejde ekstra for at blive god til det. Og så er der sikker også nogle som aldrig vil kunne sælge så meget som vand i saharas ørken.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)