Hej Aminoer. |
Hej.
Har du overvejet at blive freelance-sælger, på ren provisionsløn?
Det kunne være en måde at få noget erfaring på.
Med venlig hilsen
Joan
Hej Aminoer. |
Hej. Har du overvejet at blive freelance-sælger, på ren provisionsløn? Det kunne være en måde at få noget erfaring på. Med venlig hilsen Joan |
Hvis du mener i fritiden, så var det en mulighed, men ved så ikke om det er lettere af finde nogen der vil ansætte en som freelance uden erfaring også, og om man så ender med at få et produkt der ikke er til at sælge i mit område, og derved heller ikke får nogen erfaring. Gider jo heller ikke bruge 3-4 timer på at få solgt 1 ting, og så tjene 100kr i provision på det, som så skal betales skat af. Ved godt det er erfaring, men det skal jo også være realistisk. |
Hvad med et telefon sælger job? Er der ikke nogen som tilbyder timeløn i den branche? |
Telefonsælger vil jeg helst undgå, da jeg hader at snakke i telefon, kan ikke holde ud at snakke med folk jeg ikke kan se. Men ellers er der kun Falck og JP der tilbyder det i nærheden af mig, og det er 70km kørsel hver vej, for at få lov at arbejde 6 timer en lørdag til 100kr i timen. Og der skal man sælge abonnementer, og der smider 95% af dem man ringer til jo også bare røret på når de hører man vil sælge noget. |
Hej igen Hvilket område kunne du tænke dig at blive sælger i? Er der noget bestemt du gerne vil sælge? Jeg har feks. brug for hjælp til salg af:slankekure, kursusrejser, annoncer i mit sundhedsmagasin og andet, men det er på ren provision. Hvis du er god til at sælge kan du tjene ret godt... Kig evt. på www.kosmovej.dk og se om det er noget du kan sælge...specielt vil du kunne tjene godt på at sælge rejserne.... |
Du kunne jo også tage nogle kurser i salg, så kommer du ikke til at bruge 3-4 timer på at tjene 100 kr. Men det er en MEGET hård branche. |
Jeg ville anbefale at du tog et job som sælger feks dem der sælger el uden i byen eller dem der værver medlemmer til feks amnesty. Det er en god måde at få noget erfaring inden for salgshåndværket. Når du så har fået taget på det så kan du søge jobben som kørende sælger |
Hejsa, Vi mangler en kørende sælger hos os, du skal være meget velkommen til at kontakte os. Der er ikke noget krav til at du er uddannet sælger, vi skal nok lære dig op i det du skal sælge. Du kan kontakte mig på: rene@nettotrade.dk Tlf.: 60472622 René Jørgensen |
www.nettotrade.com - info@nettotrade.com
Joan: Dommeren: |