Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for konstruktiv kritik af min hjemmeside

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Roal Limkilde:

Hej Alexander

Tak for din response. Du har ret med baggrunden, det får jeg lige ændret. Grunden til den er smal.... skabelonen er således, kan jeg ændre den, og hvor?

Jeg kan se du bruger Wordpress som din hjemmeside CMS system. Du skal ind i en fil som hedder style.css

Du kan finde den her: kommer helt an på hvordan den er skrevet men, der skal du kunne finde din hjemmeside Width som du så skal ændre.. Håber det giver lidt mening, for denne forklaring er lidt sløj som jeg er i øjeblikket..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:36

Jeg skal være så "venlig" at komme med mit direkte førstehåndindtryk af hjemmesiden.

Jeg kan ikke lide den

Det er ikke for at tale nedladende, men det var mit førstehåndindtryk af hjemmeside designet.

Det virker som en meget uprofessionel hjemmeside, eftersom designet er et meget almindelige kedeligt klassisk amatørdesign.

Det minder for mig som en side der bare er et kedeligt færdigt blog design, som så lige er blevet redigeret i 10 minutter.

Beklager, men hjemmesidens forskellige designs, banner, baggrund osv hænger bare ikke særlig godt sammen. Jeg tvivler desuden på at folk som ikke kender jer vil benytte jer til fragt, eftersom hjemmesiden er alt for uprofessionel.

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:42

Hej Jannik

Tak for dit svar.

Er der mulighed for at du kan komme med konstruktiv kritik? Altså hvordan du vil forbedre den? takker

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:45

For at være helt ærlig. Hvis i er et seriøst fragtfirma der godt tjene gode penge. Så vil jeg anbefale et helt nyt webdesign.

Gode råd til det nye design:

- Lyse farver generelt

- Baggrunden skal være hvid eller en lys farve f.eks. lys grå.

- Designet skal være professionelt og moderne

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 17:54

Roal Limkilde:

Mange tak for din respons.

Erfaring har jeg ingen, det er første gang jeg laver noget som helst med hjemmesider, som jeg intet vidste om for 3 uger siden, så har måtte læse mig frem til det meste ( tak til amino'er)

Enig i at farverne er lidt... hårde har overvejet om selve "tekstdelen" skulle være i hvid med sort tekst, tror du det vil løse det?

Ja, Amino er et fantastisk sted :o) 

Angående farverne på din side: Jeg vil tro, at det ville være for voldsomt med direkte hvid. Prøv en lysegrå. Prøv fx: #999999, #EEEEEE. Det tror jeg ville være pænere ;-) 

Et link laver du sådan her: <a href='http://www.url.dk'>Linktekst</a> - hvis du koder det hele selv :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:

Gode råd til det nye design:

- Lyse farver generelt

- Baggrunden skal være hvid eller en lys farve f.eks. lys grå.

- Designet skal være professionelt og moderne

1. Du kan da sagtens lave en professionel hjemmeside ved hjælp af mørke farver. Sagtens! 

2. Baggrunden SKAL ikke være hvid eller lys. Det er da noget juks at sige! Du kan, som jeg også skriver i 1., sagtens lave et webdesign i mørke farver - OG lave det professionelt. 

Synes det er ærgerligt du skal stemple et webdesign i mørke farver på den måde. Mangle laver deres designs i lyse farver, ja - men du SKAL da absolut ikke gøre noget. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

Det kan godt være at du har en anden holdning til det.

Men jeg er DIREKTE og KONTANT, og jeg mener bare ikke at det design som TS har, er godt nok. Det er langt fra godt nok. Hvis man virkeligt mener det, så skal det se seriøst ud! Jeg er 100% sikker på, at dem med et godt og professionelt webdesign, også er bedre til reklame, og er også bedre til at få kunder. Jo mere indbydende hjemmesiden er, jo flere besøg og jo længere besøgstider. Jeg ville personligt aldrig nogensinde bestille fragt fra TS's hjemmeside med det design som de har nu. De er ukendte, men med et velfungerende professionelt design, så betyder det at de er ukendt ikke så meget, og chancen for at de udvikler sig hurtigere med et professionelt design end et grimt amatør design den er enorm.

Min holdning til hjemmesider til sådanne firmaer, er at det skal være lyst og indbydende. Samt er det vigtigt at det ser professionelt ud, og moderne design ville det heller ikke tage skade af.

Smag og Behag..

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 18:18

Sebastian K. Sørensen:

1. Du kan da sagtens lave en professionel hjemmeside ved hjælp af mørke farver. Sagtens! 

2. Baggrunden SKAL ikke være hvid eller lys. Det er da noget juks at sige! Du kan, som jeg også skriver i 1., sagtens lave et webdesign i mørke farver - OG lave det professionelt. 

Synes det er ærgerligt du skal stemple et webdesign i mørke farver på den måde. Mangle laver deres designs i lyse farver, ja - men du SKAL da absolut ikke gøre noget. 

Du fortjener lige denne Yes

Og så kan jeg kun sige, at da jeg kiggede på siden, tænkte jeg wauw. Super flot er min mening.

Held og lykke med det Smile

Mange hilsner

Heidi

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 18:19

Når ja. 

Jeg synes det er ærgerligt, at det er blevet en 'SKAL'-mentalitet, at du skal bruge lyse farver, hvis du vil have en professionelt hjemmeside.

Mørke farver kan sagtens give et professionelt indtryk af en virksomheds hjemmeside. 

Men ja, du har ret. I sidste ende er det smag og behag, og hvad din kunde ønsker. Men at sige, at du SKAL bruge lyse farver, er ikke den rigtige måde at formulere sig på. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 18:34

Råt for usødet.

Jeg er nød til at være enig med Jannik, det skriger simpelthen 'amatørbiks'. Jeg føler jeg sidder i biografen og skal se superman II - den originale! ;-)

Det lyder som en god ide med sådan en flytteservice, men jeg ville aldrig lægge mellem 10.000 og 20.0000 kroner i lommen på et firma med så dårligt et ansigt ud af til. Jeg ville simpelthen ikke ture.

Jeg er ked af at sige det (Og jeg kan slet ikke se hvorfor i andre ikke kan se det).

Du skal sætte dig i din kundes sko. Hvis man skal have flyttet hele sit hjem til et andet land så er der et stort behov for at vide at der er 112% styr på det. Og så dur det ikke med slænger i valsen.

Jeg kan godt sætte mig ind i, at der måske nok ikke lige er i kassen til at hyre en professionel til at starte på. Så jeg vil gå i mod mine egne holdninger og anbefale at du finder et theme der passer nogenlunde på nettet.

Der er et hav af muligheder og det er tit kun billeder og logo man skal skifte.

• themeforest.net
  • templatemonster.com
  • wordpress.org/extend/themes
  • google det

Og så betal de $30 det evt. koster.

Du skal kigge efter noget der er behageligt at se på (mørk/lyst er underordnet) og vær opmærksom på at det ikke er sitets design du skal sælge, det er din service! Dvs. at det grafiske ikke skal (hierarkisk) råbe højere end dit produkt.

Når du så har fundet noget der passer; så få taget nogle gode billeder af lastbil, chaufføren, folket bag etc. Få noget "Dit møblement er i DISSE trygge hænder" ind i det. Brug gerne et verdenskort, men et mere stilrent et. Fortæl om ting man skal være opmærksom på (for at vise, at det er i). Få lavet et logo. UD med de der 3D illustrationer - Brug dem højst som ikoner for et eller andet.

Sørg for at der ikke er en død side - altså en side uden nogen form for call-to-action. Det kan enten være til direkte kontakt eller til andre sider. Man må bare aldrig stoppe og tænke "hvad så nu".

Summasummarum: Find et nutidigt og moderne theme, prop noget personlighed og ansvarlighed i det, skru op for informationerne...så burde du være bedre kørende.

Det var lige hvad jeg kunne trække op af hatten her fra hotelværelset.

Held og lykke med det!

:) Kim

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)