Råt for usødet.
Jeg er nød til at være enig med Jannik, det skriger simpelthen 'amatørbiks'. Jeg føler jeg sidder i biografen og skal se superman II - den originale! ;-)
Det lyder som en god ide med sådan en flytteservice, men jeg ville aldrig lægge mellem 10.000 og 20.0000 kroner i lommen på et firma med så dårligt et ansigt ud af til. Jeg ville simpelthen ikke ture.
Jeg er ked af at sige det (Og jeg kan slet ikke se hvorfor i andre ikke kan se det).
Du skal sætte dig i din kundes sko. Hvis man skal have flyttet hele sit hjem til et andet land så er der et stort behov for at vide at der er 112% styr på det. Og så dur det ikke med slænger i valsen.
Jeg kan godt sætte mig ind i, at der måske nok ikke lige er i kassen til at hyre en professionel til at starte på. Så jeg vil gå i mod mine egne holdninger og anbefale at du finder et theme der passer nogenlunde på nettet.
Der er et hav af muligheder og det er tit kun billeder og logo man skal skifte.
- themeforest.net
- templatemonster.com
- wordpress.org/extend/themes
- google det
Og så betal de $30 det evt. koster.
Du skal kigge efter noget der er behageligt at se på (mørk/lyst er underordnet) og vær opmærksom på at det ikke er sitets design du skal sælge, det er din service! Dvs. at det grafiske ikke skal (hierarkisk) råbe højere end dit produkt.
Når du så har fundet noget der passer; så få taget nogle gode billeder af lastbil, chaufføren, folket bag etc. Få noget "Dit møblement er i DISSE trygge hænder" ind i det. Brug gerne et verdenskort, men et mere stilrent et. Fortæl om ting man skal være opmærksom på (for at vise, at det er i). Få lavet et logo. UD med de der 3D illustrationer - Brug dem højst som ikoner for et eller andet.
Sørg for at der ikke er en død side - altså en side uden nogen form for call-to-action. Det kan enten være til direkte kontakt eller til andre sider. Man må bare aldrig stoppe og tænke "hvad så nu".
Summasummarum: Find et nutidigt og moderne theme, prop noget personlighed og ansvarlighed i det, skru op for informationerne...så burde du være bedre kørende.
Det var lige hvad jeg kunne trække op af hatten her fra hotelværelset.
Held og lykke med det!
:) Kim