MIne evne i hjemmeside bygning er ved at have ramt sin grænse. Jeg er vel nok kun ca 30-40 %´færdig med hjemmesiden, og har brug for noget konstruktiv kritik, hvor jeg skal forsætte. Et par detaljer: SEO er ikke lavet, helt bevidst, så der behøver ikke nogen kommentar. Og så mangler jeg "footer" hvor info, CVR står, det er bevidst, har ikke undersøgt hvordan det gøres, men er der nogen der kan give en hånd med den del så sig til. ellers, så slå jer løs med ideer og tanker. Konstruktivt, tak...
Roal www.moving-u.dk |
Jeg vil da gerne prøve at komme min umiddelbare oplevelse.
Farvevalget synes jeg er fint, det er professionelt og lidt anderledes uden at være alt for "skørt".
Jeg synes dog der er enormt meget "spildplads" for eksempel i toppen med søgefeltet ovenover selve Moving-u grafikken. Det er lidt træls at skulle scrolle ned uden nogen særlig grund :-)
Moving-u grafikken er klemt sammen af en eller anden grund, jordkloden er blevet lidt flad :)
De små grafikker (elsker den med huset på hjul) er fede nok, men ikke særlig god kvalitet, er de skaleret op?
Men ellers alt i alt noget der ser ud til at blive fint synes jeg. Er de priser der de rigtige?? Det ser ærlig talt meget billigt ud