Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for konstruktiv kritik af min hjemmeside

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

MIne evne i hjemmeside bygning er ved at have ramt sin grænse. Jeg er vel nok kun ca 30-40 %´færdig med hjemmesiden, og har brug for noget konstruktiv kritik, hvor jeg skal forsætte.   Et par detaljer:

SEO er ikke lavet, helt bevidst, så der behøver ikke nogen kommentar. Og så mangler jeg "footer" hvor info, CVR står, det er bevidst, har ikke undersøgt hvordan det gøres, men er der nogen der kan give en hånd med den del så sig til. ellers, så slå jer løs med ideer og tanker. Konstruktivt, tak...

Roal

www.moving-u.dk

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 14:03

Jeg vil da gerne prøve at komme min umiddelbare oplevelse.

Farvevalget synes jeg er fint, det er professionelt og lidt anderledes uden at være alt for "skørt".

Jeg synes dog der er enormt meget "spildplads" for eksempel i toppen med søgefeltet ovenover selve Moving-u grafikken. Det er lidt træls at skulle scrolle ned uden nogen særlig grund :-)

Moving-u grafikken er klemt sammen af en eller anden grund, jordkloden er blevet lidt flad :)

De små grafikker (elsker den med huset på hjul) er fede nok, men ikke særlig god kvalitet, er de skaleret op?

Men ellers alt i alt noget der ser ud til at blive fint synes jeg. Er de priser der de rigtige?? Det ser ærlig talt meget billigt ud Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:04

Hej Roal. 

Jeg ved ikke, hvor meget erfaring du har med at lave hjemmesider. Men jeg synes godt der kunne gøres en del ved design og opsætning af tekst. 

Farverne er MEGET mørke. Man føler sig ikke velkommen på siden. 

Jeg kan egentlig godt lide din baggrund - det kræver dog bare, at du får nogle lyse farver ind i resten af designet. Det hele er sort og det går meget ud i et. 

Håber du kan bruge det til noget :) 

Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:06

Siden ser da fornuftigt ud, MEN jeg synes du skal arbejde lidt mere med farverne og grafikken.

Jeg er ikke meget glad for baggrundsbilledet for det ´springer´ i øjnene og stjæler fokus fra selve indholdet.

Bliv ved med arbejde på siden, du skal nok få den til se godt ud :)

Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:15

Hej Roal. 

1) Kunne det ikke hed Moving U - Flytning på tværs af grænser, så man får en ide af at det er flytning, det handler om.

2) Synes du skulle få lavet et logo der viser hvad det går ud på, så man ikke behøver en stor banner for at vise det, selvom banneren godt må være der stadigvæk, men et logo der kan være på visitkort osv. Fx. pilen med Moving U der er foldet rundt om Jorden, eller på anden måde, der er nok nogle eksperter på området, der ved hvordan det skal se ud.

3) Under 'Vores priser' kunne man godt lave andre links i bunden så ikke hele URL'en står der. Så man får underkatogeriens navn, der virker som link.

4) Under 'Kontakt os' ville jeg passe på med den mørkeblå farve på Moving U, da du har sort baggrund og en lyseblå tekst nedunder. Så hellere bare en større og fed tekst, men stadig i hvid

5) Hvis du går ind i theme editoren, er der en fil der hedder footer.php, der kan du ændre teksten i bunden af siden. ( Hvis du ikke kan finde hvor du skal skrive, så lav en søgning på den nuværende footer tekst, ved at trykke ctrl+f tror jeg, sidder selv på mac hvor det er cmd+f. Så kan du se hvor du skal ændre teksten.

Det var alt herfra, du skal være velkommen til at spørge en anden gang.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 14:35

Hej

@ Jesper

Tak for at du har taget dig tid til at kigge på det.

Helt enig i spildplads delen, og grafikken som er klaemt, det er fordi headeren i denne skabelon er den størrelse, jeg har ikke kunne finde anden skabelon, og aner ikke om man kan ændre størrelse i editoren... grafikken... ja jeg har fundet dem og så smidt dem ind..... de har ikke været inde over photoshop...

Ja priserne er rigtige, de er vejlende da alle jo har forskellig mængder som skal flyttes, men jeg vil sige 80 % af alle vil kunne få det tæt på den pris. men du har ret de er meget billige, det er ideen ;)

@ Sebastian

Mange tak for din respons.

Erfaring har jeg ingen, det er første gang jeg laver noget som helst med hjemmesider, som jeg intet vidste om for 3 uger siden, så har måtte læse mig frem til det meste ( tak til amino'er)

Enig i at farverne er lidt... hårde har overvejet om selve "tekstdelen" skulle være i hvid med sort tekst, tror du det vil løse det?

@ Teddy

tak for din tid, har selv tænkt på at det springer i øjnene og måske stjæler lidt opmærksomhed, men kan godt lidt baggrunden og håber at ved at ændre midten til lys/hvid baggrund, at det kan ta mere at opmærksomheden... hvad synes du?

@ MrKK

Mange tak!

Logo er på vej, men i min sparsommelighed er det også noget som jeg selv laver. Jeghar ikke helt fået læst mig frem til hvordan jeg laver link, som ikke er hele URL... Tak for tippet, jeg ser om jeg kan finde ud af footer..

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 14:47

Som før nævnt, så er den for mørk til min smag. Banneret synes jeg også er lidt for "kikset". Billedet er strukket, og så synes jeg det sidder alt for lavt. (for meget spildplads i toppen)

Siden virker ikke så tillidsvækkende. Kan måske bla. a. være pga. den sorte baggrund til teksten. 

Ros til billederne du bruger. Dem kan jeg godt li'. De virker meget prof.

Håber du kan bruge det.

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:50

Roal, når du er i teksteditoren skal du blot skrive det ord eller den sætning der skal linke, derefter markere teksten, og så trykke på kæden oppe i toppen af editoren. Så er det bare at indsætte URL'en og trykke gem :)

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:54

Nu skriver jeg dette uden at have læst hvad de andre har ytret.

Baggrunden tænkte jeg var fin, måske en anelse stor og nogle vil måske have en langsom loading tid, men de fleste i dag har en ok hurtig forbindelse og den bliver ikke langsommere med tiden. Jeg opdagede dog at baggrunden gentager sig, det kan man især se i bunden på "Vores priser" Her skal du enten lave baggrunden korrekt, eller også trække main siden helt ned til bunden og det samme i toppen. Er det med vilje at din side svæver?

Og så synes jeg at din side er meget smal, hvordan kan det være?  DU skal tænke på jo smallere den er, desto mere skal dine besøgende scrolle ned af, som kan være en irritations moment for nogle.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 15:07

Hej Alexander

Tak for din response. Du har ret med baggrunden, det får jeg lige ændret. Grunden til den er smal.... skabelonen er således, kan jeg ændre den, og hvor?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)