Lyder kanon Kaare, det glæder vi os til :-) Men hvis der kommer for mange foresprøgelser kan vi se os nødsaget til at lukke tilbuddet. God dag  | 

Email + PB er sendt ;)
             Debat

Lyder kanon Kaare, det glæder vi os til :-) Men hvis der kommer for mange foresprøgelser kan vi se os nødsaget til at lukke tilbuddet. God dag  | 

| 
                             Super tilbud!  Må jeg have den til gode? Jeg har lige bestilt visitkort, så jeg mangler ikke lige nu. Mange hilsner Heidi  | 

Det var ærgerligt Heidi, vi glæder os til at kunne servicere dig i fremtiden ;-)  | 

| 
                             Fedt tilbud Emil! Jeg sender dig lige en PM. ;-)  | 

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk
| 
                             Lækkert tilbud! Kan klart anbefale Emil og Partnerdesign  | 

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
| 
                             Tak for det allesammen :-)  | 

| 
                             Er der reklame paa bagsiden ligesom ved Vistaprint?  | 

Hej Dannieh, vi hader selv reklame på ens egne ting, så det kunne vi aldrig drømme om :-) Du får 250 visitkort i rigtig god kvalitet, lidt ligesom hvis du købte dem alle mulige andre steder, her betaler du blot tilbage med et indlæg :-)  | 

| 
                             Bumper den lige, så alle har mulighed for at få fingrene i tilbuddet ved interesse   |