Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammør søges til nyt og spændende projekt.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude. 
Kunne du tænkte dig at blive en del af et ungt team, være med under udviklingen af et nyt og spændende projekt, eller går du blot med lysten til at programmere en ny og spændene hjemmeside, så se her! 
Jeg søger en passioneret, iderig og ikke mindst kompetent webprogrammør, din opgave vil være både programmering og vedligeholdelse. Jeg søger en person, som er iderig, som har gåpåmod, lysten til at skabe noget unikt, og selvfølgelig med kompetence. 
Hold dig ikke tilbage hvis du ønsker yderlig information, blot kontakt mig på emilie.borresen@gmail.com 
Emilie Børresen.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 19:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Betaler du eller skal man være iderig, gåpåmod og lysten til at skabe noget unikt samt have kompetence gratis?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:31

Arbejder man gratis eller?

Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:07

Nej selfølgelig ikke, men jeg ser gerne betalingen være en procentdel af overskuddet, på enten månedlig eller års basis. Der kunne evt. også udarbejdes et partnerskab. 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

emilie.borresen:

Nej selfølgelig ikke, men jeg ser gerne betalingen være en procentdel af overskuddet, på enten månedlig eller års basis. Der kunne evt. også udarbejdes et partnerskab. 

Nu vil jeg ikke være den negative, vrisne og irriterende mand, men programmøren skal være idérig osv. Programmøren skal altså både programmere hjemmesiden og samtidigt komme med masser af idéer - men hvad gør du/i så for at have ejerskab?

Dette skal ikke ses som negativ kritik, men derimod en opfordring til at tænke lidt over hvad du/i selv har at byde ind med som gør at programmøren ikke kommer til at stå med alt arbejde mens i høster frugterne...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 01:24

Morten Falk Nielsen:
Dette skal ikke ses som negativ kritik, men derimod en opfordring til at tænke lidt over hvad du/i selv har at byde ind med som gør at programmøren ikke kommer til at stå med alt arbejde mens i høster frugterne...

Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:22

Morten Falk Nielsen:
Nu vil jeg ikke være den negative, vrisne og irriterende mand, men programmøren skal være idérig osv. Programmøren skal altså både programmere hjemmesiden og samtidigt komme med masser af idéer - men hvad gør du/i så for at have ejerskab?

Tak for det indlæg. Programmører skal også have aftensmad indtil projektet - hvis det nogensinde kommer dertil - giver overskud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:16

Morten Falk Nielsen:

emilie.borresen:

Yes

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 08:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er jeg her lige igen, simpelthen fordi at jeg selv har lavet et opslag hvor jeg søger partnere. Så har du nogenlunde en skabelon for hvordan sådan en skal se ud :-)

Opslaget finder du her...

/ Morten

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:35

I forbindelse med, at seasonemployment.com er under opstart søger vi nu en webprogrammør (php) med flair for design.
Projektet går ud på, at du vil være med fra opstart af firma på nettet, der skal fungere, som en jobdatabase for unge på nettet.

Dvs. webprogrammering (php), database, design skal du kunne finde ud af. SEO vil være en xtra fordel.

Er du den rette og mener du, at du kan bære denne opgave så vil du får ejerandel (25%) af hele firma. (som løn). Da der er tale om, at der må på beregnes daglig opdatering af hjemmesiden.

Markedsføring er der allerede styr på.

Skriv venligst til mig på

sanderpennerup@hotmail.com

Ps.
Jeg er fra indre Kbh.

Hjemfisk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)