Kunne du tænkte dig at blive en del af et ungt team, være med under udviklingen af et nyt og spændende projekt, eller går du blot med lysten til at programmere en ny og spændene hjemmeside, så se her!
Jeg søger en passioneret, iderig og ikke mindst kompetent webprogrammør, din opgave vil være både programmering og vedligeholdelse. Jeg søger en person, som er iderig, som har gåpåmod, lysten til at skabe noget unikt, og selvfølgelig med kompetence.
Hold dig ikke tilbage hvis du ønsker yderlig information, blot kontakt mig på emilie.borresen@gmail.com
Nej selfølgelig ikke, men jeg ser gerne betalingen være en procentdel af overskuddet, på enten månedlig eller års basis. Der kunne evt. også udarbejdes et partnerskab.
Nej selfølgelig ikke, men jeg ser gerne betalingen være en procentdel af overskuddet, på enten månedlig eller års basis. Der kunne evt. også udarbejdes et partnerskab.
Nu vil jeg ikke være den negative, vrisne og irriterende mand, men programmøren skal være idérig osv. Programmøren skal altså både programmere hjemmesiden og samtidigt komme med masser af idéer - men hvad gør du/i så for at have ejerskab?
Dette skal ikke ses som negativ kritik, men derimod en opfordring til at tænke lidt over hvad du/i selv har at byde ind med som gør at programmøren ikke kommer til at stå med alt arbejde mens i høster frugterne...
Dette skal ikke ses som negativ kritik, men derimod en opfordring til at tænke lidt over hvad du/i selv har at byde ind med som gør at programmøren ikke kommer til at stå med alt arbejde mens i høster frugterne...
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Nu vil jeg ikke være den negative, vrisne og irriterende mand, men programmøren skal være idérig osv. Programmøren skal altså både programmere hjemmesiden og samtidigt komme med masser af idéer - men hvad gør du/i så for at have ejerskab?
Tak for det indlæg. Programmører skal også have aftensmad indtil projektet - hvis det nogensinde kommer dertil - giver overskud.
Nu er jeg her lige igen, simpelthen fordi at jeg selv har lavet et opslag hvor jeg søger partnere. Så har du nogenlunde en skabelon for hvordan sådan en skal se ud :-)
I forbindelse med, at seasonemployment.com er under opstart søger vi nu en webprogrammør (php) med flair for design. Projektet går ud på, at du vil være med fra opstart af firma på nettet, der skal fungere, som en jobdatabase for unge på nettet.
Dvs. webprogrammering (php), database, design skal du kunne finde ud af. SEO vil være en xtra fordel.
Er du den rette og mener du, at du kan bære denne opgave så vil du får ejerandel (25%) af hele firma. (som løn). Da der er tale om, at der må på beregnes daglig opdatering af hjemmesiden.