Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partnere søges til hjemmeside med gode fremtidsmuligheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er,

Jeg har i længere tid slåsset med at få gang i mit projekt, men må indse at der skal flere hænder til at få løftet opgaven. Jeg søger derfor partnere med speciale i online markedsføring, sociale medier, søgemaskineoptimering og eventuelt video- og fotoredigering.

Lidt om projektet:
Projektet har udgangspunkt i en hjemmeside som inderholder tutorials i tekst, billeder og video til hvordan man selv reparerer, servicerer og vedligeholder sin cykel. Projektet har ingen reel konkurrence på det danske marked, og internationalt set er der én konkurrent. Den internationale konkurrent er dog ikke helt på højde med dette projekt, da det udelukkende går ud på at vise fremgangsmåderne på video - og ikke med tekst og billeder stillet op i trin-for-trin, hvilket dette projekt går ud på i fællesskab med video.

Fremtidsmuligheder:
Jeg ser fremtidsmulighederne for projektet som rigtigt gode. Der er meget lav konkurrence og flere og flere efterspørger mulighederne for selv at lære at reparere deres cykler. Succesen vil i høj grad afhænge af vores forskellige kompetencer, vilje og fremgangsmåde. Der er ligeledes stor mulighed for at udvide forretningsområdet til flere lande og med flere "tilbud". Jeg er personligt i tvivl om man skal starte på det danske eller det internationale marked, så dette besluttes naturligvis i fællesskab.

Lidt om mig:
Jeg hedder Morten, er 24 år gammel og er uddannet cykelmekaniker. Jeg anser mig selv som fagligt dygtig. Jeg har sideløbende med mit job som cykelmekaniker, været involveret i flere onlineprojekter, så jeg ved hvad internettet handler om. Jeg brænder for dette og har udviklet ideen i løbet af et par år.

Vilkår:
Jeg søger som sagt partnere med speciale/forstand på online markedsføring, sociale medier, søgemaskineoptimering og eventuelt video- og fotoredigering. Jeg forestiller mig at jeg selv står for udviklingen af selve indholdet (tutorials, etc.), mens i hver især tager jer af jeres egne fokuspunkter. Flere af specialerne kan dog være samlet i én person såfremt kompetencerne på hvert område er til det.

Jeg har allerede investeret tid og penge i at få gang i udviklingen af selve hjemmesiden, men grundet en meget dyr - og uheldig hændelse - er pengekassen tom (denne hændelse har intet med projektet eller udviklingen af hjemmesiden at gøre). Selve designet på hjemmesiden står mere eller mindre færdigt, så der mangler endnu programmering - der vil derfor endnu være muligheder for i hver især kan få jeres fingertryk på design og system.

Jeg forventer:
At du er ærlig, pligtopfyldende og en ildsjæl indenfor dit området, ligesom at jeg selv besidder alle tre krav/kompetencer. Procentfordelingen af virksomheden snakker vi om i fællesskab - jeg skal bemærke at jeg er mere end villig til at afgive en stor del af andelen for at få gang i projektet. Jeg forventer at du selv er klar til at smide lidt startkapital ind i projektet, så jeg ikke udelukkende selv står med hele den økonomiske byrde. Jeg har p.t. selv smidt 15.000 kroner ind i projektet, og dette beløb bliver løbende højere og højere.

Bemærk at jeg ikke er på jagt efter investorer, men derimod partnere som er villige til at være en del af projektet i lang tid fremover.

Bosættelse i det sydlige Jylland vil være en fordel, er men absolut ikke et krav..

Er du i tvivl om hvad det går ud på, eller er du blevet interesseret i at høre mere?
Besøg den udenlandske konkurrent her, så har du en ide om hvad det drejer sig om. Bemærk dog at dette projekt alligevel udskiller sig på flere måder.

Ellers er alle interesserede velkommen til at sende mig en Privat Besked via Amino eller på e-mail mortenfnielsen@hotmail.com - så kan vi tage en uforpligtende snak om projektet. :-)

Med Venlig Hilsen

Morten Falk Nielsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)