Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af en mulig god ide..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude.. jeg står til sommer og er uddannet på HF, og skal kun bruge HF til at komme ind på politiskolen. hvis ikke jeg kommer ind, skal jeg have fundet et andet alternativ. og desuden har jeg ikke tænkt mig at være lønmodtager resten af mit liv, så jeg er så småt begyndt, at finde nogle ideer til en virksomhed. jeg er tidligere uddannet tømrer, hvilket gør det ideelt at vælge noget i træfaget, har tænkt mig noget med fuge teknik, og diværse reparationer, men også en evt. webshop med værktøj har været i tankerne.. hvordan lyder disse i jeres ører? og hvad vil i foreslå mig, at jeg gør nu.. planen er ikke at det skal være fuldtidsbeskæftigelse fra start.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:37

Hej Allan,

Der har været utroligt mange lignende tråde her på Amino tidligere.

Du kan se nogle af dem her:

Hvad skal jeg lave?

15 år, og store ambitioner

Blive en rigtig iværksætter, starte noget stort!

Hvordan tager man springet?

Grundlæggende skal du tage udgangspunkt i noget, der interesserer dig, og så kan det være en god idé ikke at starte med at fokusere på det største af dine projekter, der kræver en masse tid, penge og ressourcer, men i stedet tag fat i en idé, der er noget nemmere at eksekvere.

Men vær forberedt på, at du sandsynligvis kommer til at lave en masse fejl i opstarten. Det skal du ikke se som noget negativt, men tværtimod nogle sunde erfaringer, som hovedparten af iværksættere får på deres vej.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 18:45

Hej Allan

Synes det lyder rigtig fint, men har du noget erfaring med at drive forretning på nettet eller med hjemmesider?