|
Det ærger mig at blive taget op på den måde, idet jeg har læst flere af dine indlæg og du udviser en rigtig stor entusiasme. Derfor fulgte jeg på op på din over skrift : "hvordan får jeg disse penge", hvor det er ment som et forslag, eftersom du virker energifyldt, men som du selv skriver er uden arbejde pt. Du har jo en komplet udafvendt indstilling til at komme videre.
godt nytår
|
Jeg ved godt, at jeg ikke opfylder kravene nu. Men jeg syntes bare, det er generalt ærgerligt, at det skal være så svært for studerende at få en bolig. Andelsforeningensøkonomi ser fin ud, og er blevet godkendt af to banker. Jeg har som kunde i mine banker, haft mange penge stående, jeg har vist jeg kan spare op, jeg har tjent mere end 20.000 kr på aktier..
Hej Seivan
Lejer vi en lejlighed, så er prisen på 6-7000 kr for en lille toværelses, og 5000 for et kollegieværelse, som der er alt for lang ventetid på. Det kunne vi godt, men jeg føler det er spild af penge, jeg vil heller investere i ejendom så.
Vi er begge studerende, og han får SU,så det vil banken hel sikkert ikke.
Hej Mikael.
Tak for svar, jeg prøver nogle vikarjobs :-)
Michael P: Det jeg ked af, jeg blev mere provokeret af dit indlæg end nødvendigt. Det blot et emne jeg har vendt og drejet, og som matematiker er det møg irreterende, at der ikke findes en løsning :-( QED!'
Tak for alle svarene, jeg må vist sande, at det ikke bliver dén lejlighed.
Bliv gratis medlem