Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliates - hvor meget skal jeg tilbyde i afregning?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
Fordelen er at de klare alt arbejdet for dig, det er lidt meningen med arbejde.

Tja, en eller anden form for ret må du jo have, da mange bruger dem! - Jeg synes stadig det er dyrt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47

Carsten Kvist:

AngryBird:
Fordelen er at de klare alt arbejdet for dig, det er lidt meningen med arbejde.

Tja, en eller anden form for ret må du jo have, da mange bruger dem! - Jeg synes stadig det er dyrt.

De fleste andre netværk tager 30+% og nogle skal ud over dette have oprettelsesgebyrer over 50.000 samt månedlige gebyrer på op mod 5.000. Så Partner Ads er helt sikkert den billigste måde at komme i gang på.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 01:07

Dennis Drejer (WooX):
De fleste andre netværk tager 30+% og nogle skal ud over dette have oprettelsesgebyrer over 50.000 samt månedlige gebyrer på op mod 5.000. Så Partner Ads er helt sikkert den billigste måde at komme i gang på.

Så kan jeg da godt se, at de er billigere end de andre. - Men Jeg synes stadig det er dyrt.

Partner-Ads bliver jo ikke billigere af at andre er dyrere. :-) - Nå, mon ikke vi skulle lukke denne tråd - Jeg har o fået gode svar på mine spørgsmål - Og vi kan jo hverken gøre fra eller til omkring priserne.

Godt nytår!

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:

Dennis Drejer (WooX):
Det er den laveste på markedet. Jeg tror du har misforstået udregningen. Tilbyder du en affiliate 10%, så tager Partner Ads 2,5%. Det vil sige at du kommer af med 12,5%. Der er et override på 25%.

Det var også sådan jeg havde forstået det. :-)

Det synes jeg bare også er en stor del for deres arbejde. - Jeg ville da hellere give en affiliate de 12,5% .

Jeg synes nu ikke det er dyrt - partner-ads vil være årsagen til at din affiliate-aftale overhovedet bliver kendt blandt affiliates. Det er meget værd. Og Ken har et ry og rygte om altid at levere til tiden og betale til tiden, som du får lov at drage nytte af også. Meget værd.

Når du så er i gang og har fundet et par super-affiliates som leverer masser af salg hver måned, kan du sikkert (tjek betingelserne) sagtens lave direkte aftaler med dem med højere afregning - uden en mellemmand.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:51

Vi er blevet kontaktet af flere forhandlere, der gerne vil være med i vores sammenligning, men har hver gang henvist dem til et af de affiliate netværk vi samarbejder med. Selvom vi derved ikke får 100% af cuttet, så slipper vi bl.a. for at sende regninger, ligesom vi undgår eventuelle tvister om manglende eller forkert tracking.

Som Anders også skriver, så skal man heller ikke undervurdere værdien af at have adgang til en stor skare af affiliates fra dag 1, alternativt skulle du bruge tid og penge på at finde interesserede affiliates.

Jeg vil ikke vurdere på om 20% er for meget for den service, men de største affiliates hos Partner-ads får sikkert også en større del af kagen, sådan er det hos de fleste netværk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:20
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:32

Carsten Kvist:
Hvad er 'Konverteringsprocent som decimal' - Som nævnes i vejledningen?

det er hvor mange salg du generer / med dine besøgende. * 100

også dividerer du tallet med 100. så eks. hvis du har 300 besøgende og 15 af dem sælger du noget til. så har du en konverterings procent på 5. og divideret med 100 giver det 0,05 :-)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 16:41

Tak for det. - I følge formlen der skal jeg så betale 4,16% af et salg... Det lyder godt nok ikke at meget. - Skal jeg bare opfatte det som vejledende? - Jeg havde selv forestillet mig omkring 8-10%, men det er jo taget ud af den blå luft...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:53

Carsten - konvertering fortæller bare andre der er interesserede i at annoncere for dig, hvor mange salg de kan forvente ud af 100 besøgende.

Det har ikke noget med din kommision/afregning at gøre.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:56

Carsten Kvist:

Tak for det. - I følge formlen der skal jeg så betale 4,16% af et salg... Det lyder godt nok ikke at meget. - Skal jeg bare opfatte det som vejledende? - Jeg havde selv forestillet mig omkring 8-10%, men det er jo taget ud af den blå luft...

Hvis du stadig tjener gode penge ved at afregne med 8%, så start da der og skriv i kampagnebeskrivelsen, at der normalt er en rigtig god konvertering.

Hos Partner-ads (og andre steder) har du mulighed for at give forskellig afregning til affiliates. Start evt. med 8% og lav en gulerod på 10% til de affiliates der laver flest salg.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)