Fordelen er at de klare alt arbejdet for dig, det er lidt meningen med arbejde.
Tja, en eller anden form for ret må du jo have, da mange bruger dem! - Jeg synes stadig det er dyrt.
De fleste andre netværk tager 30+% og nogle skal ud over dette have oprettelsesgebyrer over 50.000 samt månedlige gebyrer på op mod 5.000. Så Partner Ads er helt sikkert den billigste måde at komme i gang på.
De fleste andre netværk tager 30+% og nogle skal ud over dette have oprettelsesgebyrer over 50.000 samt månedlige gebyrer på op mod 5.000. Så Partner Ads er helt sikkert den billigste måde at komme i gang på.
Så kan jeg da godt se, at de er billigere end de andre. - Men Jeg synes stadig det er dyrt.
Partner-Ads bliver jo ikke billigere af at andre er dyrere. :-) - Nå, mon ikke vi skulle lukke denne tråd - Jeg har o fået gode svar på mine spørgsmål - Og vi kan jo hverken gøre fra eller til omkring priserne.
Det er den laveste på markedet. Jeg tror du har misforstået udregningen. Tilbyder du en affiliate 10%, så tager Partner Ads 2,5%. Det vil sige at du kommer af med 12,5%. Der er et override på 25%.
Det var også sådan jeg havde forstået det. :-)
Det synes jeg bare også er en stor del for deres arbejde. - Jeg ville da hellere give en affiliate de 12,5% .
Jeg synes nu ikke det er dyrt - partner-ads vil være årsagen til at din affiliate-aftale overhovedet bliver kendt blandt affiliates. Det er meget værd. Og Ken har et ry og rygte om altid at levere til tiden og betale til tiden, som du får lov at drage nytte af også. Meget værd.
Når du så er i gang og har fundet et par super-affiliates som leverer masser af salg hver måned, kan du sikkert (tjek betingelserne) sagtens lave direkte aftaler med dem med højere afregning - uden en mellemmand.
Mvh Anders Saugstrup
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Vi er blevet kontaktet af flere forhandlere, der gerne vil være med i vores sammenligning, men har hver gang henvist dem til et af de affiliate netværk vi samarbejder med. Selvom vi derved ikke får 100% af cuttet, så slipper vi bl.a. for at sende regninger, ligesom vi undgår eventuelle tvister om manglende eller forkert tracking.
Som Anders også skriver, så skal man heller ikke undervurdere værdien af at have adgang til en stor skare af affiliates fra dag 1, alternativt skulle du bruge tid og penge på at finde interesserede affiliates.
Jeg vil ikke vurdere på om 20% er for meget for den service, men de største affiliates hos Partner-ads får sikkert også en større del af kagen, sådan er det hos de fleste netværk.
Hvad er 'Konverteringsprocent som decimal' - Som nævnes i vejledningen?
det er hvor mange salg du generer / med dine besøgende. * 100
også dividerer du tallet med 100. så eks. hvis du har 300 besøgende og 15 af dem sælger du noget til. så har du en konverterings procent på 5. og divideret med 100 giver det 0,05 :-)
Tak for det. - I følge formlen der skal jeg så betale 4,16% af et salg... Det lyder godt nok ikke at meget. - Skal jeg bare opfatte det som vejledende? - Jeg havde selv forestillet mig omkring 8-10%, men det er jo taget ud af den blå luft...
Tak for det. - I følge formlen der skal jeg så betale 4,16% af et salg... Det lyder godt nok ikke at meget. - Skal jeg bare opfatte det som vejledende? - Jeg havde selv forestillet mig omkring 8-10%, men det er jo taget ud af den blå luft...
Hvis du stadig tjener gode penge ved at afregne med 8%, så start da der og skriv i kampagnebeskrivelsen, at der normalt er en rigtig god konvertering.
Hos Partner-ads (og andre steder) har du mulighed for at give forskellig afregning til affiliates. Start evt. med 8% og lav en gulerod på 10% til de affiliates der laver flest salg.