Du skal tilbyde dem et beløb der passer til din forretning og produkt. Ken fra Partner-Ads har skrevet et godt indlæg om det på Aminoher. For at finde partnere kan du tilmelde dig et affiliate netværk såsom Partner-Ads som annoncør. De vil sende dit ønske ud til deres partnere der så vælger om din aftale er god for dem.
Hvis du tilmelder dig hos partner-ads så er jeg villig til at tage udfordringen op. Jeg har allerede en successful affiliate store. Så mon ikke jeg kunne sælge dine vare også?
vh AB
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hvis du tilmelder dig hos partner-ads så er jeg villig til at tage udfordringen op. Jeg har allerede en successful affiliate store. Så mon ikke jeg kunne sælge dine vare også?
Hej AB
Du må da gerne tage min op :) jeg er tilmeldt partner -ads, send en Pm'er til mig
Jeg vi SE på partner-ads... Men synes godt nok deres provision på 25% er vild!
Det er den laveste på markedet. Jeg tror du har misforstået udregningen. Tilbyder du en affiliate 10%, så tager Partner Ads 2,5%. Det vil sige at du kommer af med 12,5%. Der er et override på 25%.
Det er den laveste på markedet. Jeg tror du har misforstået udregningen. Tilbyder du en affiliate 10%, så tager Partner Ads 2,5%. Det vil sige at du kommer af med 12,5%. Der er et override på 25%.
Det var også sådan jeg havde forstået det. :-)
Det synes jeg bare også er en stor del for deres arbejde. - Jeg ville da hellere give en affiliate de 12,5% .
Det var også sådan jeg havde forstået det. :-)
Det synes jeg bare også er en stor del for deres arbejde. - Jeg ville da hellere give en affiliate de 12,5% .
Fordelen er at de klare alt arbejdet for dig, det er lidt meningen med arbejde.
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.