Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt nytår og hvad er jeres nytårsforsæt?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nytår til jer alle og god vind fra mig!

Håber 2012 bliver et godt år for jer og at vi bliver 
endnu flere herinde!

Lige inden 2011 forsvinder helt. Kunne det være 
spændende/interessant/sjovt at høre hvad jeres 2012
nytårsforsæt er i forbindelse med jeres iværksætteri?

Jeg vil selv ligge ud med mit eget -  at jeg ligger de 
fornødne(plus mere) ressourcer til at mit projekt
bliver den succes, som det fortjener.

Mvh
Alan
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:23

Hej Alan

Også godt nytår til dig.

Mit nytårsfortsæt er, ud over at gøre Helbo Media endnu større, er det også at gøre mere ud af Aarhus Innovation som er en lille virksomhed, som blev startet af Frederik Grønholdt Petersen og jeg selv tidligere på året. Desværre gik Frederik bort for kort tid siden, men det har bare gjort at jeg vil projektet endnu mere.

Det vidst lige den korte version. 

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 10:21

Også godt nytår til dig.

Mit nytårsforsæt er at jeg skal mindst starte to ting mere op ellers bliver det ikke et godt år Smile

Hilsen Ronnie.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 10:38

Mit nytårsfortsæt må være at drive min nystartet virksomhed større og få mig lagt i skinne på markedet. 

Udover det er det et 2012 mål at få gennemført et foredrag til unge mennesker i folkeskolen.

Forhåbentlig med succes. :)

Kan I alle have et rigtig godt nytår Drinks

Mvh.

Kristian L.A

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:58

Godt nytår til alle :)

Mål for 2012 må være bedre placeringer på google. Jeg starter på Demib's SEO Master Class sidst i januar, så de første spæde skridt til at forbedre mine placeringer er taget :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:37

jeg håber det går frem ad for alle iværksættere i år 2012

jeg satser på endnu mere fremgang i min virksomhed stripdanmark 

de ting dr mangler på siden profiler hvor går lige skæres billedet passer ikke og andre småting at den nuværende får lavet det sidste på siden og jeg får sat et krav det nås indenfor en tidsgrænse , der er også flere andre ting der skal laves på siden

mål webshop op at køre

engelske del

videoer mange på siden

formidle mere mit strip emme

satser endnu mere på google

få alt hvad der gør virksomheden kan køre maksimalt derud ad op at køre og det sker i starten af året og når det er skete øges vækst resten af året med nyt konstant det kræver samarbejdes partner der kan udvikle og har tid og kan overholde det de lover har den tid ingen lige pludselige andre ting konstant i vejen det har været nerve pres ved alt det sidste og jeg håber det hele lykkes nu

held og lykke med alle det næste år 2012 Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:43

Hej Alan

Jeg vil lige citere Martin Thorborg:

"Drop nytårsforsætter.
Rigtige beslutninger træffer man året rundt og de holder!"

Men aligevel så tror jeg mit nytårsforsæt ville være at komme højere op på google og omsætte mere med alle de billige døre som jeg sælger :)

Også måske også tabe mig en lille smule så har det været et godt år :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:51

Jeg kan sagtens følge dem, som mener at beslutninger kan tages hver dag og det er jeg bestemt enig i! dog mener jeg stadig at et nyt år er en god måde at reflektere over en periode som er slut og derfor gøre op hvad der kan gøres anderledes i det nye år.. 

Så jeg vil ikke kalde det nytårsforsæt for det er misbrugt men mere hvad ens mål bliver i 2012 ? Er det at flytte til udlandet? Gå i gang med ens drømmeprojekt eller noget helt andet... 

Det tror jeg er meget sundt at gøre..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:53

Godt Nytår ja!

2012 bliver et spændende år for os. Vi har på lidt over ½ år fået urkompagniet.dk op på en god markedsandel af det online urmarked via massiv markedsføring og investering i mærker og teknologi.

Derudover har vi overtaget ure.dk, hvilket giver os en unik markedsposition, og fundamentet for at køre vores aggressive strategi op i et endnu højere gear er nu på plads.

Nu skal vi ha' endnu flere mærker i vores shops, og markedsføringen (og muligvis overtagelserne) vil fortsætte i samme aggressive spor. Udfordringen bliver selvfølgelig likviditeten, men vi har fået nogle pengestærke nordmænd bag os, så jeg har alt i alt store forventninger til 2012.

Bring it on 2012!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Hej

Godt nytår

Nu har 2011 været noget af en oplevelse for mig. Som startede med at jeg mistede(konkurs) mine 2 største kunder, altså 80% af omsætningen. Og mit forløbige regnskab viser så at jeg faktisk kun har mistet 40 %. Så alt i alt er det jo positivt.

Ligeså, så har en konkurrant bedt om min hjælp, så et eller andet må man jo kunne.

Jeg har fået nogle nye kontakter i år, og har været i kontakt med nogle firmaer, som jeg igennem flere år har lavet en meget målrettet kampange imod, og det ser så også ud til at ville bære frugt her i det nye år.

Men ellers så arbejder jeg på en udvidelse som jeg stadig ikke er tilfreds med, og forhåbenligt kommer de op at køre medio 2012. Og det ser jeg så frem til.

Men ellers så vil jeg fortsætte som jeg har gjort endtil nu. For det ser ud til at det er det som der bliver efterspurt. Men også fordi at man skal være tro mod sine kunder, og har jeg sagt at jeg har verdens bedste.

Så 2012 bliver et godt år.Big Smile

/Kenneth

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)