Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt nytår og hvad er jeres nytårsforsæt?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Holde helt eller delvist op med at se/læse/følge nyheder.
2. Få en høj passiv indkomst.
3. Have tid og lyst til at gøre flere af de ting jeg synes godt om.
4. Være glad.

Godt nytår derude.... 

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:08

Hej Alan,

Også godt nytår til dig, og held og lykke med dine mål for 2012.

Mine mål for 2012 er meget simple, jeg ønsker at erobre nogle af de mere eftertragtede placeringer på høj-konkurrence søgeord på Google. F.eks. er jeg meget interesseret i søgefraser som hjemmeside udvikling, billig hjemmeside og hjemmeside med cms.

Mine to største mål for 2012 er uden tvivl fokuseret på søgemaskinerne idet jeg ønsker at blive bedre til SEO og AdWords. Jeg er sikker på, at jeg kan hive mange kunder hjem på denne måde.

Til sidst har jeg også et mindre mål - der dog alligevel kan få en del betydning - det er nemlig at være mere aktiv her på Amino. Jeg ønsker at skabe et solidt netværk igennem Amino (og naturligvis også igennem Twitter og LinkedIn).

Godt nytår til jer allesammen.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 12:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt nytår,

Mit nytårsforsæt er at lære at lave et lækkert dansk rugbrød. På den måde kan jeg altid huske Danmark når jeg flytter flygter ud af landet.

Godt nytår til alle :)

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 20:45

AngryBird:

Hej Alan

Jeg vil lige citere Martin Thorborg:

"Drop nytårsforsætter.
Rigtige beslutninger træffer man året rundt og de holder!"

Men aligevel så tror jeg mit nytårsforsæt ville være at komme højere op på google og omsætte mere med alle de billige døre som jeg sælger :)

Også måske også tabe mig en lille smule så har det været et godt år :)

vh AB

Haha.. jeg kan sagtens se, hvor Martin vil hen med dette citat. Jeg vil deslige give ham ret. Men når dette er sagt, så kan jeg alligevel se en vigtighed i et nytårsforsæt.

At man tager en tidshorisont, som vi alle kan relatere til. Man kigger tilbage og reflekterer over det sidste år og er der noget udfra det, som man gerne vil stræbe efter fremadrettet eller noget helt andet. Jeg kan ihvertfald ikke se noget negativt ved at lave et nytårsforsæt. :)

Jeg håber at du kom ind i det nye år og god vind med det hele.

mvh

Alan

Fra København
Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 39
Fra  VenueGo Skrevet kl. 20:47

Kristoffer Hjerrild:

Jeg kan sagtens følge dem, som mener at beslutninger kan tages hver dag og det er jeg bestemt enig i! dog mener jeg stadig at et nyt år er en god måde at reflektere over en periode som er slut og derfor gøre op hvad der kan gøres anderledes i det nye år.. 

Så jeg vil ikke kalde det nytårsforsæt for det er misbrugt men mere hvad ens mål bliver i 2012 ? Er det at flytte til udlandet? Gå i gang med ens drømmeprojekt eller noget helt andet... 

Det tror jeg er meget sundt at gøre..

Jeg kunne ikke være mere enig,Kristoffer.

mvh

Alan

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:03

@Alan

Lige over :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

AngryBird:

Jeg vil lige citere Martin Thorborg:

"Drop nytårsforsætter.
Rigtige beslutninger træffer man året rundt og de holder!"

Ja, okay, jeg beklager, hvis nogen ser dette indlæg som et gnavpottesurt opstød, men nytårsforsætter stoppede jeg med tidligt i firserne, fordi de alligevel aldrig holdt. Det var altid et-eller-andet med "I år vil jeg finde en kæreste". Rend mig...! ;-)

Nej, jeg er helt enig med Angrybirds Thorborg-citat.

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:26

Jeg vil kæmpe røven ud af bukserne på at den Danske befolkning vil købe min bog!

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:27

måske begrænser man sig vis man sætter målene for lavt tænk vis siger jeg vil være god til stå på hovedet og kunne de fleste tick i pole dans og lige pludselige idag kunne jeg det hele næsten , ja så var der ikke mange mål tilbage

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 21:40

Godt nytår til alle jer!

Mit nytårsforsæt går i al sin enkelhed ud på at få endnu mere vokseværk i mit oversætterfirma, således at 2012 bliver det sidste år med sideløbende deltidsansættelse.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)