Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt nytår og hvad er jeres nytårsforsæt?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Jan 12
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er lidt sent ude, meeeeeen jeg har et og kun et mål her i 2012.
Jeg vil arbejde dag og nat på min kommende hjemmeside, som handler om smykker smykker og smykker .

Jeg skriver meget snart om hjemmesiden.
Jeg kan Muligvis sælge dine smykker send PM
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 22:04

Det største mål jeg har foran mig her i år 2012 har rent faktisk ikke noget med iværksætteri at gøre. Jeg vil, sammen med min kæreste, tage et af de største spring her i livet; nemlig at flytte hjemmefra. 

Allerede nu er vi kommet godt fra start, da vi lige er blevet godkendt til at kunne leje en andelslejlighed, og beslutningen nu bare ligger i vores hænder. 

Hvis jeg skal runde iværksætter fronten, så er mit mål at tilstræbe mig meget mere viden indenfor for denne sindssyge store branche. Jeg elsker at lære, og prøve nye idéer og tiltag af, hvad enten det har med on- eller offline virksomhed og tiltag at gøre.

Deriblandt går jeg med tanken om at være eventmanager i fritiden. Sammen med en rigtig god veninde har vi drømmen om at arrangere koncerter, så det håber jeg kan lade sig gøre her i løbet af året. Derudover ville jeg super gerne arrangere fede iværksætter messer/dage i Slagelse Kommune, så vi kan få nogle flere innovative unge mennesker her i kommunen. Jeg elsker andre unge, initiativrige iværksættere, så hvis jeg kan være med til at skabe flere af dem, så ville det jo være fanfabelagtigt.

Et knald godt 2012 til jer allesammen herfra - og må i have rigtig meget held og lykke med lige netop jeres projekter i dette år.

Bedste hilsner,

Sander Grønlund

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal bruge mange flere kræfter på at gøre Danmark mere grønt, og derfor vil jeg begynde at tænke mere over hvad jeg spiser, og hvordan jeg kan være med til at gøre Danmark mere grønt.

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 22:21

2012 vil jeg lave 3 nye sider som skal hjælpe de mange besøgende på industribasen med leasing forsikring samt finansiering det er nogle områder hvor man både skal passe på men også områder hvor der er en del tvivl med hvad man skal gøre, så det håber jeg at kunne få styr på i de første måneder i 2012 så jeg kan hjælpe folk der er i tvivl om noget indenfor de områder.

I øvrigt godt nytår til alle på Amino :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54

Sanne J:

Jeg skal bruge mange flere kræfter på at gøre Danmark mere grønt...

HURRA! Endelig et ordentlig forsæt!

Tilmeldt 13. Oct 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:18

Her et forsinket godt nytår fra mig. jeg vil prøve at være lidt mere grøn i min tankegang her i det nye år. Altså være noget mere miljøbevidst.  ....... sorry har vist skrevet, nå men det beviser jo bare jeg stadigvæk har det samme :-)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)