Jeg vil arbejde dag og nat på min kommende hjemmeside, som handler om smykker smykker og smykker . Jeg skriver meget snart om hjemmesiden. |
Det største mål jeg har foran mig her i år 2012 har rent faktisk ikke noget med iværksætteri at gøre. Jeg vil, sammen med min kæreste, tage et af de største spring her i livet; nemlig at flytte hjemmefra.
Allerede nu er vi kommet godt fra start, da vi lige er blevet godkendt til at kunne leje en andelslejlighed, og beslutningen nu bare ligger i vores hænder.
Hvis jeg skal runde iværksætter fronten, så er mit mål at tilstræbe mig meget mere viden indenfor for denne sindssyge store branche. Jeg elsker at lære, og prøve nye idéer og tiltag af, hvad enten det har med on- eller offline virksomhed og tiltag at gøre.
Deriblandt går jeg med tanken om at være eventmanager i fritiden. Sammen med en rigtig god veninde har vi drømmen om at arrangere koncerter, så det håber jeg kan lade sig gøre her i løbet af året. Derudover ville jeg super gerne arrangere fede iværksætter messer/dage i Slagelse Kommune, så vi kan få nogle flere innovative unge mennesker her i kommunen. Jeg elsker andre unge, initiativrige iværksættere, så hvis jeg kan være med til at skabe flere af dem, så ville det jo være fanfabelagtigt.
Et knald godt 2012 til jer allesammen herfra - og må i have rigtig meget held og lykke med lige netop jeres projekter i dette år.
Bedste hilsner,
Sander Grønlund