Lovede at give svar når jeg vidste mere om tidshorisontproblemet med registrering af personlig virksomhed via virk.dk. Tog i går telefonisk kontakt til Skat for at orientere mig om hvor mit
cvr-nummer blev af. Du er ikke i systemet var svaret. NÅ....[:0] Erhvervs- og selskabsstyrelsen kunne nok hjælpe, da det er herfra virk.dk administreres fik jeg at vide. Sød dame i røret herfra, men
![]()
personlige selskaber kan da ikke registreres via virk.dk var hendes budskab...
![]()
Og det på trods af, at jeg allerede har registreret mig via virk.dk, og med digital signatur, og med flueben ved alle godkendelsesprocesser. Og på trods af, at jeg ved efterfølgende login kan se mine afsluttede forløb markeret med
branchekode og det hele,... var mit måbende spørgsmål til det.....
![]()
Ja var svaret....
![]()
Det er heldigt, at jeg selv er ansat ved det offentlige, for ellers kunne jeg godt fristes lidt til at gnide salt i den åbning.....
![]()
Forhåbentlig ændrer man nu på de forhold på virk.dk, det blev jeg da lovet, meeeeen........................
Jeg har nu udfyldt startblanketten og sendt denne til erhvervs- og selskabsstyrelsen og tager så ikke ordene på virk.dk om, at "springe over papirjunglen" alt for alvorligt.