Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Droppe fritidsjobbet og tage chancen?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror meget af problemet opstår i, jeg ikke rigtig kan finde et sted og bo andet end nogle nødløsninger for ikke at ryge på gaden :) Hvis jeg kunne finde et sted at bo, egen lejlighed, hvor jeg kunne få fred og ro, komme på plads og få styr på det hele.

Pt. bruger jeg en time hver vej på transport i skole dagligt til og fra, solrød til lyngby. Mit arbejde er i valby, de fleste venner bor i lyngby og omegn osv. Så bruger rigtig mange timer på transport hver uge og det har da selvfølgelig også noget at sige. 

Så meget af det handler nok også om, at jeg skal have fred, ro og tid mit eget sted. For når det hele er faldet på plads er der bedre tid til, at tænke og arbejde mere med tingene?

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:40

Hej Lasse,

...beklager - jeg kom til at kalde din praktik for skole. 

Men nej - det ændrer faktisk ikke ved mit forslag. Der er ingen vej uden om at du (selv) må finde ud af hvad det egentlig er du vil lave i din frie tid når du ikke er i praktik. Det synes jeg du skal bruge det næste halve års tid til mens du går i skole. Det kan være du finder ud af det i morgen - men det kan også være det kommer til at tage meget længere tid.

Indtil du finder noget nyt har du også brug for penge til forbrug, og det indtægtsmæssige mest sikre job er det du har i Netto. Behold det. Hvis du brænder for at rep skærme skal du gå i gang med det ved siden af. Men venner er ikke nok til en stabil forretning.

Du skal også finde ud af hvor pengene skal komme fra hvis du får den der gode ide du mangler, og du får brug for penge til at starte det nye op. Det vil være lidt surt at stå og mangle de penge du kunne have tjent i Netto.

Det vil være en skam, hvis du startede på noget nyt her og nu bare fordi du er kørt sur i det du allerede laver - og ikke fordi du brænder for det. Der er bare for stor risiko at du ender med en ny dårlig oplevelse.

Kindly

T

Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:00

Det lyder lidt kliche - men det er vigtigt at få skabt ro i forhold til de ting, som er grundlæggende for at du kan fungere - mad, bolig, indtjening etc. Bolig er det mest presserende problem lige nu. Du har ikke brug for at skulle bruge resourcer på at skifte job når du alligevel ikke har et bedre alternativ til Netto. Få stabiliseret din bolig situation og hold fast i det, der trods alt er "ok" (jobbet i Netto).

Får du ro på boligen vil du også få lidt mere overskud og energi til at tage den rigtige beslutning om job.

Transporttiden kan du bruge til at sidde og arbejde på at finde ud af hvad du vil - det vil være et rigtig konstruktivt skridt og en god måde at bruge tiden på. Du bliver nødt til at tage fat og komme ud af dit dødvande. Der er altid muligheder - også i et surt job i Netto og lange transporttider Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 09:24

Der skal virkelig laves mange skærmen.. Byg en webside, søgeoptimer den, tag billeder af nogle af de iPhone du har ordnet. Tvivler på at du kan leve af vennerne....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:27

Lasse Lykke(Master Vind):

Tror meget af problemet opstår i, jeg ikke rigtig kan finde et sted og bo andet end nogle nødløsninger for ikke at ryge på gaden :) Hvis jeg kunne finde et sted at bo, egen lejlighed, hvor jeg kunne få fred og ro, komme på plads og få styr på det hele.

Pt. bruger jeg en time hver vej på transport i skole dagligt til og fra, solrød til lyngby. Mit arbejde er i valby, de fleste venner bor i lyngby og omegn osv. Så bruger rigtig mange timer på transport hver uge og det har da selvfølgelig også noget at sige. 

Så meget af det handler nok også om, at jeg skal have fred, ro og tid mit eget sted. For når det hele er faldet på plads er der bedre tid til, at tænke og arbejde mere med tingene?

man har brug for venner men endnu mere at have råd til en bolig og især mad man kan ikke få alt i livet måske skulle søge om job hvor haves venner og bolige men lev men så længe økonomien er som den er

man kan alt ringe eller tage toget  til sine venner  og det sted man bor får man lige vel hvad mere ro vis man har mere råd til at leve

husk også ved ikke mange omkostninger bliver der netop mere tid til venner for du skal ikke arbejde måske 45 timer om md og 2 steder for at have råd til en lejlighed tæt ved dine venner derved ved dyr bolig bruger du stedet al tiden på arbejde og det giver dig endnu mindre tid til dine venner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)