Hej Amino'er Er studerede på HG ind til sommer og skal starte som elev på fuldtid efter sommeferien, såfremt jeg findet noget, men regner jeg da stærkt med! Jeg står nu og skal på studieophold 3 uger i münchen slut feb/start marts. Overvejer meget at sige mit fritidsjob op i netto, så jeg er arbejdsløs den fra den dato jeg tager afsted og så når jeg kommer hjem kan lave iværksætteri i stedet! :-) Pt. får jeg hjemmeboende SU, men ved ikke hvor jeg skal bo fra den 1/2-12, da vores hus er solgt, men måske hos nogle venner eller sådan, så vil selvfølgelig forsøge at finde egen bolig (KBH og Lyngby omegn)! :-) Skal bruge en 6-8000,- til sommerferien, da det er den sidste langesommerferien inden jeg er på arbejdsmarkedet. Mine idéer giver ikke rigtig mere og arbejder ikke videre på dem mere. Jeg laver nogle gange hjemmesider for folk, men gider det ikke. Så det holder jeg op med og giver hellere ikke det store! Kørt rigtig træt i dem pga. de ikke giver penge! Tror det er meget vigtig jeg laver noget, hvor jeg kan røre ved det (altså noget fysisk). Gider ikke SEO mere lige nu, så hvis det skal være online skal det være en allerede kørende webshop. Det jeg så har overvejet er, at reparere Iphone skærme og kan måske tjene 150-200 per skift (tager 30-45 min.) hurtigere når jeg har lavet det lidt! Så er mit spørgsmål bare om mine venner er kunder nok? Måske hvis jeg giver alle dem jeg laver et visitkort og så kan de henvise til mig?. Her kan jeg selv bestemme arbejdstider og lave det sammen med et fuldtidsjob. Nu har i hørt det hele. Hvad synes i jeg skal gøre? evt. andre forslag end mine egen? Mvh Lasse |
Hvorfor ikke beholde dit fritidsjob, og samtidig reparere de iPhones? Så burde der jo komme endnu flere penge i kassen :o)