2. Med hensyn til min shop, så døde den lidt da jeg tog på efterskole! Havde ikke tid, da jeg var i skole fra 8-18 hver dag og min mor skulle sende, hvilket hun faktisk næsten ikke gad, voks kunne man næsten ikke få mere til fornuftige priser osv.! Så hele motivationen gik død, penge pungen blev noget tom osv. Så både lidt familie problemer og forretningsmæssigt har måske gjort jeg ikke rigtig har kunne holde fokus! Men det jeg søger er nok mere en løsning til hvordan jeg kommer tilbage på sporet? Mvh Lasse |
Lasse Lykke(Master Vind):2.
Har ikke noget sted at bo per 1/2-2012, da min mor er kommet af med vores hus til tidligere mand og ny kæreste. Fin løsning og endnu bedre for min mor i det lange løb! Men jeg får jo ikke lige tilbud i nakken med boliger(Ingen og søger rigtig, rigtig meget!).
Vi skal nok finde en løsning, som jeg bor hos min søster og en af min mors vennepar osv. fra min mor, hvilket bliver endnu bedre! Vi skal altid diskutere en masse mærkelige ting, men alligevel snakke fint sammen(typisk teenager/ung). Har ville flytte det sidste år, men ikke fået nogle tilbud der har været til at betale, bare min mor på fuldtid ville ikke kunne betale dem! :P Så det spiller selvfølgelig en rolle! :)Med hensyn til min shop, så døde den lidt da jeg tog på efterskole! Havde ikke tid, da jeg var i skole fra 8-18 hver dag og min mor skulle sende, hvilket hun faktisk næsten ikke gad, voks kunne man næsten ikke få mere til fornuftige priser osv.!
Så gik over i accessories, men havde ikke de rigtig kontakter og kunne ikke rigtig få de varer jeg skulle bruge! Men besluttede mig for at få en rigtig fed shop, som jeg ikke fik færdig på de 4 måneder jeg, havde en til at arbejde med den! Nu kan jeg få varerne og selv lave en fin shop. Men nu er der 30-40 andre shops med de samme typer varer og tilbyder ikke rigtig noget ekstra!Så hele motivationen gik død, penge pungen blev noget tom osv. Så både lidt familie problemer og forretningsmæssigt har måske gjort jeg ikke rigtig har kunne holde fokus!
Men det jeg søger er nok mere en løsning til hvordan jeg kommer tilbage på sporet?
Mvh Lasse
Respekt for din ærlighed.
Kan du det de laver her?
http://www.amino.dk/forums/t/146332.aspx
Kan du det, så har jeg som nogen ved 200+ domæner og stiller gerne 1 eller 2 til rådighed for dig, så du har noget du skal hver dag, nemlig skrive artikler om diverse emner. Jeg kan også sørge for hosting og anvendelse af Socrates WP software og alt hvad du tjener ind kan du beholde frem til 1.7.2012 hvor du så kan se om du vil fortsætte eller vi sælger siderne og deler 50/50.
MEN -det kræver at jeg kan se der arbejdes på tingene hver dag og at du beholder dig fritidsjob, og så kan du drikke dig stiv i byen når du har råd til det når du får en elevplads