Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg følger lige med i tråden

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 20:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Kristensen:

Nej, det er da meget rart at vide om der er nogen der er interesseret i emnet.

Man kunne evt. lave en 'hvor mange følger med' funktion

John Nielsen:

Hej med jer,

Jeg synes da, at bjælken i toppen er rimeligt informativ:

Så lad da være (rettet mod mig selv)

Det er mig der er blindGeeked

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frank Rasmussen:
Sådan John. BUM BUM

Har før fået nogle tæsk af dig i form at lukkede indlæg, specielt det med linkkatalogerne, men så lærte man jo lidt der.

Jeg synes da ikke, at jeg plejer at dele tæsk ud på forummet. Skype-Smile

Er generelt stor tilhænger af en sober og anstændig tone i debatten, som hvis man stod i den virkelige verden face to face.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:39 | Låst

Brian Reinhold Jensen:

Hej alle,

Så er jeg skiftet til en PC med et ordentligt tastatur, forrige indlæg blev skrevet fra en iPad og det, kan jeg nu konstatere, er ikke optimalt at skrive fra.

I har ret i intentionerne omkring at ændre overskrifter til mere sigende osv. for at gøre det lettere at finde rundt.

Men i denne tråd, i "cafe og hygge" har trådstarter skrevet en lidt frisk EB-agtig overskrift for at tiltrække lidt opmærksomhed. Denne overskrift er så ændret  af en enkelt bruger flere gange, efter at trådstarter har rettet den tilbage, det er ikke god stil.

Så opfordringen fra min side er, når nu trådstarter vælger denne stil og selv har rettet overskriften tilbage flere gange, så lad ham beholde sin overskrift, han er helt klart opmærksom på hvordan den virker.

Håber det afklarer, ellers er jeg nu frisk med et rigtigt tastatur :-)
/Brian 

Det giver jo ingen mening! Dvs. at hvis man bare VIL beholde sin overskrift - irrelevant eller ej, så kan man bare blive ved med at ændre den - og til sidst få konklusionen "ja okay, du vinder selvom jeg har ret"? Det virker ikke helt gennemtænkt. Men som sagt, jeg giver op fra min side :)

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:40 | Låst

Morten Madsen:

Frank Rasmussen:

Enig, men at gøre sig til dommer over hvad der er en relevant overskrift eller ej er squ da uhørt. Nu er indlægget postet i Cafè og hygge så min overskrift (som jeg nu selv har ændret) syntes jeg er helt relevant.

Jeg forstår ikke du kan være enig, når du siger det er uhørt at gøre sig til dommer. Hver gang en overskrift bliver ændret, hvad enten det er af mig, eller af en moderator, så gør man sig til dommer, og jeg mener jeg dømte rigtigt. Din overskrift er stadig fjollet, i og med at man kun har en meget, meget svag indikation af hvad man kommer ind til.

Men jeg stopper den diskussion herfra. Jeg har åbenbart uberettiget fået tildelt titlen "superbruger" - LoL :-)

Du må have en god aften.

Med Venlig Hilsen
Morten

Yes

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:40 | Låst

Meget godt formuleret Brian. Men nu har jeg ændret den til overstående så der ikke går barneleg i den så kan vi jo blive ved.

Men det ændrer stadig ikke ved det faktum at jeg er træt at posts som "Jeg følger lige med" Så følg da med for fanden, men lad være med at fortælle det til mig og 100 andre læsere.

CheersBeer

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:43 | Låst

Brian Reinhold Jensen:

John Nielsen:

Der er 2 der abonnerer på svar i tråden. I samme linie kan man klikke for at abonnere på svar i tråden.

Hej John,

Jeg tror "problemet" er for dem der har slået email-notification fra og udelukkende benytter den fine orange bjælke med info om nye meddelelser. Den bliver vist ikke aktiveret når mand "bare" trykker på "følg med-linket".

Stor hilsen
/Brian 

Det er korrekt, Brian. Det kunne være virkeligt rart hvis der var et link eller en knap som gjorde at man fik en "notifikation" i den orange bjælke i dem man følger. Jeg hører til dem som ikke vil modtage en e-mail hver gang nogen svarer i en tråd jeg har svaret i, og derfor har jeg slået e-mail notifikationer fra - simpelthen fordi at min indbakke ellers vil blive overfyldt. Jeg har én gang kommet til at krydse af i "modtag e-mail ved nye kommentarer" (eller hvad det nu hedder) i Amino Buzz, og det gør jeg aldrig igen. Jeg kunne ikke lave andet end at slette, slette og slette e-mails da der var en meget heftig diskussion over nyheden/artiklen.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:46 | Låst

Morten Madsen:
Men som sagt, jeg giver op fra min side :)

Så drik en pils du har juleferie.

Cheers i X-Mas Beer

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:48 | Låst

Morten Falk Nielsen:

Brian Reinhold Jensen:

John Nielsen:

Der er 2 der abonnerer på svar i tråden. I samme linie kan man klikke for at abonnere på svar i tråden.

Hej John,

Jeg tror "problemet" er for dem der har slået email-notification fra og udelukkende benytter den fine orange bjælke med info om nye meddelelser. Den bliver vist ikke aktiveret når mand "bare" trykker på "følg med-linket".

Stor hilsen
/Brian 

Det er korrekt, Brian. Det kunne være virkeligt rart hvis der var et link eller en knap som gjorde at man fik en "notifikation" i den orange bjælke i dem man følger. Jeg hører til dem som ikke vil modtage en e-mail hver gang nogen svarer i en tråd jeg har svaret i, og derfor har jeg slået e-mail notifikationer fra - simpelthen fordi at min indbakke ellers vil blive overfyldt. Jeg har én gang kommet til at krydse af i "modtag e-mail ved nye kommentarer" (eller hvad det nu hedder) i Amino Buzz, og det gør jeg aldrig igen. Jeg kunne ikke lave andet end at slette, slette og slette e-mails da der var en meget heftig diskussion over nyheden/artiklen.

Det er da ikke svært at fravælge svar på en tråd man har svaret på, ind på tråden og vupti 2 sekunder

Stop venligst med at sende e-mail svar til mig

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:49 | Låst

Morten Madsen:
Det giver jo ingen mening! Dvs. at hvis man bare VIL beholde sin overskrift - irrelevant eller ej, så kan man bare blive ved med at ændre den - og til sidst få konklusionen "ja okay, du vinder selvom jeg har ret"? Det virker ikke helt gennemtænkt. Men som sagt, jeg giver op fra min side :)

Hej Morten,

Jeg tror ikke vi er uenige, men i dette tilfælde (og endda i cafe og hygge) har trådstarter helt bevidst valgt sin overskrift. Det viser han ved at rette tilbage flere gange, og helt irrelevant er den nu heller ikke - det er faktisk lidt meningsforstyrrende med rettelsen, når man kommer ind og læser indholdet som er en fortsættelse af overskriften.

Umiddelbart er funktionen til for at hjælpe dem der kommer til at lave en uheldig overskrift, eller måske ikke evner at skrive en fængende/korrekt overskrift.

Jeg håber du bliver ved med at hjælpe Aminos bruger ved at tilrette misvisende overskrifter :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:53 | Låst

sin driv  kræft er sin iværksættere passion i at videre sin viden , man skal ikke være bange der kan komme et par stavefejl af og til

husk altid spørg løs i en vild ivæksættere vilje og stædig og videre formidle al din iværksættere viden i en stor iværksættere passion

du skal bare lave lange indlæg der desuden gerne må du give en mening ellers kan du bare spørge løs hvad der ikke gav en mening

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)