Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg følger lige med i tråden

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er lettere at finde tråden igen :)  Desuden gør man opmærksom på sin interesse i emnet, ligesom man "bumper" tråden.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst

Jacob Becker:

Det er lettere at finde tråden igen :)  Desuden gør man opmærksom på sin interesse i emnet, ligesom man "bumper" tråden.

Du har ret, det er lidt i stil med bump at tråde. Men bump af tråde er ikke velkomment. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:15 | Låst

Jacob Becker:

man kan altid klikke øverste i en tråd jeg ønsker mail ved nye indlæg ii denne her tråd og du kan afmelde du vil følge med i denne her tråd

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 23:46 | Låst

Bare fordi en tråd har mange visninger betyder det jo ikke at folk er interesserede i det. Tilmeldinger kan måske forklare en smule, men har stadig ikke det store problem med at folk lader deres mening til kende. 

Det er måske lige lovlig glas-halvt-tomt at antage at folk gør det kun for at promovere links i signaturer. Det kan man vel også hurtigt se om det er de samme der konsekvent gør det, og så straffe dem den vej.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:03 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Jacob Becker:

Du har ret, det er lidt i stil med bump at tråde. Men bump af tråde er ikke velkomment. Skype-Smile

Sådan! :o)

Så skal vi bare have bugt med uskikken "Jeg har sendt dig en PB" Det behøver man jo ikke at gøre alle Aminos brugere opmærksom på, da der trods alt er en ret stor indikation på nye Private Beskeder, når man logger ind.

Så fik jeg luft for det Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:12 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Nu er der masser af uskikke her på Amino, og som moderator, må det nok være et helvede at skulle sætte ind over dem alle.

Jeg mener nu ikke at det er så vildt med alle de intet sigende ting der bliver skrevet i trådene. Men selvfølgelig er vi jo forskellig os bruger, og vi lægger mærke til en masse ting. Som fx en moderator ikke lige vil.

Jeg kikkede også ind først, i denne her tråd, for at finde ud af at det var et EB forsøg på at skære noget væk. Og egentligt så er det for mig endnu mere irriterende med alle de intet sigende overskrifter, af emner som ingen reelt interresserer sig for. Og kikker man lidt på udvikling af tråden her, så er den også begyndt at omhandle en masse andre ting. End det tråden primært handler om.

Og hvis jeg var moderator, så var tråden blevet slettet, når der ikke kan accepteres at overskriften er intet sigende. Og det er uanset om det så er i cafe og hygge eller om det er i MLM.
Vi er mange her der sidder og bruger overskrifterne til at skimte om en tråd evt indeholder noget som kan være af relevans.

Og noget af det som jeg egentlig synes er lidt syn, er at moderatorerne ikke bakker op om det som der er givet superbrugerne. Og der burde her i moderatorgruppen sættes en fælles standart, og så evt, melde ud, at de ikke bakker op om ændring af overskrifter, istedet for at der kommer et tomt udsagn.

Til selve emnet her, så er der mange andre ting der irriterer mig mer, end dette. For mig indikerer dette 2 ting.

1) at spørgen ikke står alene med et spørgsmål, men at der er andre i samme situation, som ikke har turde at stille spørgsmålet, dette kan give en psykologisk effekt, som kan gøre at vedkomne, men også andre tør at stille spørgsmål på debatten.

2) Netop den teknologiske dovnhed som mange har. sådan at man hurtigt ved at starte Amino op får den orange besked, og ikke skal have en masse fyld i sin private/firma mailboks. Sådan at man også kan holde fx amino på amino, og firma på firma.....hvis man forstår???

/Kenneth

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:47 | Låst

Yes JEPS

Fælles standarder på Amino var at foretrække.

Men det er ligesom i den virkelige verden der er forskel på Jørgen Hattemager og Kong Salomon.

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:45 | Låst

Jeg har vist aldrig selv gjort det, men jeg synes det er helt ok, at skrive "jeg følger lige med" for at få tråden op på første side igen. Nogle gange har der været en eller flere store diskussioner, der har taget opmærksomheden fra de mere daglige, men også vigtige spørgsmål. Derfor kan det være relevant at bringe et godt spørgsmål tilbage i fokus for lige at se, om der ikke skulle være nogen, der kan give et svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Fælles standarder på Amino var at foretrække.

Men det er ligesom i den virkelige verden der er forskel på Jørgen Hattemahger og Kong Salomon.

Husk at det bør gælde begge veje!Wink

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:49 | Låst
Side 5 ud af 5 (50 indlæg)