Hej
Nu er der masser af uskikke her på Amino, og som moderator, må det nok være et helvede at skulle sætte ind over dem alle.
Jeg mener nu ikke at det er så vildt med alle de intet sigende ting der bliver skrevet i trådene. Men selvfølgelig er vi jo forskellig os bruger, og vi lægger mærke til en masse ting. Som fx en moderator ikke lige vil.
Jeg kikkede også ind først, i denne her tråd, for at finde ud af at det var et EB forsøg på at skære noget væk. Og egentligt så er det for mig endnu mere irriterende med alle de intet sigende overskrifter, af emner som ingen reelt interresserer sig for. Og kikker man lidt på udvikling af tråden her, så er den også begyndt at omhandle en masse andre ting. End det tråden primært handler om.
Og hvis jeg var moderator, så var tråden blevet slettet, når der ikke kan accepteres at overskriften er intet sigende. Og det er uanset om det så er i cafe og hygge eller om det er i MLM.
Vi er mange her der sidder og bruger overskrifterne til at skimte om en tråd evt indeholder noget som kan være af relevans.
Og noget af det som jeg egentlig synes er lidt syn, er at moderatorerne ikke bakker op om det som der er givet superbrugerne. Og der burde her i moderatorgruppen sættes en fælles standart, og så evt, melde ud, at de ikke bakker op om ændring af overskrifter, istedet for at der kommer et tomt udsagn.
Til selve emnet her, så er der mange andre ting der irriterer mig mer, end dette. For mig indikerer dette 2 ting.
1) at spørgen ikke står alene med et spørgsmål, men at der er andre i samme situation, som ikke har turde at stille spørgsmålet, dette kan give en psykologisk effekt, som kan gøre at vedkomne, men også andre tør at stille spørgsmål på debatten.
2) Netop den teknologiske dovnhed som mange har. sådan at man hurtigt ved at starte Amino op får den orange besked, og ikke skal have en masse fyld i sin private/firma mailboks. Sådan at man også kan holde fx amino på amino, og firma på firma.....hvis man forstår???
/Kenneth