Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg følger lige med i tråden

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 20:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Reinhold Jensen:
Funktionen til at rette overskrifter, er til for at rette direkte misvisende overskrifter eller meningsforstyrrende stavefejl.
Derfor vil jeg bede jer om at stoppe med at ændre trådstarters overskrift.
God aften til alle
/Brian

Nu har jeg ikke rettet denne, men det er ikke den udmelding jeg tidligere har fået på en direkte henvendelse om hvorvidt man bør rette i overskrifter.

Det svar jeg fik var derimod at det var helt okay at rette stavefejl, eller lave en overskrift der er mere præcis - dette var okay med argumentet om at forummet blev mere overskueligt og brugervenligt.

Så hvad skal jeg tro på nu?

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:26 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian@Funktionen til at rette overskrifter, er til for at rette direkte misvisende overskrifter eller meningsforstyrrende stavefejl.

Vel også disse meget uspecifikke f.eks " tilbud søges" , til "tilbud søges på xxxxx" eller ??

Ellers har jeg forbrudt mig flere gange - beklager :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I og med at os superbrugere har fået den status vi har, skal vi også benytte den til at hjælpe Amino med at blive mere overskuelig. Hvad skulle vi ellers have fået funktionen for?

Har du problemer med at superbrugere kan ændre dine overskrifter, må du jo rette henvendelse til husmester Thorborg eller en moderator :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:28 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lars Kristensen:

Nej, det er da meget rart at vide om der er nogen der er interesseret i emnet.

Man kunne evt. lave en 'hvor mange følger med' funktion

Hej med jer,

Jeg synes da, at bjælken i toppen er rimeligt informativ:

Der er 2 der abonnerer på svar i tråden. I samme linie kan man klikke for at abonnere på svar i tråden.

Hvad mere vil I have? Jeg er også modstander af de totalt intetsigende "Jeg følger lige med her".
De er efter min personlige mening i kategori med "Jeg har tilmeldt mig" og "Din tilmelding er registreret", på de linkkatalog-tråde, som Amino i perioder oversvømmes af.

Det er som nævnt muligt at abonnere på indlæg i en given tråd. Ingen grund til at gøre alle opmærksomme på at man nu følger med. Skype-Smile

Med hensyn til at straffe hinanden med 1-stjerne, er det vist slået fast flere gange på det seneste, at det ikke er velkomment.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:30 | Låst

Enig, men at gøre sig til dommer over hvad der er en relevant overskrift eller ej er squ da uhørt. Nu er indlægget postet i Cafè og hygge så min overskrift (som jeg nu selv har ændret) syntes jeg er helt relevant.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:31 | Låst

Følger lige med :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:34 | Låst

Sådan John. BUM BUM

Har før fået nogle tæsk af dig i form at lukkede indlæg, specielt det med linkkatalogerne, men så lærte man jo lidt der.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:34 | Låst

Hej alle,

Så er jeg skiftet til en PC med et ordentligt tastatur, forrige indlæg blev skrevet fra en iPad og det, kan jeg nu konstatere, er ikke optimalt at skrive fra.

I har ret i intentionerne omkring at ændre overskrifter til mere sigende osv. for at gøre det lettere at finde rundt.

Men i denne tråd, i "cafe og hygge" har trådstarter skrevet en lidt frisk EB-agtig overskrift for at tiltrække lidt opmærksomhed. Denne overskrift er så ændret  af en enkelt bruger flere gange, efter at trådstarter har rettet den tilbage, det er ikke god stil.

Så opfordringen fra min side er, når nu trådstarter vælger denne stil og selv har rettet overskriften tilbage flere gange, så lad ham beholde sin overskrift, han er helt klart opmærksom på hvordan den virker.

Håber det afklarer, ellers er jeg nu frisk med et rigtigt tastatur :-)
/Brian 

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:35 | Låst

Frank Rasmussen:

Enig, men at gøre sig til dommer over hvad der er en relevant overskrift eller ej er squ da uhørt. Nu er indlægget postet i Cafè og hygge så min overskrift (som jeg nu selv har ændret) syntes jeg er helt relevant.

Jeg forstår ikke du kan være enig, når du siger det er uhørt at gøre sig til dommer. Hver gang en overskrift bliver ændret, hvad enten det er af mig, eller af en moderator, så gør man sig til dommer, og jeg mener jeg dømte rigtigt. Din overskrift er stadig fjollet, i og med at man kun har en meget, meget svag indikation af hvad man kommer ind til.

Men jeg stopper den diskussion herfra. Jeg har åbenbart uberettiget fået tildelt titlen "superbruger" - LoL :-)

Du må have en god aften.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:37 | Låst

John Nielsen:

Jeg synes da, at bjælken i toppen er rimeligt informativ:

Der er 2 der abonnerer på svar i tråden. I samme linie kan man klikke for at abonnere på svar i tråden.

Hej John,

Jeg tror "problemet" er for dem der har slået email-notification fra og udelukkende benytter den fine orange bjælke med info om nye meddelelser. Den bliver vist ikke aktiveret når mand "bare" trykker på "følg med-linket".

Stor hilsen
/Brian 

Side 3 ud af 5 (50 indlæg)