Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg følger lige med i tråden

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Frank Rasmussen:

Morten du hoppede da på den, og stop med at rette min overskrift.

Det har intet at gøre med at hoppe på. Folk vil gerne vide hvad de går ind til - og funktionen "ret overskrift", er til for at give overskriften et sigende navn, i stedet for noget random - netop så folk ikke spilder deres tid.

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:13 | Låst

Nå, du er på en provo, jeg er ude fra denne tråd

God Jul

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:15 | Låst

Du skal ikke gøre dig til dommer over hvilke overskrifter der fanger læseren eller ej, for så for du travlt med at rette overskrifter. Stop venligst og brug din funktion som superbruger til noget fornuftigt og lad min overskrift stå. Takker.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 20:19 | Låst

Kristoffer Broholm:
Hvis der i stedet er et par der skriver at de ikke har noget at bidrage på nuværende tidspunkt, men følger med i debatten giver det da alligevel et vidst indtryk - eller er jeg helt forkert på den?

Nej, det er da meget rart at vide om der er nogen der er interesseret i emnet.

Man kunne evt. lave en 'hvor mange følger med' funktion

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:20 | Låst

Frank Rasmussen:

Du skal ikke gøre dig til dommer over hvilke overskrifter der fanger læseren eller ej, for så for du travlt med at rette overskrifter. Stop venligst og brug din funktion som superbruger til noget fornuftigt og lad min overskrift stå. Takker.

Det har intet med sagen at gøre.

Der er en grund til at den funktion er der. Du kan ikke finde ud af at navngive dine tråde således folk ved hvad de går ind til, og derfor er den funktion der. Jeg er dommer når det kommer til tåbelige overskrifter som kun er her for at få opmærksomhed. Jeg er hverken moderator eller andet, men derfor er jegstadig bruger - en ret aktiv en af slagsen, som er herinde på daglig basis, og jeg vil egentlig gerne opretholde standarden, men jeg kan se at du hurtigt kan få bragt den ned men den ensidige og umodne opførsel.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:21 | Låst

Du kan jo se hvor mange der abonnerer på tråden og antal visninger, det giver en god indikation, i stedet for at skrive  "Jeg følger lige med"

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:23 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Funktionen til at rette overskrifter, er til for at rette direkte misvisende overskrifter eller meningsforstyrrende stavefejl.
Derfor vil jeg bede jer om at stoppe med at ændre trådstarters overskrift.
God aften til alle
/Brian
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:24 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Morten Madsen:
Der er en grund til at den funktion er der. Du kan ikke finde ud af at navngive dine tråde således folk ved hvad de går ind til, og derfor er den funktion der. Jeg er dommer når det kommer til tåbelige overskrifter som kun er her for at få opmærksomhed. Jeg er hverken moderator eller andet, men derfor er jegstadig bruger - en ret aktiv en af slagsen, som er herinde på daglig basis, og jeg vil egentlig gerne opretholde standarden, men jeg kan se at du hurtigt kan få bragt den ned men den ensidige og umodne opførsel.

bla bla bla. tag en tudekiks

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:24 | Låst

Frank Rasmussen:

Du kan jo se hvor mange der abonnerer på tråden og antal visninger, det giver en god indikation, i stedet for at skrive  "Jeg følger lige med"

Du forstår det ikke. Det er komplet irrelevant! Du kunne lige så godt have skrevet "flotte bryster", for overskriften er lige så sigende, og du ville få flere hits på din tråd. Overskriften er stadig komplet ligegyldig i forhold til hvad tråden omhandler. Skriv dog en sigende overskrift, kan det virkelig være så svært? Tongue Tied

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:25 | Låst

Brian Reinhold Jensen:
Funktionen til at rette overskrifter, er til for at rette direkte misvisende overskrifter eller meningsforstyrrende stavefejl.
Derfor vil jeg bede jer om at stoppe med at ændre trådstarters overskrift.
God aften til alle
/Brian

Og hvad er en sigende overskrift? Den han startede ud med at skrive? "så lad da være", eller den jeg skrev "så lad da være med at skrive "jeg følger lige med"".

Med Venlig Hilsen
Morten

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)