Med at skrive at "Du følger lige med" i en tråd. Hvad nu det for noget ? Ser det oftere og oftere. Så følg da med, men stop dit spam i tråden, det squ da spild at tid
Det er da en smule mavesurt er det ikke? Hvis en bruger opretter et indlæg og der ikke kom nogle indlæg, så kan det jo tolkes som om der ikke er nogen interesse.
Hvis der i stedet er et par der skriver at de ikke har noget at bidrage på nuværende tidspunkt, men følger med i debatten giver det da alligevel et vidst indtryk - eller er jeg helt forkert på den?
Jeg er ikke helt uenig, men jeg synes ikke det er den værste spam du ser på forums som disse.
Med at skrive at "Du følger lige med" i en tråd. Hvad nu det for noget ? Ser det oftere og oftere. Så følg da med, men stop dit spam i tråden, det squ da spild at tid
Puha så kom det ud
Cheers aminoer
Så lad da være med at skrive en "ikke sigende overskrift".
Der er nok en del der skiver dette, for at få et link med
Jeg tror langt flere skriver det, for at få den notifikation på forsiden når der bliver skrevet et indlæg. Hvilket jeg også selv gør - når jeg gør det. Jeg har tidligere forslået en funktion til dette i Amino spørgsmål og svar - tror jeg det hedder. Men tråden fik aldrig noget svar.