Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indlægget om mlm chokoladen forsvandt?

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Tilmeldt 30. Jun 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Comware:

Hvor stor er den dokumenteret set nico? :)

Skal vi ikke bare sige, at jeg betaler mere moms af de salg mine signaturlinks genererer, end jeg trækker fra for Amino medlemskabet.

Nu har du i hvert fald sagt hvordan det er fra din stol og det er fint med mig, hvis det er sådan du bedst kan lide det, så skal jeg som gerne støtte dig.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Comware:

Amino er som jubii har været de sidste 5 år, den eneste reelle udvikling er hvordan man få sat flere reklamer ind og eller lavet begrænsninger så folk er tvunget til at købe et plus medlemskab. I gamle dage var det køb plus for at støtte amino, nu er det køb plus for at kunne bruge siden på en nogenlunde normal måde :)

Ahhhhhh, det er vist ikke helt fair.
Af småting jeg kan nævne vi har lavet bare det sidste år er:

* Lavet Android, iPhone og iPad Apps
* Launchet Amino Bizz
* Gjort Amino væsentligt hurtigere
* Gjort Amino Freelancer bedre.
* Lavet Amino TV, som vi softlauncher i øjeblikket.
* Opdateret Ekspertblogs og fået flere bloggere
* Lavet Lokalebørsen helt om
* Lavet Virksomhedsbørsen helt om
* Begyndt at lave webinarer
* Søsat webshopindeks i beta (Projekt Amino er med i)

Og så er der et hav af småting som redesign af mails, launche af fredagsmail, småforbederinger i design, opgradering af hardware og meget andet.

Alt i alt har vi brugt godt 2 millioner kr. på udvikling de sidste 12 måneder og jeg vil skyde på at 20 % er gået til Amino Plus tiltag.

Så jeg syntes måske nok der er sket lidt andet end flere bannere...

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 06:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Comware:
Jeg syntes det er FINT at de kræver penge, men vær åbne omkring det fra start, denne handling som dette emne omhandler ikke en masse andet kunne være lavet på samme måde uden, at man skulle være plus - ingen har efter 5 gentagelser sagt mig imod, hvilket må bekræfte mig i at det er korrekt.

Jeg vil da gerne igen forklare hvorfor og hvordan det blev lavet.

Da jeg for 10. gang i løbet af samme måned, havde fået en mail fra en iværksætter der var blevet snydt med tilbud på Amino, tænkte jeg over hvad vi kunne gøre.

Mange ideer kom til mig, men den jeg bedst kunne lide, var at det kun var Plus medlemmer der kan sælge varer på Amino. Mine tanker var:

* Løsningen kostede intet at lave
* Den kunne sættes igang samme dag.
* Løsningen var relativt effektiv (Vi har så godt som ingen sager nu, så 95 % af problemet er løst)
* Den gav Amino en indtjening
* Den var fair for alle parter.

Jeg forstår ikke at mine motiver for at lave Amino hele tiden skal mistænkeliggøres.

Jeg vil hjælpe iværksætter med at tjene flere penge og får et sjovere liv.
Og jeg vil gør det så godt, at jeg selv tjener kassen for vildt.

De bedste hilsner

Martin

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:06

Martin Thorborg:
Jeg forstår ikke at mine motiver for at lave Amino hele tiden skal mistænkeliggøres.

Hej Martin

Endnu en gang kommer jeg til at tænke på din video på youtube omkring "dine kunder er ikke dine venner" Smile Den er god at huske på en gang imellem.

I øvrigt er det kun ganske få højtråbende personager der mistænkeliggør din motiver omkring Amino, at dømme på de titusindvis af personer der besøger Amino hver måned er der RIGTIGT mange tilfredse brugere, herunder undertegnede.

Med venlig hilsen Thomas

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 09:17

@Thorborg: Yes

Det er da helt fair, at man skal betale noget for et Plus ab., med alle de fordele man får. Jeg er ikke selv Plus pt., men det kommer inden længe. Og jeg har da ingen problemer med at se, at der skal en del knaster til at holde et Site som Amino kørende. Der skal skæres en grænse et-eller-andet sted for, hvad der er gratis tilgængelig og hvad der ikke er. Og jeg synes faktisk, at den grænse er skåret ganske fornuftig, som den er nu.

Når Thorborg kan konstatere, at antallet af Amino'er som føler sig snydt er faldet markant, ved at indføre reglen om, at det kun er Plus, som kan sælge, så mener jeg heller ikke, at der er så meget mere at diskutere her: Så virker reglen - og det er super! Herudover, synes jeg da heller ikke er det er helt ved siden af, at man skal investere et (ret lille) beløb, for at få lov at sælge!

@Reinhold: Du får også lige af af dem her: Yes Jeg synes både du og flere af de andre frivillige moderatorer gør et helt fantastisk arbejde. Jeg håber virkelig, det bliver værdsat ude bag skærmene, for det er for en meget stor del jeres fortjeneste, at debatterne på Amino fungerer så godt som de gør!

Det var mine 5 ...

Ka' i ha' en god jul allesammen

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:21
Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Det er der delte meninger om. Jeg mener ikke, at der er meget iværksætteri i, at deltage i et stramt defineret program, som de færreste har nogen som helst indflydelse på.

Det du kalder et "stramt defineret program" involverer jo stadig B2B salg, B2C salg, markedsføring, webshop drift, afholdelse af seminarer, afholdelse af produktkurser, networking, salgstræning, dropshipping etc. etc.

Så den kommentar synes jeg da er lidt under bæltestedet.

Nu provokerer jeg lige - for jeg synes da i høj grad du er en dygtig iværksætter - men er der meget iværksætteri over at smøre maling på et skilt? Wink

Er der meget iværksætteri over at investere 1 million kr. i en McDonalds restaurant eller en BoConcept butik?

Muligvis ikke - men jeg er da ret sikker på, at ejere af disse stadig kalder sig iværksættere - selvom de deltager i et "stramt defineret program".

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:28

Allan I:

Det er der delte meninger om. Jeg mener ikke, at der er meget iværksætteri i, at deltage i et stramt defineret program, som de færreste har nogen som helst indflydelse på.

Det du kalder et "stramt defineret program" involverer jo stadig B2B salg, B2C salg, markedsføring, webshop drift, afholdelse af seminarer, afholdelse af produktkurser, networking, salgstræning, dropshipping etc. etc.

Så den kommentar synes jeg da er lidt under bæltestedet.

Nu provokerer jeg lige - for jeg synes da i høj grad du er en dygtig iværksætter - men er der meget iværksætteri over at smøre maling på et skilt? Wink

Er der meget iværksætteri over at investere 1 million kr. i en McDonalds restaurant eller en BoConcept butik?

Muligvis ikke - men jeg er da ret sikker på, at ejere af disse stadig kalder sig iværksættere - selvom de deltager i et "stramt defineret program".

Nu var jeg ikke interesseret i, at starte en af de evindelige diskussioner for/imod MLM - dem er der rigeligt af på Amino, uden nogle af disse har bibragt noget som helst nyt.
Men jeg var jo nok selv ude om det med min kommentar. Det ændrer dog ikke ved min holdning omkring MLM - jeg synes til gengæld også jeg gav udtryk for min respekt for det kæmpe store arbejde, der er forbundet ved at deltage i sådanne programmer. Som nævnt skal man nok have en speciel kaliber og psyke til det...

Og så længe det er lovligt har jeg da intet imod det, men føler ikke det er en metode, der tiltaler mig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:14

Og så længe det er lovligt har jeg da intet imod det, men føler ikke det er en metode, der tiltaler mig.

Der er også kæmpe forskel på at sige, at dem der driver MLM ikke er rigtige iværksættere, og så på at sige, at metoden ikke tiltaler dig.

Det var bare det, jeg prøvede at pointere.

God jul. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58

Allan I:

Der er også kæmpe forskel på at sige, at dem der driver MLM ikke er rigtige iværksættere, og så på at sige, at metoden ikke tiltaler dig.

Det var bare det, jeg prøvede at pointere.

God jul. Wink

Fair nok. God jul til dig også

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tak for de mange indlæg som tog en helt anden drejning end forventet. Jeg fik svar på spørgsmålet Big Smile

Om det er ok eller ej med reglen er op til Almino at bestemme og jeg må bøje mig og give en undskyldning til Martin Thorborg, Sorry...

Jeg var ikke opmærksom på reglen og vil blive Plus medlem næste gang jeg bliver jeg får lyst til at give noget gratis væk.

Så er vi jo tæt på Jul og jeg vil ønske alle en fantastisk jul. Håber i får nogle gode dage sammen med familien. 

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)