Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi her

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Super koncept - og masser af muligheder... jeg arbejder selv på at kunne starte/investere i noget online shop - så ærgerligt jeg ikke har hørt om jeg før (fra starten) ;O)

Mvh

Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 01:03 | Låst

Skal vi ikke starte med gnavent? Jeg syns det er lidt langt at skulle skrive hele tiden, eller det måske bare mig der kræsen? Et mindre problem, da browseren nok husker den – men med mine surfevaner så er det desværre en side jeg vil kunne ’glemme’.

Målgruppen

Nu ved jeg ikke hvad i vil fokusere mest på lige nu, private eller virksomheder. Men som privat computerentusiast og studerende multimediedesigner, vil jeg gøre altid for at kunne spare tid – specielt om morgen - så dette er noget jeg godt kunne finde på at bruge inde for nærmere fremtid. Så jeg ser meget frem til jeres udvidelse af jeres forretningskoncept.

Funktioner

Hvis jeg skal bruge det, ville jeg gerne have nogle muligheder. Jeg ved ikke om det er noget i har tænkt jer, eller om det allerede er der – jeg kunne ikke finde steder det var muligt at få leveret til.

- Mulighed for at kunne skemaligge morgenmad, som fx at den kom hver mandag og tirsdag, men ikke resten af ugen. Lige uge på denne adresse, og ulige uger på denne adresse, eller andre funktioner som dette.

- Mulighed for at kunne se hvad der er af bagerier, i stedet for at kunne søge. Dette er lidt en smag sag, men det er lidt noget vi blevet ”skolet” op med på min uddannelse, så lidt skade har jeg da taget – men jeg vil gerne forklare det kort hvad jeg mener.
Når man kommer til en hjemmeside som jeres og gerne vil finde et bageri, er der to slags brugere. Enten SØGER du direkte efter det, fordi du ved PRÆCIS hvad du går efter, eller du vil hellere se hvad der er MULIGHEDER. Det er den funktion jeg mangler. Jeg vil meget kunne se hvad der i de forskellige byer og steder – synes desværre det er en klassisk fejl rigtigt mange hjemmesider med ”hurtige løsninger” begår. Hvis man fx tager et kig på Just-Eat er der stadig MANGE ting der mangler før deres koncept virkelig er lavet ”færdigt”.

Design

Synes desværre der mangler lidt på designet - virker lidt som om designeren blev doven til sidst ikke gad og rode mere med det. Det skal også siges jeg er MEGET kræsen, da jeg selv er webdesigner. Jeg ved ikke om det er en funktion der mangler, men jeg synes ikke jeg kan oprette mig som bruger – eller så er det måske mig der har overset det?

Ellers er det ganske godt, og jeg glæder mig meget til i kommer til Odense :)

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 19:47 | Låst

Hejsa.

Og tak for dit lange indlæg, NÅR vi kommer til odense og du laver en bestilling vil du opdage at der er mange af dine nævnte funktioner der allerede er i brug :-)

Vi har prøvet at holde vores hjemmeside meget "ren" og uden for meget tekst og fest og farver der forvirrer brugeren, så derfor den "dovne fremgangsmåde" .-)

Fra Fredericia
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:24 | Låst

Hej!

Det er et super koncept, simpel og effektiv hjemmeside. Og så har i fået den bedste bageri i fredericia med.Stick out tongue

Hvad har i aftalt med bagerierne ang udbringningsbiler og personale osv, er det dem der har ansvaret for anskaffelse, eller er det jer?

Jeg spørger fordi jeg har tanker til ligende. ( dog ikke bageri, som ellers er genialt)

Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 20:28 | Låst

Hej.

Alle vores bagere står selv for udbringningen af bestillingerne

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 19:41 | Låst

Skulle der være nogle herinde der ville være behjælpelig med at anbefale en bager i netop dit område ville dette være helt super.

På forhånd tak

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 13:20 | Låst

Så er Kringlexpressen.dk blevet registreret i Tyskland og sverige, vi ser frem til at starte i på det udenlandske marked og se hvordan vi bliver taget imod. Tak for hjælpen til alle dem der har været indover Kringlexpressen.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 151
Fra  kk-text Skrevet kl. 18:48 | Låst

Tillykke med det geniale koncept, og spændende at se at I kaster jer ud på internationale markeder :-)

mvh

Kerstin

kk-text

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 19:03 | Låst

Hej Kerstin

ja det bliver super spændende at se hvordan det bliver modtaget i det store udland :-)

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:26 | Låst

Super fedt koncept, syns virkelig i har gjort et godt stykke arbejde, og håber alt det bedste. Kan godt li jeres hjemmeside, syns den giver et godt overblik :) 

Nu er det bare med at arbejde hurtigt kan jeg nœsten tœnke mig, Kunne godt forstille mig en udbyder som feks. Just-eat kan se dette som et nyt vœkst marked, og dem bliver det svœrt at konkurrer med. 

Håber i har et tœt forhold til bagerne, og i også har indgået nogen gode aftaler, som skaber en barriere for andre virksomheder så som just-eat til at komme ind på marked. 

Men alt det har i nok styr på :) 

Fantatisk koncept, tror virkelig der er fremtid i det. 

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)