Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi her

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 171
Fra  LichtenbergPress Skrevet kl. 17:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

89 bagerier fordelt over hele landet, men hvordan kan i undgå at finde bare én i enten København, Odense, Ålborg eller Århus? 

Ellers et rigtig spændende koncept. 

Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:43 | Låst

Super TAK

Det skal vi få på hurtigst muligt :-)

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 17:45 | Låst

Konceptet er startet i Jylland, og vi ville ikke risikere Problemer i kbh, vi starter i århus og viborg i løbet af jan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:16 | Låst

social

husk google plus på siden og twitter logo på siden det social er også meget vigtigt

overskrifter

husk h1 på hver siden omkring kerne ordret og under titler h2 og h3 det gør siden mere overskuelige

interne links

hver enkle kerne ord laver i en forklaring om dette skulle gerne få siden op ad i google da dette godt kunne forbedres en del , husk denne side starter med h1 , man kan lave det lige som amino.dk wiki siden eller bare som normale sider

titlen

udnyt google viser op til 67 tegn i mangler en del længere og bedre titlen får flere klik.

billeder

giv billeder titler og tags derved en chance de findes i google billedet søgning

opret bruger

lav et links forsiden opret bager derved man lettere og nemmere kan tilmelde sig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:24 | Låst

Super koncept, bare ærgerligt at singlefolket ikke lige er en del af målgruppen. Jeg kunne sagtens finde på at bestille en sandwich eller en lækker salat, men det er bare ikke muligt, pga. af 50kroners grænsen, og det er lidt en skam. Alternativt skal jeg købe mere end jeg har behov for, men så bliver produktet sgu for dyrt..

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 18:27 | Låst

Det har du helt ret i masimoto.

Vi har sat en min. grænse idet det desværre ikke er rentabel for bageren at køre ud med en birkes

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:33 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu nævnte jeg jo også sandwich og salater som koster 37 stykket, så lad os lige tage udgangspunkt i det i stedet for ;) og med leveringen oveni er vi oppe på 57kr. det synes jeg er et okay beløb. Det er bare heller ikke aktuelt for mig at cykle frem og tilbage (7km) for at hente det. Men fair nok, jeg må bare finde mig en anden udbyder Skype-Smile

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 18:34 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jep det blir du nok nødt til så

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 01:23 | Låst

Casper Schneidereit:

Magnus:
Det fungerer o-k, men ikke fantastisk, hvis der rent faktisk findes et resultat, som matcher kriteriet. Hvis der derimod ikke er noget matchende resultat, bliver brugeren efterladt til at gætte sig frem til andre postnumre. Det er ret uheldigt, når ens dækning stadig er lav.

Jeg tror du har misforstået det: Brugeren skal vælge det post nummer hvor brugeren befinder sig, og kan efterfølgende se en oversigt over bagerier der leverer til dette post nummer. Bagerierne skal vælge hvilke post nummer de vil leverer til.

Ja, den er jeg med på, og det fungerer i det store hele også o-k. Der hvor jeg har et problem er, at "postnummer som bageren bringer ud til" som søgekriterie er håbløst uigennemskueligt for brugeren. Jeg kan sagtens se det smarte i, at søgningen som udgangspunkt sker ud fra brugerens eget postnummer, men at begrænse det til den eneste måde at søge på virker lidt fjollet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:35 | Låst

Magnus:
Ja, den er jeg med på, og det fungerer i det store hele også o-k. Der hvor jeg har et problem er, at "postnummer som bageren bringer ud til" som søgekriterie er håbløst uigennemskueligt for brugeren. Jeg kan sagtens se det smarte i, at søgningen som udgangspunkt sker ud fra brugerens eget postnummer, men at begrænse det til den eneste måde at søge på virker lidt fjollet.

Enig i mine øjne er det ikke optimalt.

På en geografisk afgrænset service, vil f.eks et kort kunne give brugeren et meget bedre "overblik". Selv prøvede jeg med nogle lokale post nr. fra Lolland Falster. Herefter med nogle post nr. i Kbh, Odense og Aalborg - men fandt ingen bagerier. Ville ellers gerne have set nærmere på interfacet.

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)