Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er vi her

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 21. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Til alle jer der har efterspurgt morgenbrød og kager til døren så er vi nu startet op med de første 10 onlinebutikker.

I løbet af de sidste 8 mdr. har vi fået udviklet en unik hjemmeside og fået tilmeldt 89 bagerier rundt om i landet i konceptet.

I de byer hvor vi nu er startet op er det gået over ALT forventning.

Har i ris eller ros til hjemmesiden vil vi meget gerne høre fra jer.

Håber i vil tage godt imod www.kringlexpressen.dk derude

Tak for alle de fantastiske svar på mine spørgsmål da vi satte projektet i søen, det har givet pote.

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 16:52 | Låst

Det er intet mindre end genialt! Tillykke med succesen :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:59 | Låst

Er det en fejl på hjemmesiden, eller mangler i bagerier i de største danske byer? Jeg prøvede ihærdigt at indtaste en lang række danske bynavne, og den fandt ikke et eneste bageri, jeg var ellers ret nysgerrig på at se hvordan det virkede... Og glæder mig til Odense komme på:-)

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 17:02 | Låst

Hej Rasmus.

tak for dit svar, nej det er ikke en fejl, vi har bagerier i ALLE danske større byer som sagt har vi ialt 89 tilmeldte bagerier som vi regner med er online i 1 kvartal i 2012, så du kan roligt glæde dig til at sove lidt længere Søndag morgen fremover :-)

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 17:05 | Låst

Rasmus Fredslund Hansen:

Er det en fejl på hjemmesiden, eller mangler i bagerier i de største danske byer? Jeg prøvede ihærdigt at indtaste en lang række danske bynavne, og den fandt ikke et eneste bageri, jeg var ellers ret nysgerrig på at se hvordan det virkede... Og glæder mig til Odense komme på:-)

Det er fordi, at de har lavet samme fejl som så mange andre udbringningstjenester. En søgning tager altid udgangspunkt i ét (og kun ét) postnummer. Det fungerer o-k, men ikke fantastisk, hvis der rent faktisk findes et resultat, som matcher kriteriet. Hvis der derimod ikke er noget matchende resultat, bliver brugeren efterladt til at gætte sig frem til andre postnumre. Det er ret uheldigt, når ens dækning stadig er lav.

Rettelse: Jeg var lige lidt for hurtigt ude, og jeg kan se, at der også er mulighed for at søge på bynavn. Det ændrer dog ikke vildt meget i ovenstående.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 17:30 | Låst

Så er vi igang:

Hej Aminoer.

Til alle jer der har efterspurgt morgenbrød og kager til døren så er vi nu startet op med de første 10 onlinebutikker.

I løbet af de sidste 8 mdr. har vi fået udviklet en unik hjemmeside og fået tilmeldt 89 bagerier rundt om i landet i konceptet.

I de byer hvor vi nu er startet op er det gået over ALT forventning.

Har i ris eller ros til hjemmesiden vil vi meget gerne høre fra jer.

Håber i vil tage godt imod www.kringlexpressen.dk derude

Tak for alle de fantastiske svar på mine spørgsmål da vi satte projektet i søen, det har givet pote.

Genialt koncept og en rigtig flot hjemmeside! Er det ikke muligt at betale med MasterCard på jeres side? Ved ikke hvem jeres primære målgruppe er, men mange unge (15-17 år) har et MasterCard Direct kort og kunne godt forestille mig at en del vil bruge jeres side, men ikke kunne betale. :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:34 | Låst

Magnus:
Det fungerer o-k, men ikke fantastisk, hvis der rent faktisk findes et resultat, som matcher kriteriet. Hvis der derimod ikke er noget matchende resultat, bliver brugeren efterladt til at gætte sig frem til andre postnumre. Det er ret uheldigt, når ens dækning stadig er lav.

Jeg tror du har misforstået det: Brugeren skal vælge det post nummer hvor brugeren befinder sig, og kan efterfølgende se en oversigt over bagerier der leverer til dette post nummer. Bagerierne skal vælge hvilke post nummer de vil leverer til.

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 17:36 | Låst

Hej jakob.

tak for dit svar.

Jo vi er tilmeldt ALLE danske og nogle udenlandske kort ( marster card - Marster card debit- Visa- Mastro )

Tilmeldt 21. Dec 11
Skrevet kl. 17:37 | Låst

Lige præcis Casper :-)

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 11
Indlæg ialt: 78
Fra  Freelance grafiker Jakob Nissen Skrevet kl. 17:41 | Låst

Så er vi igang:

Hej jakob.

tak for dit svar.

Jo vi er tilmeldt ALLE danske og nogle udenlandske kort ( marster card - Marster card debit- Visa- Mastro )

Grunden til jeg undrede mig er at der ikke er noget MasterCard ikon nede i højre hjørne, hvor både dankort, visa og maestro står. :-)

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)